lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 7 月 10 日  星期五   晴天


JJ耀` {哈哈`!!} 開心

分類: 未分類

今日一朝早同琪`婷一齊返學校拎畢業證書`=)

拎完就上去七樓搵老師"

個個係到問長問短`-,-

冇幾耐就閃左`跟住去左果間野買 {牛怕葉}

我要少辣;琪要辣`我食左一塊...-,-

辣到我仆街`-,-答緊車果陣仲喊左出黎-,-             { 凸}

佢地二個係咁望住我喊;;

返到黎清河`我地又去踩單車`-,-

周圍踩`踩到氣都抖唔到咁濟...-,-

踩左去景盛果邊`跟住又踩去雍盛`

水魚話係到玩一陣先返`朱仔就帶我地返去`             {其實我都識路返-,-}

跟住我一路踩一路整頭髮;;爭D炒-.-"

返到黎又hea`heahea下花仔比個  {公園揸fit人}屌`仲報埋警`!!

話佢係公園飛卡;搞到佢個仔仆街-.-

我地成班人玩野`我地周圍同人講`d卡唔可以掟到地下`!

如果唔係要扣五分同罰1500蚊`!!d細個個係到妖個呀叔`

個呀叔唔知癡乜撚野線`無啦啦對住呀彤講{你再飛卡呀`!!}

呀彤話{又唔關我事`!!}       呀叔又話{關你乜撚野事呀?!  搭嗲`!!}

我講{癡撚線`}-,-

d龜黎左;我係隻龜後面碌大隻眼望住佢`條仆街又話{夠薑就唔好係後面啤`!!}

{咁樣叫啤`?!}琪就碌大隻眼望住我地`我同婷扮野話琪啤我地,,好驚~`

花仔話{呀叔影我點計先?!}其中一隻龜話{你依家明星丫?!唔影得丫!?}

我話{乜唔係人人平等既咩-,-明星唔可以影;我就地可以影`有冇搞錯?!}

我同婷就應佢講果句野`我地就狂影個呀叔

隻龜去左花仔屋企{門口}企左一陣就走左;

龜同佢呀婆講{你個孫係下面飛卡呀`!!}{哦`!!}{睇實你個孫啦`!!}{哦`!!!}

我地送琪去答車`

返果陣;花仔打過黎話J耀踩單車撞到呀婆`~我地就即刻衝左過去`!!

我地就影影影仲係到`如果想睇;可以叫我sd比你

仲影到so聰`tim~

跟住我就返左黎-,-

我老母要我後日整黑個頭佢-,-死都唔肯整=)

請發表意見;>:2009-07-10 08:36 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客