lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 7 月 14 日  星期二   晴天


金毛丫!@@ 開心

分類: 未分類

今日好正呀`!!@@

返左禮賢到考乜春試`癡鳩-,-

數學`甲做左;但有幾條唔識做-,-

乙可以話係冇郁過     {我真係唔識做;;}

英文;算吧啦`我全部寫ABCDDCBAABCD....-.-;;

中文`heahea下咁啦,,做左前面果啲`

寫好多果啲冇做到`作文作左大部分-,-

上面果個寫左幾隻字...-,-

考完之後`詩同叮係清河等我=)

咁我返左屋企洗左頭就落返去`

我老母又唔知咩事-.-係咁屌我;;

落左去之後`佢地話染髮-,-咁我同佢地去萬寧{買}染髮劑...

買左2隻-,-但2隻都唔係好得 {凸}

我冇試到`叮係白老鼠`佢狂試`!!

唔係我講;係佢自己講架;!!

試完一隻又一隻-,-

我老母又屌我...{好煩囉`!!}

今日狂M野`M到啲人認我我地-,-

去百佳果到狂玩紙巾`!!我地個個坐晒上去`;

有個百佳呀伯係咁啤住我地^^

叮就話{夠薑企係到同佢鬥啤`!!}

咁我就唔執輸,,企咪企;啤咪啤`

佢地係咁笑我-,-

出去果陣婷打比XXX講啲野=]

我地個個扮佢;不過條友信

好耐冇試過咁開心=]

叮個陰染到好金下`同我之前差唔多=)

詩就淨係High左3條毛-,-     {佢淆底-.-}

跟住又用美原髪彩整返黑啲`跟住又黑得濟...

{佢果到寫住啡色架`!!;;呃人-,-}             

今日幫佢整頭髮果陣high到隻手好污漕...仲要係洗唔甩T^T

叮件校服;HIGH到花晒-,-不過佢話冇所謂;;

聽日再整過-,-不過聽日我好似都要整-.-

今日朝早8點食左個早餐;;直到10點都未食過野-,-

搞到岩岩有少少High High地-,-

跟住婷就煮野食...-,-

 

 

總之今日就好鬼開心

(=雙囍臨門=)哈哈

 

有冇可能唔認得我-,-好恐怖咩-,- 

太誇張`!!冇可能`!!-.-

請發表意見;>:2009-07-14 10:47 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客