|
|
2009 年 7 月 14 日 星期二  |
|
金毛丫!@@  |
分類: 未分類 |
今日好正呀`!!@@
返左禮賢到考乜春試`癡鳩-,-
數學`甲做左;但有幾條唔識做-,-
乙可以話係冇郁過 {我真係唔識做;;}
英文;算吧啦`我全部寫ABCDDCBAABCD....-.-;;
中文`heahea下咁啦,,做左前面果啲`
寫好多果啲冇做到`作文作左大部分-,-
上面果個寫左幾隻字...-,-
考完之後`詩同叮係清河等我=)
咁我返左屋企洗左頭就落返去`
我老母又唔知咩事-.-係咁屌我;;
落左去之後`佢地話染髮-,-咁我同佢地去萬寧{買}染髮劑...
買左2隻-,-但2隻都唔係好得 {凸}
我冇試到`叮係白老鼠`佢狂試`!!
唔係我講;係佢自己講架;!!
試完一隻又一隻-,-
我老母又屌我...{好煩囉`!!}
今日狂M野`M到啲人認我我地-,-
去百佳果到狂玩紙巾`!!我地個個坐晒上去`;
有個百佳呀伯係咁啤住我地^^
叮就話{夠薑企係到同佢鬥啤`!!}
咁我就唔執輸,,企咪企;啤咪啤`
佢地係咁笑我-,-
出去果陣婷打比XXX講啲野=]
我地個個扮佢;不過條友信
好耐冇試過咁開心=]
叮個陰染到好金下`同我之前差唔多=)
詩就淨係High左3條毛-,- {佢淆底-.-}
跟住又用美原髪彩整返黑啲`跟住又黑得濟...
{佢果到寫住啡色架`!!;;呃人-,-}
今日幫佢整頭髮果陣high到隻手好污漕...仲要係洗唔甩T^T
叮件校服;HIGH到花晒-,-不過佢話冇所謂;;
聽日再整過-,-不過聽日我好似都要整-.-
今日朝早8點食左個早餐;;直到10點都未食過野-,-
搞到岩岩有少少High High地-,-
跟住婷就煮野食...-,-
總之今日就好鬼開心
(=雙囍臨門=)哈哈
有冇可能唔認得我-,-好恐怖咩-,-
太誇張`!!冇可能`!!-.-
|
| 請發表意見;>:2009-07-14 10:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | ... | 250 | »
|
|