|
|
2009 年 8 月 3 日 星期一  |
|
哈哈哈哈哈哈哈哈哈=]  |
分類: 未分類 |
Yes`!!
今日我同婷 ; 叮 ; 恩去左圖書館 =)
我都冇帶功課出去 ; 所以我係到鳩坐 -____________-
我係咁搶恩本功課黎做 =]
過左一陣 ` 悶得濟 ; 去左食m記 , ,
食完之後 , , 恩買左一件野 ~ 跟住就同婷去拎野 =)
我就買左2條銀雞 =] { 拎黎鬥吹雞 -.- }
佢地話去清河挽 ; 就答車去 -___________-
xxxXXX 慘劇 XXXxxx { 不方便透露 ; 如想知詳情 , , 請轉移目標 }
我地上左婷屋企 { 嘻嘻 } 婷就係咁鬧某某人啦 ` ~
我地就係到笑 ` ! ! 仲可以親口聽到某人講 { 婷婷 }
夜晚果陣我同晞去左婷屋企 ` 係到狂玩電話 { 嘻嘻 =) }
玩左一陣我老母就call我返屋企lu =(
|
| 請發表意見;>:2009-08-03 11:02 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | ... | 250 | »
|
|