lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 8 月 3 日  星期一   晴天


哈哈哈哈哈哈哈哈哈=] 開心

分類: 未分類

Yes`!!

 

  今日我同婷 ; 叮 ; 恩去左圖書館 =)

  我都冇帶功課出去 ; 所以我係到鳩坐 -____________-

  我係咁搶本功課黎做 =]   

  過左一陣 ` 悶得濟 ; 去左食m記 , ,

  食完之後 , , 買左一件野 ~ 跟住就同去拎野 =)

  我就買左2條銀雞 =]   { 拎黎鬥吹雞 -.- }

  佢地話去清河挽 ; 就答車去 -___________-

  xxxXXX 慘劇 XXXxxx    { 不方便透露 ; 如想知詳情 , , 請轉移目標 }

  我地上左屋企   { 嘻嘻 }  就係咁鬧某某人啦 ` ~

  我地就係到笑 ` ! ! 仲可以親口聽到某人講 { 婷婷 }

  夜晚果陣我同去左屋企 ` 係到狂玩電話     { 嘻嘻 =) }

  玩左一陣我老母就call我返屋企lu =(

 

請發表意見;>:2009-08-03 11:02 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客