lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 8 月 24 日  星期一   晴天


人渣敗類

分類: 未分類

今日訓到十二點幾先醒 - -

之後落去食野 ;

打過黎問我去唔去游水 ...

本身唔去得既 ,, 之後有人帶果二隻野去 ;

所以我就去

唔記得左帶件 T  -,-

之後我發癲 -.-係咁整碟泳 ,, 叮叮

佢冇嬲我 @@ 萬幸

碟泳真係好好玩 ~ 玩極都唔果既佢

仲見到程詠恩 -.- 裝假狗 ;

真系唔應該 ,, 狂嗌佢個名 -,- 話佢裝假狗 ` ~

之後去左名都食野 ;

又見到佢 - - 仲有陳海慈 ,, 陳海雯佢地家姐 ;

走果陣同程泳恩講 ; 有人裝假狗 @@

去左冒險樂園玩 =)

跟本有十個係唔洗俾錢 -,-

不過之後我又買左廿蚊

入左波波池 ~ 又係用埋啲 xxxx 招

跟住又係入面影左啲相 =)

又出又入又出又入 -.-

 

請發表意見;>:2009-08-24 10:36 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客