2006 年 3 月 28 日 星期二
玉子豆腐*
MATHS。
派卷............份數方面。還可以
不過,冇分個D位有唔抵!做卷個陣又唔夠時間!我明明諗到ga la,,,,,,,,,
偏偏寫個陣,佢話:同學夠鐘啦~停筆~
天意弄人!白白冇左3分..........
HoMe E。
烹飪實習試~煮玉子豆腐!!
嬋負責切野,煎下野咁~
我負責煎野,煮西蘭花同煮汁!!
新生小姐...........洗碗同煲水.............
哈哈!好多人都讚我地!
MIss趙都讚我地煮得好味!有23分!!!
超爆開心~~
中文。唔記得做過D咩!
只知我討厭姓梁的!!
聖經。忘記了~
eNg。又失憶..........
之後返歸,做功課,食飯,沖涼,訓覺。。
大人來臨︰2006-04-02 11:44 AM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 27 日 星期一
平凡::
又是平凡的一天!
係化學file搵返Econ份野..................吹脹!
化學,,,,,同嬋吹下水~~講極度鮮師............
Econ,,,,,,做過D咩尼?
Eng,,,,,,,悶!
MaTHS,,,,,,肥盧冇返!正。。。同恩作野+玩估歌仔~
物理,,,,,,,,繼續玩估歌仔~玩埋估兒歌.........超爆笑!
之後.........返屋企,做功課,沖涼,訓覺。。。。。。
大人來臨︰2006-04-02 11:24 AM
2006 年 3 月 24 日 星期五
臭測驗!
捱過左啦。。。。
大人來臨︰2006-03-25 10:53 PM