lemon2005118
暱稱: 星雨@黑芝麻娃娃
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可憐的小昆蟲*
驚 X 9999999
Simple Plan - Perfec...
美好*
自閉自閉~~
文章分類
全部 (105)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 105
留言總數: 24
今日人氣: 15
累積人氣: 1710
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                2006 年 3 月 16 日  星期四   晴天 

 

呀..........................

KK參加了"自強計劃"..........

要作千字文!!

對不起。。。

我錯了,我想........你有恨過我吧*

對不起.......我真的錯了!旁人也是這樣認為,我不得不承認!!

可以補償嗎??

 

 

大人來臨︰2006-03-16 06:10 PM  

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                2006 年 3 月 12 日  星期日   晴天 

 

無聊!

我是不被需要的那位,,,,,,

是我最需要別人吧?

可能,所謂的真心話..........才是天下間最大的謊言。。。

________________________________________________________________________________________

 

今日8點幾起身~

瞳打尼,話今日有D野做,尼唔到拎塊board~聽日先比佢,,,,

睇"宮"++++睇到第16集啦!!++++

睇到1點,做功課~~

做到4點到~打聖經份project......................

真係慶過火屎!

係it-school,打到一大大大半............

佢話"Time Out"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

真係火都尼埋~~~

激鬼氣,用記事簿打!

又同恩傾下電話,又知多D野~~~

打到7點幾,打完lu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

之後睇電視,沖涼,食咖喱雞飯..............

睇"宮"~~

9點半準時去睇"15/16"*

繼續睇"宮"~~~正!

睇完第17集訓覺~

大人來臨︰2006-03-13 05:48 PM  

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                2006 年 3 月 11 日  星期六   晴天 

 

做project~ 驚訝

今日差唔多10點起身,,,,,

晨咁早都有人打尼................仲要3個!

煩叉住晒。。。

擦完牙,玩電腦~

差唔多12點出門口~

同恩去左海皇粥店食野~

(((魚片艇仔粥++++炸兩)))

食到好飽...................

食完去左中華,睇下書咁..................

突然有人係門口大叫,望過去,,,,,

原來有個智商有問題既人入左尼,係到整D書,,,,,

佢亞媽係咁叫佢走,佢又唔走,,,,,

之後比佢亞媽鬧...............過左陣就走左~~

不過我凈係望左佢地幾眼。。。

因為,我覺得望住佢,只會令佢更難堪。。。更覺得冇臉。。。

所以,遇到尼D事,唔望好過望~

 

去到M記,亞施已經尼左~~

冇耐亞碧尼埋,先開始做野~~

鄧雞豪又尼埋,最吹脹係冇幾耐佢就走左!!

完全唔做野,我地約佢,佢又約左人!!有冇搞錯ar!!!

有機會真係要鬧下尼條友!

 

之後買左個麥香雞包,食左爆耐...................因為好飽,,,,,,

又買左杯可樂~~~

3點幾女班長尼到,不久後,亞蕭都尼埋。。。。

不過佢地冇咩野好做,,,,,,

我地隔離開生日會~

佢地唱生日歌時,女班長話:細路,你又早死一年啦~

我話:細路,你又多條皺紋啦!

好鬼好笑...................

 

原來女班長學古箏既~~~好好ar!~

好過我,乜都唔識................

 

鬆人之後,再恩去食魚蛋...............

好鬼辣!!又成手汁咁,,,

陪恩等埋車,就返歸law~

返到屋企冇人,,,

玩電腦玩到7點幾就洗白白~

亞媽9點幾先返~

買左D超正爆既朱古力包返尼~

真係好鬼正!!

11點聽"森美移動"~~~

笑談廣東話都ok好笑,,,

"你真係沙卜"

 

今日冇做過功課~~~

down緊日劇"Brother☆Beat"應該好好睇~希望快Ddown完。。

有速水直道!!!帥,,,,,,

 

 

溫馨提示:聽日凍返wor~

著多件衫,唔好凍親~~

 

大人來臨︰2006-03-12 12:43 AM  

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]