今日差唔多10點起身,,,,,
晨咁早都有人打尼................仲要3個!

煩叉住晒。。。
擦完牙,玩電腦~
差唔多12點出門口~
同恩去左海皇粥店食野~
(((魚片艇仔粥++++炸兩)))
食到好飽...................
食完去左中華,睇下書咁..................
突然有人係門口大叫,望過去,,,,,
原來有個智商有問題既人入左尼,係到整D書,,,,,
佢亞媽係咁叫佢走,佢又唔走,,,,,
之後比佢亞媽鬧...............過左陣就走左~~
不過我凈係望左佢地幾眼。。。
因為,我覺得望住佢,只會令佢更難堪。。。更覺得冇臉。。。
所以,遇到尼D事,唔望好過望~
去到M記,亞施已經尼左~~
冇耐亞碧尼埋,先開始做野~~
鄧雞豪又尼埋,最吹脹係冇幾耐佢就走左!!
完全唔做野,我地約佢,佢又約左人!!有冇搞錯ar!!!
有機會真係要鬧下尼條友!
之後買左個麥香雞包,食左爆耐...................因為好飽,,,,,,
又買左杯可樂~~~
3點幾女班長尼到,不久後,亞蕭都尼埋。。。。
不過佢地冇咩野好做,,,,,,
我地隔離開生日會~
佢地唱生日歌時,女班長話:細路,你又早死一年啦~
我話:細路,你又多條皺紋啦!
好鬼好笑...................

原來女班長學古箏既~~~好好ar!~
好過我,乜都唔識................
鬆人之後,再恩去食魚蛋...............
好鬼辣!!又成手汁咁,,,
陪恩等埋車,就返歸law~
返到屋企冇人,,,
玩電腦玩到7點幾就洗白白~
亞媽9點幾先返~
買左D超正爆既朱古力包返尼~
真係好鬼正!!
11點聽"森美移動"~~~
笑談廣東話都ok好笑,,,
"你真係沙卜"
今日冇做過功課~~~
down緊日劇"Brother☆Beat"應該好好睇~希望快Ddown完。。
有速水直道!!!帥,,,,,,

溫馨提示:聽日凍返wor~
著多件衫,唔好凍親~~
|