呢個假期,有唔少人唔係番大陸,就係去外國,我就仍然留守香港 ,不過今次假期都算好ga la,上個禮拜去左shopping ,收獲唔錯,但銀包就 ......
果日去左apm,行行下見到成堆老鼠同炸彈形的貨品,有豆袋 ,超巨型毛公仔 ,最勁都係果個炸彈形紙巾盒同個老鼠形滑鼠套 ,見今年係鼠年,貪得意就買左個曉得震的老鼠公仔 ,不過張班長就有點悲哀 ,本來佢睇中左件褸,價錢$300有找(找$2),可惜張家唔批,搞到買唔成 ......
另一日去左旺角,諗住入去新之城同旺角中心行下 ,點知好多商店唔係東主有喜,關門大吉,就係清一色女裝 ,搞到行左一輪都兩手空空,唯有周圍行睇下 ,行到一間Giordano,諗住大牌子實價值不菲la ,點知原來有成幾枱衫係$190兩件 ,不過最奇怪就係唔比一件買,一買就要買兩件 ,但我又唔捨得買 ,呢個時候見到響度排隊比錢的張班長 ,我即刻跑去攔截佢,同佢一齊比錢,一家便宜兩家著 ,不過到比錢果陣,個收銀員找$10比我地,我地就叫佢找兩個$5 ,到佢找左,我地又叫佢幫我地分兩個袋入 ,搞左一輪先比完錢 ,個收銀員服務態度真係好
開心左幾日,係時候要開工 ,其實d功課都差唔多搞掂ga la,就係差果份份量十足的ws ,呢幾日要搞掂佢,仲有的就係要背個歷史劇本對白,雖然我唔係主角,但都有好多野背
仲有5日返學,要加油!
|