2009 年 10 月 31 日 星期六  |
| 2009-10-31 |
分類: 未分類 |
今日朝早七點幾起左身
唔知條線係唔係痴左
上左陣QOOZA MSN
同呀小破傾左陣MSN
再同徐亮AND小破傾電話
傾到九點幾出去
說時遲那時快
已經去到籃球場
Master Kings話黎
點知遲左成幾廿分鍾
我心諗:你係唔係考緊我地耐性?
但其實我地一直鬥緊籃球
之後佢爆左四次頭一次私人部位
仲要傾緊SMS果陣比人爆
都唔知話佢樣衰定柒頭好
佢個頭柒所以個籃球針對佢
-------------------------哈-------------------------
係另一隻手(On the other hand 其實係解另一方面)
我地去左銀座
玩左陣頭D
跟住同Master Kings 小破去食M記
山窮水盡
然後行去天頌打籃球AND排球
打到四點幾五點同小破 徐兄徐弟 羅長走佬
----------------------哈哈----------------------------
下星期UT
雖然油價好貴
但我都係要加
加油!
但係我仲未溫書
是*可愛但
愈黎愈無心機溫書
想溫又溫唔到一兩分鍾
算
反正都正係要溫中文
係咁多 做埋網上通識先...
-------------哈哈哈----------------
P.S 可愛=CUTE=q
我對你/妳一見鍾情.
|
| 發表時間:2009-10-31 05:48 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 92 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|