2008 年 11 月 20 日 星期四  |
| 2008-11-20 |
分類: 未分類 |
話說我好耐冇打blog啦.
哈哈哈.
不過我依家會打返..
話說我依家係學校..
整到poster.
係電腦整.
so我有得打blog.
(其實唔係我忙,係我唔想打姐)
今日..
朝早PL堂.
有記得帶FILE..
教MINDMAP同埋要整MINDMAP.
係電腦整.
咁又多一樣功課啦.
之後小息.
同莫做人捉象棋.
仲有同徐亮.
輸好多-.-
補打..
之後..
中文堂..
作文-.-
依家先發覺..
作多字易.
作好文難.
哈..
要放學前交.
最後都係午膳交.
之後..
小息..
之後..
英文堂..
唔洗默書住.
教書..
唔知啦..
記得啦.
落左去ENG CAFE..
之後午膳..
食完野..
去飲Coffee
-,-
第一次飲.
好苦..
加幾匙糖先得..
之後地理中史..
一個小測.
一個模擬小測..
哈..
然後放學落左去電腦室整poster
|
| 發表時間:2008-11-20 04:58 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 92 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|