Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
2008 年 11 月 20 日  星期四   晴天


2008-11-20 分類: 未分類

話說我好耐冇打blog啦.

哈哈哈.

不過我依家會打返..

話說我依家係學校..

整到poster.

係電腦整.

so我有得打blog.

(其實唔係我忙,係我唔想打姐)

今日..

朝早PL堂.

有記得帶FILE..

教MINDMAP同埋要整MINDMAP.

係電腦整.

咁又多一樣功課啦.

之後小息.

同莫做人捉象棋.

仲有同徐亮.

輸好多-.-

補打..

之後..

中文堂..

作文-.-

依家先發覺..

作多字易.

作好文難.

哈..

要放學前交.

最後都係午膳交.

之後..

小息..

之後..

英文堂..

唔洗默書住.

教書..

唔知啦..

記得啦.

落左去ENG CAFE..

之後午膳..

食完野..

去飲Coffee

-,-

第一次飲.

好苦..

加幾匙糖先得..

之後地理中史..

一個小測.

一個模擬小測..

哈..

然後放學落左去電腦室整poster

發表時間:2008-11-20 04:58 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


leung916
暱稱: X-Leung
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-12
2009-11-28
2009-11-22
2009-11-20
2009-11-15
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客