Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
2008 年 10 月 27 日  星期一   晴天


2008-10-27 分類: 未分類

N日無打到Blog.

都係補打返好D.

雖然有D唔係好記得.

但我盡量諗啦(沒法子

10月19日.

都唔係幾記得做左咩啦.

好似係同鄧康出去買鞋..

跟住再同顏招玩左陣扔水樽.

就係咁多.

10月20.

朝早係全校早會.

次次都要唱校歌.

真係好似之前既周會咁-.-

然後就係中文堂.

教書啦.

同埋同我地溫習.

小息..

小完息..

英文堂..

好似話咩唔記得左罰抄.(我完全唔記得左呢件事).

超慘/.\

抄五頁書-.-

咁咩架.

然後就教唔知咩啦

就落堂啦.

之後就係音樂堂.

作左首歌.

比我地班某同學(當然唔係好野啦)

然後唱埋首歌.

小息.

小完息.

去上家政.

車布太好玩啦(好似JA緊部坦克咁-.-)

成兩堂都係車布(因為我地要整個袋)...

然後上到去.

食飯.

食完飯.

就係社際籃球啦.

戰果都係唔講啦.

然後上到去..

MATHS堂.

教咩呢!?

唔鬼記得-.-

之後放學清潔閃人去打籃球.

我地要去天柏路打(因為排球組要用籃球場)

唔係個個MISS教...因為佢唔得閒.

我地學校既MISS教我地.

超正.

做完D基本功之後就可以鬥波.

之後打打下就完左啦.

閃人返屋企.

10月21日.

唔係好幾記得.

朝早上去.

然後就去LOCKER拎野.

之後班務.

又係中文堂先.

教書掛.

定唔知教庸讀.

好似係教書-.-

咁就兩堂.

小息.

小完息.

英文連堂.

好似教書同溫書.

然後..

唔知咩原因我又要罰抄-.-

今次係ENG HANDBOOK P.19-20(類似VERB TABLE)

第二堂MISS A.BCDEFG.

教咩PLASTIC-.-

唔鬼知啦.

小息.

小完息.

數學堂.

都係教書-.-

兩堂完了後就LUNCH TIME.

LUNCH完就睇社際籃球.

睇完返去課室.

PTH.

普通話.

教書.

聽鈴聽.

然後GEOG.

唔知做左咩啦.

教NOTES掛.

放學啦!

10月22.

今日有帶衫-.-

第一堂.

中文堂.

都係唔記得/.\

教書掛.

定唔知溫習.

第二堂..

MATHS.

都係教書-.-

小息-.-

小完息體育.

原來體適能都計入考試分.

我坐地前伸35CM.

掌上壓..

4分啦(5分滿分)..

咁就搞左成兩堂-.-

小息..

小完息.

SCI....

呢堂..

得5分-.-

做實驗.

教書..

LUNCH.

比MS WONG係咁罵..

有D人要留堂寫悔過書..

搞左好耐.

1點半先食得飯..

之後去聽講座.

聽完就上去拎埋書包閃人.

10月23.

今日係級早會..

要讀唔知咩.

讀完就閃返課室..

第一堂.

PL

第二堂.

無錯.

都係PL.

教WORD.

整表格同埋唔知咩咩.

10月30日打字測驗-.-

計入考試分(好似)

O鬼哂-.-

然後就係小息.

小完息中文堂..

教書.

溫書..

兩堂..

完左..

小息.

之後英文..

要默書..

默VERB TABLE.

D人睇唔明我潦草寫乜..

迫住寫正楷先啦-.-

正到我唔知自己錯左幾多個.

然後就教唔知咩.

就兩堂..

LUNCH TIME.

C餐真係好難食..

LUNCH完..

GEOG.

教NOTES.

教左好耐.

C.HIST..

要交紙粘土.

我同徐亮既製成品合埋一齊.

就係磨古..

-.-

之後教工作紙同埋書....

就放學啦.

閃人..

10月24.

第一堂.

班務堂.

第一堂數學堂.

唔洗講都係教書啦(除左書仲有咩可以教)-.-

之後就係中史堂..

教工作紙..

同書..

講戰國時期啦終於..

之後SCI.

乖左好多.

我摘左兩個人名.

哈哈哈..

教書.

做MEASURING既實驗.

MEASURE 50CM3既水-.-

之後唔知教咩落堂啦..

然後小息.

小完息.

就VA堂啦.

個老師同我地玩遊戲.

好無聊-.-

然後落返去.

剪返唔知咩.

剪到落堂.

LUNCH TIME.

LUNCH完..

英文堂..

溫書同默書..

就係咁簡單..

但對工作紙遲左勁耐-.-

然後去練波.

教基本功啦都係-.-

之後閃人-.-

10月25..

今日朝早去果個版面設計培訓班.

但要上左數碼相機班先.

教左好多野.

乜主體..

乜乜乜(雖然唔關我事-.-)

之後就係果個版面設計班啦.

又話15分鍾搞掂-,-

教左好多..

整好個面.

未加文未2既.

之後返去搭緊輕鐵既時侯打比顏招.

問佢返唔返小學打波.

之後打左比好多人.

返到屋企上網睇火影漫畫..

睇到唔知幾多點返小學..

打左好耐.

就閃啦..

然後10月26.

朝早舅父黎左.

傾左陣計.

出去食飯,

食完飯返屋企..

無野做..

唔知咩咩就訓覺啦..

10月27.

今日朝早..

全校早會..

乜鬼ENG AMBASSADOR..

要上台-.-

好無聊.

然後唔知做左D乜上返課室..

第一堂..

中文堂..

同我地溫書-.-

超正..

然後小息..

之後ENG堂..

默書..

錯左好多個..

落堂-.-

跟住MUSIC.

阿SIR把聲唔掂..

比我地做自己野..

過左好耐..

落堂啦..

然後小息..

跟住家政..

車到七七白白啦..

不過都係仲差小小..

成兩堂都係用黎車野..

LUNCH TIME.

C聲難食係無錯既..

真係好難食.

然後數學堂..

教..

乜角乜角.

教左兩堂..

放學啦.

清潔.

清潔完就去唔知咩.

然後去換衫諗住去練波啦.

點知清潔中.

正到我要係廁格換.

換完出黎.

去打波..

都係練基本功..

練完就去拎書包返屋企-.-

終於..

終於都...

終於都打完啦..

打左勁耐.

至少有1秒以上..

發表時間:2008-10-27 09:40 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


leung916
暱稱: X-Leung
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-12
2009-11-28
2009-11-22
2009-11-20
2009-11-15
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客