2008 年 10 月 27 日 星期一  |
| 2008-10-27 |
分類: 未分類 |
N日無打到Blog.
都係補打返好D.
雖然有D唔係好記得.
但我盡量諗啦(沒法子
10月19日.
都唔係幾記得做左咩啦.
好似係同鄧康出去買鞋..
跟住再同顏招玩左陣扔水樽.
就係咁多.
10月20.
朝早係全校早會.
次次都要唱校歌.
真係好似之前既周會咁-.-
然後就係中文堂.
教書啦.
同埋同我地溫習.
小息..
小完息..
英文堂..
好似話咩唔記得左罰抄.(我完全唔記得左呢件事).
超慘/.\
抄五頁書-.-
囧
咁咩架.
然後就教唔知咩啦
就落堂啦.
之後就係音樂堂.
作左首歌.
比我地班某同學(當然唔係好野啦)
然後唱埋首歌.
小息.
小完息.
去上家政.
車布太好玩啦(好似JA緊部坦克咁-.-)
成兩堂都係車布(因為我地要整個袋)...
然後上到去.
食飯.
食完飯.
就係社際籃球啦.
戰果都係唔講啦.
然後上到去..
MATHS堂.
教咩呢!?
唔鬼記得-.-
之後放學清潔閃人去打籃球.
我地要去天柏路打(因為排球組要用籃球場)
唔係個個MISS教...因為佢唔得閒.
我地學校既MISS教我地.
超正.
做完D基本功之後就可以鬥波.
之後打打下就完左啦.
閃人返屋企.
10月21日.
唔係好幾記得.
朝早上去.
然後就去LOCKER拎野.
之後班務.
又係中文堂先.
教書掛.
定唔知教庸讀.
好似係教書-.-
咁就兩堂.
小息.
小完息.
英文連堂.
好似教書同溫書.
然後..
唔知咩原因我又要罰抄-.-
今次係ENG HANDBOOK P.19-20(類似VERB TABLE)
第二堂MISS A.BCDEFG.
教咩PLASTIC-.-
唔鬼知啦.
小息.
小完息.
數學堂.
都係教書-.-
兩堂完了後就LUNCH TIME.
LUNCH完就睇社際籃球.
睇完返去課室.
PTH.
普通話.
教書.
聽鈴聽.
然後GEOG.
唔知做左咩啦.
教NOTES掛.
放學啦!
10月22.
今日有帶衫-.-
第一堂.
中文堂.
都係唔記得/.\
教書掛.
定唔知溫習.
第二堂..
MATHS.
都係教書-.-
小息-.-
小完息體育.
原來體適能都計入考試分.
我坐地前伸35CM.
掌上壓..
4分啦(5分滿分)..
咁就搞左成兩堂-.-
小息..
小完息.
SCI....
呢堂..
得5分-.-
做實驗.
教書..
LUNCH.
比MS WONG係咁罵..
有D人要留堂寫悔過書..
搞左好耐.
1點半先食得飯..
之後去聽講座.
聽完就上去拎埋書包閃人.
10月23.
今日係級早會..
要讀唔知咩.
讀完就閃返課室..
第一堂.
PL
第二堂.
無錯.
都係PL.
教WORD.
整表格同埋唔知咩咩.
10月30日打字測驗-.-
計入考試分(好似)
O鬼哂-.-
然後就係小息.
小完息中文堂..
教書.
溫書..
兩堂..
完左..
小息.
之後英文..
要默書..
默VERB TABLE.
D人睇唔明我潦草寫乜..
迫住寫正楷先啦-.-
正到我唔知自己錯左幾多個.
然後就教唔知咩.
就兩堂..
LUNCH TIME.
C餐真係好難食..
LUNCH完..
GEOG.
教NOTES.
教左好耐.
C.HIST..
要交紙粘土.
我同徐亮既製成品合埋一齊.
就係磨古..
-.-
之後教工作紙同埋書....
就放學啦.
閃人..
10月24.
第一堂.
班務堂.
第一堂數學堂.
唔洗講都係教書啦(除左書仲有咩可以教)-.-
之後就係中史堂..
教工作紙..
同書..
講戰國時期啦終於..
之後SCI.
乖左好多.
我摘左兩個人名.
哈哈哈..
教書.
做MEASURING既實驗.
MEASURE 50CM3既水-.-
之後唔知教咩落堂啦..
然後小息.
小完息.
就VA堂啦.
個老師同我地玩遊戲.
好無聊-.-
然後落返去.
剪返唔知咩.
剪到落堂.
LUNCH TIME.
LUNCH完..
英文堂..
溫書同默書..
就係咁簡單..
但對工作紙遲左勁耐-.-
然後去練波.
教基本功啦都係-.-
之後閃人-.-
10月25..
今日朝早去果個版面設計培訓班.
但要上左數碼相機班先.
教左好多野.
乜主體..
乜乜乜(雖然唔關我事-.-)
之後就係果個版面設計班啦.
又話15分鍾搞掂-,-
教左好多..
整好個面.
未加文未2既.
之後返去搭緊輕鐵既時侯打比顏招.
問佢返唔返小學打波.
之後打左比好多人.
返到屋企上網睇火影漫畫..
睇到唔知幾多點返小學..
打左好耐.
就閃啦..
然後10月26.
朝早舅父黎左.
傾左陣計.
出去食飯,
食完飯返屋企..
無野做..
唔知咩咩就訓覺啦..
10月27.
今日朝早..
全校早會..
乜鬼ENG AMBASSADOR..
要上台-.-
好無聊.
然後唔知做左D乜上返課室..
第一堂..
中文堂..
同我地溫書-.-
超正..
然後小息..
之後ENG堂..
默書..
錯左好多個..
落堂-.-
跟住MUSIC.
阿SIR把聲唔掂..
比我地做自己野..
過左好耐..
落堂啦..
然後小息..
跟住家政..
車到七七白白啦..
不過都係仲差小小..
成兩堂都係用黎車野..
LUNCH TIME.
C聲難食係無錯既..
真係好難食.
然後數學堂..
教..
乜角乜角.
教左兩堂..
放學啦.
清潔.
清潔完就去唔知咩.
然後去換衫諗住去練波啦.
點知清潔中.
正到我要係廁格換.
換完出黎.
去打波..
都係練基本功..
練完就去拎書包返屋企-.-
終於..
終於都...
終於都打完啦..
打左勁耐.
至少有1秒以上..
|
| 發表時間:2008-10-27 09:40 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 92 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|