Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
2009 年 1 月 1 日  星期四   晴天


2009-01-01 分類: 未分類

今日係一月一日,

我係到諗緊,

如果一年打一次Blog好唔好

講笑

差唔多一個月無打Blog,

當然我唔會打哂呢一個月發生既事啦

唔好講篇野長唔長

睇下記性好唔好就真

呢排病左.

兩日無出到去

呢排重返巨商.

唔知遲D又會唔會唔玩

今年新年早左.

考完試即刻放假

夾夾埋埋都有13.8日假.

14號開始考.

考到22號.

23號唔洗返

22號9點幾放

返到屋企10點

SO有13.8日假.

真係希望快D考完個試去.

功課岩岩先做.

希望今日之內做哂佢.

點解我好似打Blog打到好似唔係打Blog咁.

是但.

反正我覺得我已經無心向Blog

返學有咩特別事我應該會打係呢到.

你無睇錯 我都無睇錯

係應該~

發表時間:2009-01-01 02:31 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


leung916
暱稱: X-Leung
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-12
2009-11-28
2009-11-22
2009-11-20
2009-11-15
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客