2008 年 11 月 9 日 星期日  |
| 2008-11-09 |
分類: 未分類 |
話說今日我去踩單車.
始終都係第二日踩.
點都冇顏招踩得咁快.
上鈄路唔得.
控制又唔得.
唔得.
我要加緊練習.(有時間才說吧
話說今日我同呀顏招仲有黃主任去踩單車.
踩完就去教協.
果到D野超平.
唔係超平.
係比想像中既超平更超平.
係出面買5蚊.
呢到買3蚊.
超正.
買左個改錯帶..既芯.
6個半.
出面買8蚊.
仲之就係抵.
買埋副象棋.
不過呢到搭LIFT都要排隊
但買到平野就得啦.
跟住就去左一間..
便所餐廳.
佢果到D椅係個馬桶-.-
O哂咀.
然後..
食刨冰同雞翼.
之後就去...
好近朗豪坊既朗豪坊.
果到條電梯既路程真係好長.
4樓至8樓.
哈.
話說我好似黎過.
好似係聖誕節.
唔係好似.
係直情黎過.
然後就係無印良品.
無野買-.-
筆我買哂.
D筆袋又細又唔令又唔平.
一舉無三得.
之後去左馬拉松買左個ADDIDAS既銀包.
就由8樓-4樓.
跟住去地下.
搭265B返屋企-.-
就係咁,
我要訓覺.
|
| 發表時間:2008-11-09 10:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 92 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|