2008 年 10 月 18 日 星期六  |
| 2008-10-18 |
分類: 未分類 |
尋晚本身有打到.
但唔知點解無啦啦冇打-.-
打返先..
尋日.
朝早返到去坐左一陣.
就上課室啦.
班務.
唔知做左D咩啦.
好似講個個OPEN DAY.
我要做電腦設計-.-
下星期六好似要返去學校..
之後第一堂..數學堂.
教個D唔知咩數列.
教左成堂0.0
之後就係中史堂.
要用唔知咩粘土整唔知咩文化既野.
得十五分鍾整.
整到一舊舊.
隻手比D唔知咩粘土..
然後就去左洗手.
返到黎.
小息啦.
小完息.
就落去上科學堂.
我地成班係科學室門口等左好耐.
個老師仲未黎.
然後過左冇幾耐.
有個老師帶我地落去課室.
當初我以為係課室上堂.
點知原來個老師冇返.
個老師比我地做功課/睇書.
做到D功課差唔多做哂-.-
之後第二堂.
有個代課老師入黎話:
我係代堂,你地做自己野啦!
笑死-.-
之後睇左D書.
小息啦.
小完息.
就係VA堂.
都係要做"點".
做左成兩堂都未做好.
下星期午膳/小息要落去做埋佢..
中史就要帶返屋企做..
唉..
然後午膳.
好快咁食完.
就去睇社際籃球.
紅社VS綠社.
紅社嬴左.
之後睇完就上返去.
英文堂.
派左UNITTEST,
47分(滿分51).
算係幾好啦.
然後就講張TEST.
講左好耐.
比功課.
比完功課之後就閃..
去返課室.
放學啦.
去左練波.
都係練基本功.
練完就走.
打完啦!
|
| 發表時間:2008-10-18 08:25 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 92 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|