Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
2008 年 10 月 18 日  星期六   晴天


2008-10-18 分類: 未分類

尋晚本身有打到.

但唔知點解無啦啦冇打-.-

打返先..

尋日.

朝早返到去坐左一陣.

就上課室啦.

班務.

唔知做左D咩啦.

好似講個個OPEN DAY.

我要做電腦設計-.-

下星期六好似要返去學校..

之後第一堂..數學堂.

教個D唔知咩數列.

教左成堂0.0

之後就係中史堂.

要用唔知咩粘土整唔知咩文化既野.

得十五分鍾整.

整到一舊舊.

隻手比D唔知咩粘土..

然後就去左洗手.

返到黎.

小息啦.

小完息.

就落去上科學堂.

我地成班係科學室門口等左好耐.

個老師仲未黎.

然後過左冇幾耐.

有個老師帶我地落去課室.

當初我以為係課室上堂.

點知原來個老師冇返.

個老師比我地做功課/睇書.

做到D功課差唔多做哂-.-

之後第二堂.

有個代課老師入黎話:

我係代堂,你地做自己野啦!

笑死-.-

之後睇左D書.

小息啦.

小完息.

就係VA堂.

都係要做"點".

做左成兩堂都未做好.

下星期午膳/小息要落去做埋佢..

中史就要帶返屋企做..

唉..

然後午膳.

好快咁食完.

就去睇社際籃球.

紅社VS綠社.

紅社嬴左.

之後睇完就上返去.

英文堂.

派左UNITTEST,

47分(滿分51).

算係幾好啦.

然後就講張TEST.

講左好耐.

比功課.

比完功課之後就閃..

去返課室.

放學啦.

去左練波.

都係練基本功.

練完就走.

打完啦!

發表時間:2008-10-18 08:25 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


leung916
暱稱: X-Leung
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-12
2009-11-28
2009-11-22
2009-11-20
2009-11-15
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客