2008 年 11 月 30 日 星期日  |
| 2008-11-30 |
分類: 未分類 |
哈.
十日無打Blog,
睇黎真係等到我慣左每日都打Blog先可以每日都打Blog.
其實返學都無乜野講既.
用個腦記低D野咪唔洗哂時間去打Blog.
其實...
我呢排無打Blog.
打字都慢哂.
無進步,
都冇退步.
哈.
上Msn無用既.
都無人同我傾.
電腦又無野玩既.
真係唔知我點.
講返今日定尋日好呢.
兩日都講.
十一月二十九日.
今日..
朝早本身諗住同湯佬踩單車.
不過佢又叫我去佢屋企先.
去到之後見到佢整單車.
過左無幾耐.
佢呀媽返黎拎野.
跟住佢又見到湯佬隻手咁污JO.
就罵佢.
過左無幾耐.
佢呀媽就走左.
之後又繼續整.
但係整唔到.
本身諗住去租車.
但又冇錢.
跟住湯佬就諗住約佢FD打籃球定唔知踢足球啦.
無人聽.
過左無耐佢個FD又打黎.
跟住佢個FD又話打籃球.
總之,
湯佬帶足球,
佢個FD帶籃球.
然後等湯佬煮完野同食完野.
等佢換埋件衫.
就出去啦.
我去租車.
跟住就踩去籃球場.
兜左幾圈.
打下籃球.
鬥下波.
佢個FD就要還籃球比唔知邊個啦.
之後我同湯佬去踢波.
又係兜左足球場幾個圈.
射下波.
然後就去唔知邊到買野飲.
就返屋企啦.
晏就...
同徐亮佢地玩.
踢波..
之後拾到個網球.
所以就玩扔網球.
玩左好多鋪,
轉玩大白鯊.
又係玩左好多鋪.
南南成日比人拾.
哈.
之後就返屋企LU.
做通識同埋睇長江七號.
SLEEP.
十一月三十日.
即係今日啦.
朝早做功課(轉性).
做左一陣.
顏招打黎,
問我返唔返小學.
之後我話返.
然後去到打左一陣籃球.
顏招黎到.
就鬥波.
然後又打左好耐.
有D畢業既哥哥姐姐黎左.
我地就打羽毛球啦.
然後打完本身我地諗住同許俊睇戲.
不過佢唔得閒.
然後又諗住去踩單車,
許俊話得.
就踩去屯門.
好彩無抄車.
返到去去顏招間鋪買野飲同野食.
然後返屋企啦.
打完LU.
|
| 發表時間:2008-11-30 07:55 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 92 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|