Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
2008 年 11 月 30 日  星期日   晴天


2008-11-30 分類: 未分類

哈.

十日無打Blog,

睇黎真係等到我慣左每日都打Blog先可以每日都打Blog.

其實返學都無乜野講既.

用個腦記低D野咪唔洗哂時間去打Blog.

其實...

我呢排無打Blog.

打字都慢哂.

無進步,

都冇退步.

哈.

上Msn無用既.

都無人同我傾.

電腦又無野玩既.

真係唔知我點.

講返今日定尋日好呢.

兩日都講.

十一月二十九日.

今日..

朝早本身諗住同湯佬踩單車.

不過佢又叫我去佢屋企先.

去到之後見到佢整單車.

過左無幾耐.

佢呀媽返黎拎野.

跟住佢又見到湯佬隻手咁污JO.

就罵佢.

過左無幾耐.

佢呀媽就走左.

之後又繼續整.

但係整唔到.

本身諗住去租車.

但又冇錢.

跟住湯佬就諗住約佢FD打籃球定唔知踢足球啦.

無人聽.

過左無耐佢個FD又打黎.

跟住佢個FD又話打籃球.

總之,

湯佬帶足球,

佢個FD帶籃球.

然後等湯佬煮完野同食完野.

等佢換埋件衫.

就出去啦.

我去租車.

跟住就踩去籃球場.

兜左幾圈.

打下籃球.

鬥下波.

佢個FD就要還籃球比唔知邊個啦.

之後我同湯佬去踢波.

又係兜左足球場幾個圈.

射下波.

然後就去唔知邊到買野飲.

就返屋企啦.

晏就...

同徐亮佢地玩.

踢波..

之後拾到個網球.

所以就玩扔網球.

玩左好多鋪,

轉玩大白鯊.

又係玩左好多鋪.

南南成日比人拾.

哈.

之後就返屋企LU.

做通識同埋睇長江七號.

SLEEP.

十一月三十日.

即係今日啦.

朝早做功課(轉性).

做左一陣.

顏招打黎,

問我返唔返小學.

之後我話返.

然後去到打左一陣籃球.

顏招黎到.

就鬥波.

然後又打左好耐.

有D畢業既哥哥姐姐黎左.

我地就打羽毛球啦.

然後打完本身我地諗住同許俊睇戲.

不過佢唔得閒.

然後又諗住去踩單車,

許俊話得.

就踩去屯門.

好彩無抄車.

返到去去顏招間鋪買野飲同野食.

然後返屋企啦.

打完LU.

發表時間:2008-11-30 07:55 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


leung916
暱稱: X-Leung
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-12
2009-11-28
2009-11-22
2009-11-20
2009-11-15
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客