尋日太累同唔想打Blog,
SO冇打Blog.
講返10月8-10月10先.
10月8:
今日係教育營既第一日.
去到學校之後老師講解營D野比我地.
過左冇幾耐就出發啦.
比人沒收左本書,
乜都唔比帶..
悶死人咩!?
去到營地之後,
老師分配D鎖匙比我地,
我係101房,
所以超近體育館,
然後就地返營舍到,
汁野~
汁完野就去熱身活動啦~
我地班好好彩,
係竹筏.
我地要用桶,竹黎砌架船-.-
姐係咁:
O=桶,----------=竹.
O----------O
| |
O----------O
就係咁~
砌左成半粒鍾,
終於砌好啦~
本身諗住可以即刻出海,
但要聽埋個教練講點樣着救生衣個D,
講左幾分鍾,
我地就着救生衣,
然後再搞埋一D野,
就可以出海啦~
我地第一組出海,
要拎隻船出海,
踩水-.-
兩隻腳都濕哂,
然後坐上去.
係到玩呀玩~
超刺激..
玩左十幾分鍾影相,
然後過左冇幾耐上海~
上到海之後,
汁返好D桶,竹個D,
汁完就去食飯,
D野真係好難食-.-
又唔岩我胃口,
但係要清哂去~
我都唔記得左我清左D咩啦.
食完之後就直接去體育館,
但果陣已經7點幾,
D老師比我地返營舍換件衫再去體育館,
我地返返去營舍,
換左件衫,
就去體育館,
教練講解一下黑夜野外定向D野比我地聽,
之後我地就去尋卡啦-.-
但得好少時間,
幾組一齊搵既,
有D組去左好遠既地方,
但超恐怖(如果得一組既話)
雖然一組有十個人,
但我地只係搵到3個,
但錯左一個.
有D人好遲先返體育館(講明8點9返到去,有D人9點先返到去)
好彩我地8點8返去體育館,
唔洗罰~
之後返營舍,
沖涼,
寫日記~
就玩省盲雞~
超好玩~
但最後一兩點訓左覺.
朝早六點幾起左身,
刷牙洗臉.
7點幾去左集隊,
等左好耐先入得去食早餐,
我記得係食通粉-.-
都冇味既,
有D包同唔知咩-.-
食哂之後,
老師比我地返營舍歇下,
因為陣間就係體能訓練,
幾個字之後,
我地去體育館集隊,
然後就開始我地既體能訓練啦~
一開始唔係幾辛苦,
後尾先辛苦,
要跑差唔多成個營地五個圈,
成一百幾人一齊跑,
有D人塞住左條路-.-
最後用左四個字跑完,
本身十一點自由活動,
但由於體能訓練遲左,
所以得返二十分鍾比我地自由活動,
冇野做,
過左冇幾耐,
就去食飯~
D野又係咁咩既.
又要清場-.-
但D野真係好難頂,
食完飯之後,
老師比我地返營舍休息一下,
再去晏就既最後挑戰,
本身我地玩攀石先,
但唔知點解我地玩飛越橫樑先-.-
你地睇個名就覺得好似好好玩,
但事實上唔係,
我一開始都唔係幾明,
用圖黎整個飛越橫樑個橫樑比你地睇啦-.-
O=柱 ---=其它
O--
| |
類似咁樣,
你要諗下D方法由條柱既後面將個人整到去前面(唔可以跳)
可以用手,大比,博頭.
我地男仔先,
好彩有兩個高佬,
一個一個咁過到去,
但係途中劉錦曦過唔到去,
但最後我地出盡全力,
佢終於過到去,
我尾二先過去,
最尾個個阿SIR幫佢-.-
用左十七分二十三秒,
之後女仔,
唔想多講,
佢地用左二十三分幾,
完左之後我地就玩攀石,
每人只可攀一次.
我第二個攀,
睇上去好似好易,
攀過先知難,
之後攀呀攀,
終於全班都攀哂,
然後就係自由活動,
打籃球~
打左成粒鍾,
去集隊,
然後食飯,
D野又係...
又要清-.-
食完飯之後,
就係班際唔知咩活動,
首先係唔知咩遊戲,
類似老師話乜乜乜個D,
但用英文講-.-
玩完呢個遊戲之後,
就係下一個遊戲,
要將自己身上既物品,外套,眼鏡都得-.-
砌成一個最長既籠.
最後我地班第三,
三行零二個,
之後就係類似傳波個D-.-
我地班好似都係第三.
之後就係師生籃球比賽,
我地班10比6輸左比老師,
然後就完左啦-.-
返營舍,
沖涼,
寫日記,
D老師都唔黎巡房,
本身諗住十二點起身玩,
但點知訓到去六點幾先醒,
又係刷牙洗臉.
睇左一陣電視,
就去集隊,
然後食早餐,
D野冇咁難食啦.
食完之後就係檢討會,
完左之後就係自由活動,
去左打兵兵波.
打左好耐返房汁野.
就去食晏,
食完晏就搭車返學校,
返到學校三點,
我去買左隻錶,
返黎,
過左一陣,
就練波,
練完波就返屋企-.-
打左超耐..
|