2008 年 10 月 13 日 星期一  |
| 2008-10-13 |
分類: 未分類 |
今日朝早落雨唔洗全校早會.
調左位.
坐左係某行某個位.
第一堂.
中文堂.
連續兩堂都係教記敘文.
好彩都無咁悶.
之後小息.
留係課室.
英文堂.
Unit Test.
咁就測左成堂.
然後就係音樂堂.
時間真係勁快過.
老師播比我聽櫻花樹下同唔知咩.
好快就一堂.
之後就係小息.
小完息之後就係TL.
要匯報.
都冇度過.
咁唯有臨場發揮.
求其UP D野出黎.
十分滿分.
居然拎到八分以上.
O哂~
之後教衣物纖維.
仲有講幾時TEST.
10月27.
下個禮拜溫都未遲.
之後就係LUNCH TIME.
遲左好多-.-
D野好食過教育營個D好多.
之後數學堂.
都係教書.
原本老師話今日冇功課,
但都係有-.-
比埋功課做清潔.
清完潔就閃去打籃球.
去左天柏路到打.
因為排球組要係籃球場練.
又練傳球,運球,走籃個D.
左手走籃仲唔係好識...
個MISS話練好基本功先可以鬥波.
睇黎我真係要過埋呢個F.1先有鬥波既自由-.-
練左好耐.
返到學校派埋練波衫就閃啦.
|
| 發表時間:2008-10-13 08:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 92 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|