慘慘...
琴日...病左''成日又痛又酸又軟...仲暈暈地'''
咁點返學呀...算..唔返..
不過我估到嫁啦;;前一晚而家feel到唔舒服..都諗過聽日應該返唔到去''
所以請左成日.....睇醫生...私家- -真貴.....等得又耐...>﹏<""
等就耐...睇就- -幾分鐘...真係冇得比...'''
返屋企呀媽煲靚粥..食完就,,食丸仔...訓個大教..((真係好多謝呀媽))((好開心))((好好味))
到左今日好似冇乜是''咁咪返學囉...出門口前又feel到唔係幾掂...冇理到''
返到學校- -'''我聽到ga竟然係一點悔氣說話;';;
屎忽行同陸文(一唱一和):我知你唔係病ga..唔好扮啦..等等''
呢D咁GE說話係佢地先講得出..當時俾我GE感覺..你地好黑人憎..
如果唔出聲都好D'''
但之後天佑哥(班主任)行過黎''問我..你冇咩事呀嗎..感冒呀??
嘻嘻...
早會完左;;上返去...上上下堂.,..慘..唔掂...頭暈腳仔軟,,,,
唉早退算...結果上得2堂就走左...
乜我咁廢嫁....竟然輸俾病魔...
P.S""本來今晚約左同事去飲野..但出唔到街SOR""SOR''
((((呢幾日都係自己成受痛楚..好失望..已經沒希望了''))))
|