真係唱得好好聽 (mad world -adam lambert)
呢首真係勁正 bravo (muse-time is running out)
原來呢首係28週後入面d歌 wow 中一個時同表妹堂哥入戲院睇 好久唷
仲記得被個司機問我俾唔夠錢 因為我入小童 haha
琴晚游夜水@寶林 爽!!!
講寶達 比你吹漲 haha
去到好才唔係最遲 wow 唔使甘驚訝我地都黎游wor
今次有sam,老細,,老雄,,lulu...ting and me
我同ting利用埋個3個字黎游大池 我地係識游只不過係唔夠力同氣游哂成個池
如果唔識游我諗我地早浸死了
游完食野
傾計傾到過左個站 唉
係彩虹7仔 買野飲
狂風大雨ne 好才有天橋 ha
返到屋企12點半 發左個好夢 爽
人齊個時個天就甘唔俾面 唉
冇啦啦何子雞叫左我去食dinner 仲有黑柴
真係食唔落lor-.-
行過去apm 熱死我
對鞋爛左真係好尷尬囉 鬼叫我最憎係尷尬
返到啟業去7仔買野飲
去左s 屎坐 好舒服
夜寂靜 笑我寂寞 冇人知曉
hahahaha