Ting happy birthday
11點幾出 wow 天氣好好 冇落雨
食吉家 唉 好似食素甘
之後去影貼貼 勁趕甘去搭mtr
點知點知又係我地兩個最早到 個個都係大牌人士 最估唔到係tong同港最遲黎
買完搭小巴去 一去到就起爐 唉d炭好差 成個晏就有幾似係d火勁細 整個爐多過食野
d猫好狼死 搶我地d生肉 wow
7點到玩石春路比大抽笑死
之後拎埋枝香檳落沙灘 玩7級豬 比棠笑死 大抽成人fake人
9點幾玩完沖身就人
我 Ting 棠 港 大抽 呀光去淘大m記食野
棠d不為人知我地都知道 kakaka
傾到1點走人
番到屋企聽聽下歌訓著左 3點鐘起身沖亮
P.S:雖然今日好曬 個個出哂汗 但好多笑料 kaka
P.S:ting Happy birthday
睇下左上角條片 整左好多次= =
|