08/06/09
oh shit!!
冇帶鎖匙 去旺角搵呀哥拎
wow 好多警察 tvb車
真係好近!!!漒水案!!!
搵完過對面搭車
是不是所有的人都希望自己衰 都唔想仔女衰
好專敬!!
睡了5小時 我隻眼好攰
7點鐘起身 8點-9點半 m記
9點半-12點補數
究竟我腦入面有幾多個鐘都係數學呀!!琴晚直到溫考個刻!!
聽日中史+英文
我沒那麼多的精神!!!
現在的生活好好呀 kakaka
雖然這個禮拜既exam好辛苦 唉 竟然係呢個時候病 好辛苦呀
d鼻涕留落黎都唔可以抹 差d就食到架啦 好才帶住口罩
我要捱埋呢個禮拜 gogogo!!!
現在的生活每一天不用煩 想食就食 想去邊就去邊
好感謝好感謝
現在的我不會理會別人的眼光
I just be myself
暑假要crazy 地玩!!!
親愛的哥哥:
生日快樂