7點半景福宮
韓燒
Wong Hui Ching and Anson歐陽 happy birthday
燒到9點半
去APM行陣
11點番屋企 3點睡
逃避你 卻又期待我可跟你做情人 而用情的心可天昏地暗 逃避你 愛是遙又遠得很 而我始終不敢靠近 還是不相信能和你合襯
6點半出
7點半食譚仔 食到差唔多9點
去觀廣
買飛12點半 變形金剛
megan fox shia labeouf 兩個都好正
us 軍 好型wow 好中意迷彩
我要將poster 貼在屋企 haha
睇到3點半散
搭小巴番
沖完亮 3點半先訓得
帶100蚊出街今日真係so bad 唔明點解d人帶20蚊出街仲要去行街買野
uh ha 為停課乾杯吧
hahaha 兩個月暑假 唔使對住間死學校 hahaha
興奮到即興夜晚唱k
去九龍城
係7仔叮野食 食物是我的動力
唱到5點九
麻吉弟弟 青春紀念冊 至叻小人類 好經典呀
笑到我癲
訓到我4點幾起身 爽爽爽