之前個團網因為好虧..
so...整左第2個
http://luckystar.ueuo.com/index.php
你地自己睇la==
尼排上網睇守護甜心==
點解我會睇....
因為好悶==
成日比老母逼做功課==
旦係我冇做過==
唔想講咁多住==
訓覺=......(閱讀全文)
之前個團就2LV LA
我想放上黎比大家睇下當日成班痴晒線GE相
可惜....D相唔係JPG個類型
想放都放唔到==
想睇GE話MSN ADD我LA
大把比你地睇 A_A
現家就開左個分團
我分身入左去
現家就靖(團長)話尼幾日唔得閒==
要我地生生性性咁做人==
咁就解左盟=......(閱讀全文)
現家都唔知係唔係玩女神玩上腦==
D表情樣係晒個腦到@@
主題都用左個到D樣==
玩女神就知LA,D樣有時攪笑到死
唉...現家龍魂比左AC我
,佢個AC係D勁團─幸運星@@
係N星期前GE事黎家LA....現家靖(幸運星團長)整左個團網
http://luckystar09.freebbs.hk/
你地自己去睇LA
都冇咩人去==
現家係個團到比人叫龍兒,龍軒,龍懷軒(最恨尼個名),龍......(閱讀全文)