ya!!!放假la!!好開心呀!!!
可以喪打機呀!!(根本冇可能=.=")
遲d要番大陸...真係慘...T^T勁唔想番...都冇野好玩
重要番一個星期=.="到個時一定悶到想嘔=.="
唉~
講下GAME先!!
現家女神喪升lv,升左4lv,個乂闇炎乂ac,現家20lv,做左好多主線任,
又同係入面識個d打邪靈妖狐,打左好多場=.="難打到想嘔T^T
D邪靈妖狐好硬膠家,係到喪用旋風術,攪到定左好多個回合=.......(閱讀全文)
今日學校早放,但係我同2位人兄未交n月前的英文作文,
所以我就留左9個字(12點45分),另外2位友仔留到30分就可以走老,
攪錯呀!!!留我咁q久,你找死呀!!重要打俾我阿媽bo...痴線家..個miss...勁低能...
番到屋企又比阿媽罵....KAIAKI地家....
之後開部腦唸住玩GC(姐係三小俠)
點知玩唔到....冇得玩GC緊係玩女神家la!!
我d同學冇啦啦打黎話同我p,我知我一定輸家la.......(閱讀全文)
唉~我好少玩女神,點解,
係因為我老母唔比我玩,就係咁.
我見到咩好人呀?
就係人一個lo@.@
我太無聊,就開左3個ac,一個叫
乂傻傻軒乂(25lv水法),一個叫
傻傻軒(18lv水法),最後一個叫
乂闇炎乂(13lv火戰)
如果你地玩的話,見到我的話,同我say hi就ok la,
前幾日入左個軍團,個團長好好人,比左我多野,我好開心呀!!!