小弟今日又冇野好講,囧
昨日玩番gc,有人幫我升左1lv(囧,幫我升高d呀麻)
現家就係36lv,不過未轉4轉==
算la,我升lv係好慢家la,轉職都係
gc的拉c有技能樹la,但係係1轉技能樹(小弟我係唔識用拉C 1轉,所以冇用==)
冇野講,係咁先....
囧多次先...
 ......(閱讀全文)
今日留堂做番d我欠左好久的功課...
就係雞腸作文la(好硬膠tm)....
我有好多作文都係抄人再改下就算=.="
今日叫我留堂做番po\_/
勁唔想做...但係要做曬先之閃得...
咁我就做lo....第1次自己作的文都有7分...神呀...(點會第1次呀@.@小學都唔知作左n次la)
今日差唔多6點先之番到屋企....之後on msn 啦,一定,唔屎唸,
msn名改左,因為xyz人改左名,所以我都改下,
昨......(閱讀全文)
今日我老母冇啦啦話要去拜山,
我一定唔想去家la,要行n咁久(因為冇得打機=3=)
如果唔洗去,可以成日打機XD
昨日玩女神見到好多銀幣,就去左買纖維同皮革,之後合lo
合左個天翔靴(亂合都合到呀XD),忍者護綩(而經合左一個,所以比左我阿哥=3=),蔓藤靴,法帽(第3個laT^T),
緊係重有好多家la(XD),
今日去左網吧打機(本來去補習,但係我阿哥唔想去,就去左la@.@),
去網吧緊係玩cs家la,
係......(閱讀全文)