哈哈,今次幫人影左遺照PO哈哈
旦係我被人影左大約70年代d相po
緊係要放曬出黎la
就黎6月la
咁姐係就黎考試==
勁唔想考試
點解?
因為唔想考lo==
e個係其中1個原因
第2個係因為
小弟每堂英文同MATHS聽一半書==(冇計,d MISS勁尻,係到喪罵我=.=)
第3個係因為
怕考得差俾小弟老母罵==(考得差冇得打機T^T,又有可能扣錢T^T)
算la,唔講唔開心野,講下d開心野......(閱讀全文)