我覺得今日好似發生左好多野!!
等我慢慢打先
今日普堂測驗,個個都出cat。
我唔識好多題呀!!
中堂豬x無反,但係就要默書!!!
仲於到今日第一個大件事LA!!
就係中史堂個時丁丁tall野
之後miss叫佢起身,丁丁唔起
之後就有一場大戰了!!
小息之後係IS堂,超超超超悶!!!!
lunch1點個時開會,開到上堂打鍾。
好彩我聰明,玲埋之笛去開會。
music堂考吹留,超緊張!! 得79分炸,吹得好差呀!!
之後係music堂發現郭wing哭過,但係個個都唔知點解
今堂muaic順便考埋校外樂器,韋之瀚彈鋼琴好勁(鋼琴8級喎)
之後英文堂就有第二個大件事
今日本來要dict,但係個個都同miss講明天先默
之後小花講笑比miss聽到(我唔之佢講咩)
miss話要扣佢分,之後小花細細聲講:米扣囉!!
miss wong講:大聲d呀!
小花:金大聲,聽唔到咩!!
之後miss wong就話小花,仲話扣佢15分
之miss wong話一震反來就dict
原來佢係玲扣分簿,佢反黎個時勁大力班門同大力放本扣分簿,之後仲話想講我就講la,等我一次過扣!!
之後就叫小花出去同同佢講扣佢3分(車扣左3分炸,又話扣15分)
之後就dict,dict完之後就教書!
教下教下書就話叫班男仔照下快鏡,本身有d男仔開學時好好,而家就變差左,愈來愈似古或仔!!
下一堂係數堂,so我地同啊sir講反英堂d野,連平時不太出聲d人都出聲。
根注又用左啊sir成堂
最好笑就係肥斌學miss wong金入課室同放扣分簿,笑到我標眼水。
林放學個時啊sir派反數測,我有41分,第一次有4字頭炸。
放學個時啊sir問我係唔係真,都唔之點答好la!
放學個時落雨,真係馬煩!!
我係米將件事講得好清楚呢!!!!!
|