隨心寫隨心記JOJO開心日記
把生活一點一滴寫下吧!!!
我愛和朋友分享我的喜樂!!
我愛歡笑!我愛..........
lhtinglht
暱稱: JOJO
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
開了學一個星期la!!!
開學la!!!
暑假最後一日
奧運金牌運動員既示範...
shopping
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 64
今日人氣: 2
累積人氣: 1530
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 21 日  星期一   雨天


2007-5-21 個個都好火呀 分類: 未分類

我覺得今日好似發生左好多野!!

等我慢慢打先

今日普堂測驗,個個都出cat。

我唔識好多題呀!!

中堂豬x無反,但係就要默書!!!

仲於到今日第一個大件事LA!!

就係中史堂個時丁丁tall野

之後miss叫佢起身,丁丁唔起

之後就有一場大戰了!!

小息之後係IS堂,超超超超悶!!!!

lunch1點個時開會,開到上堂打鍾。

好彩我聰明,玲埋之笛去開會。

music堂考吹留,超緊張!!得79分炸,吹得好差呀!!

之後係music堂發現郭wing哭過,但係個個都唔知點解

今堂muaic順便考埋校外樂器,韋之瀚彈鋼琴好勁(鋼琴8級喎)

之後英文堂就有第二個大件事

今日本來要dict,但係個個都同miss講明天先默

之後小花講笑比miss聽到(我唔之佢講咩)

miss話要扣佢分,之後小花細細聲講:米扣囉!!

miss wong講:大聲d呀!

小花:金大聲,聽唔到咩!!

之後miss wong就話小花,仲話扣佢15分

之miss wong話一震反來就dict

原來佢係玲扣分簿,佢反黎個時勁大力班門同大力放本扣分簿,之後仲話想講我就講la,等我一次過扣!!

之後就叫小花出去同同佢講扣佢3分(車扣左3分炸,又話扣15分)

之後就dict,dict完之後就教書!

教下教下書就話叫班男仔照下快鏡,本身有d男仔開學時好好,而家就變差左,愈來愈似古或仔!!

下一堂係數堂,so我地同啊sir講反英堂d野,連平時不太出聲d人都出聲。

根注又用左啊sir成堂

最好笑就係肥斌學miss wong金入課室同放扣分簿,笑到我標眼水。

林放學個時啊sir派反數測,我有41分,第一次有4字頭炸。

放學個時啊sir問我係唔係真,都唔之點答好la!

放學個時落雨,真係馬煩!!

我係米將件事講得好清楚呢!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



2007 年 5 月 18 日  星期五   晴天


2007-5-18 OK la 分類: 未分類

今日早會唔洗落去

之後去左HALL see數理比賽

今日電堂miss無反

本來係好好,但係無lala要走火警!真係煩

之後世史堂同中文堂都無咩特別野發生

lunch個時同琳琳.譚思.尹尹&黎秋出左去大快活食

之後就溫左震數測

我岩岩好夠時間做曬分數測

但係唔識第10條

今日英堂h去MMLC,超悶

放學個時去左練話劇

練話劇個時......

 

練話劇哥個寫左玲一個到,如果想see既話問我玲密碼!!!!

 



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天


2007-5-17 黑人憎2人組 分類: 未分類

今日arts做版晝,都幾好玩呀!

上英文堂時我都唔係好明講咩!

仲有謝秋今日上就無反所以好悶!好想sleep

到左差唔多放午膳

我都唔記得我地講到咩事而比miss wong聽到

我只係知到我地係講根之前數堂同波波源take個d野(d野係我地2a班既秘密)

根注miss wong叫我講比佢聽,我話唔可以

根注個兩個同ch人話我話比miss聽

我都唔知佢地邊隻死人耳聽到我講比miss聽

佢地都有問題!!!!

根注我都好火

但lunch個時個黎秋個d野好鬼死好心

之後就唔係好記得件野,不過一想起就好火la!!!

我係到講d個兩個黑人憎2人組la!!

我就一定唔會講佢地個名+la,不過我唔講佢地都心知肚明

不過其中一個我就最憎+la

我都唔知點講佢,仲之就係黑人憎la!!!!

唔講佢la

講反lunch個時la,食反個時個黎秋係到講笑話

講到譚思笑到不得了,攪到我地成1點先食完

放學個超曬,so我同琳琳去左食糖水

之後歸家la!!!

 

 



2007 年 5 月 13 日  星期日   晴天


2007-5-13 母親節 分類: 未分類

今日係母親節

我地成家人約左12:30喝茶

我估好多人la,so我就11:45去左玲位

點知15分鐘就有囉喎!!

喝到約2點30分

我同DAD & MAM去左葵芳SEE蜘蛛俠3

我覺得都幾好SEE

之後就反屋企

「我覺得今蜘蛛俠3d特技好好。 仲有今次個故事內容好好,不過個故事尾唔係金清楚,唔知會唔會有第4集呢!有就好la」