| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 考試la!! |
分類: 未分類 |
明天就考試la!!
我相信今晚會溫到1點!
我溫chem個時就愈來愈發現
chem所教d野我係明
但係chem D野全步都要舉一反幾出來!
所以我下年一定唔簡理科!!!
|
2008 年 6 月 10 日 星期二  |
| 2008-06-10 |
分類: 未分類 |
今日好熱呀!!
今日第一堂本身係上MUSIC,
但就因為MISS係HALL度,
SO我地就比MISS叫左去HALL度see表演,
覺得有d無奈!!
之後今日又係平平淡淡金過去!
----仲有一天就考試la!!----
-----好想考好d,so要努力以赴----
-----不過有好多野給引注我----
-----例如台劇,小說,sleep等等---
---我一定要好好控制注------
大家考試要努力以赴囉!!!!>w< |
2008 年 6 月 4 日 星期三  |
| 我做到la!! |
分類: 未分類 |
今日blo堂個時教生殖器官,
根注D男子問埋D超好既問題,
攬到啊SIR都唔知點答,我相啊SIR都覺得好好笑。
之後都無咩野發生就到左PE堂
我地今堂PE要考倒立
我之前個幾堂都做唔到,
但係今日終於做到LA
超開心我可以自己做到 |
| 廢紙回收比賽冠軍 |
分類: 未分類 |
今日早會宣佈我地班拎左廢紙回收比賽冠軍!!
我地班有6十幾,B班有3十幾,而C,D班得18
我想起我地班個日拎曬D報紙反黎就覺得好好笑!!
禮物是環保袋!!
放學考普通話口試,我考試題二
之後反左屋企
再之後就出左街食反飯!!!
今又過左一日LA!
時間過得好快呀!!
|
| 困在電梯中0.5小時 |
分類: 未分類 |
今日反學都無咩特別
but今日放學反到屋企
之後就好黑仔,困在電梯中0.5小時
超可憐,又熱,又倦。
仲之今日都幾黑仔。 |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|