| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 6 月 14 日 星期四  |
| 2007-6-14 第4日考試 |
分類: 未分類 |
今日考世史同art
世史ok la但係art就唔係好識
明考數,我好驚唔合格
今晚要++++++油!!
|
2007 年 6 月 13 日 星期三  |
| 2007-6-13 第三日考試 |
分類: 未分類 |
今日考試中文同英文既作文
我作充足睡眠有助思考,但好多人都作夏夜!
英作我唔係好識!!
明考世史同art
但art都唔知溫咩好!!
我要溫書la,寫金多la!
以經過左3日,大家要+油!!!!!! |
2007 年 6 月 12 日 星期二  |
| 2007-6-12 第二日考試 |
分類: 未分類 |
今日係考中史
琴日9點幾先開始溫
有幾題唔識呀!!
放學之後去左自修室作英文oral
我太來無去,so自修室變左都唔知!!
之後去左eat野就反左屋企囉!
今日就寫金多la!!!
|
2007 年 6 月 11 日 星期一  |
| 2007-6-11 第一日考試 |
分類: 未分類 |
今日考中文同英文讀閱
有d唔識
明考中史!!
要+油囉!!
一定要度過尼兩星期!
+油!!+油!!+油!!+油!!
[因為考試so唔寫金多野] |
2007 年 5 月 31 日 星期四  |
| 2007-5-31 好苦呀 |
分類: 未分類 |
今日要宣全!
但係死人黎秋就遲到!叫佢去死LA!!!!
根注我地班要轉課室
要轉去503呀
行上去好苦呀!!
今日無咩寫
so唔寫金多野囉!!!! |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|