今日係最後一日考試
今日10點考oral,so可以慢慢金反學校
oral我同琳琳一組,我地第8組考!
應10:30考我地,但係前個兩組未反!
苑同明仔一組,明仔未反;謝秋同鄭思一組,謝秋就未反!
攪到我地好快到我地!!
考完之後就同琳琳去左商場行吓
之後就反食飯
根注12點幾約左琳琳一齊反學
1點考音樂,1:30考完
我想大叫:〔中二第三學期考試總於完la,考完la〕
之後反左屋企lu!!
今日考IS同中文說話
IS唔係好識
中文說話我同胡清瑜一組
三隻動物考我地
佢考得超慢囉!!!
今日派左EPA我79/140
好彩合格姐
之後就反屋企,順便去食野!!
考埋聽日就考完lu
實在太開心la!!!!
今日考中文卷三.HE同普通話
今日成10:30先考,SO我就多震!
中文卷三同HE都OK la,但係普通話就唔係好識!
之後lunch去左M記
好好味呀!!!
之後根係反左屋企la!!!
今日考EPA同地理
EPA差d做唔曬
考完EPA一個鍾之後先考地理
本來溫書,但係就攪到成個都係到傾計!
地理個個都話好易!
之後就反屋企lo!!!•
今日係父親節
so11點幾個時去左明星喝茶
之後1點幾個時去左自修室
去到4點9先反屋企
今晚餐反好豐富,有魚有蝦有蟹!