過去_未來
說好了
要當個
了不起的人
Date`07•06~晴天 
2011-07-06

尋晚早睡了...11點xP

好像也不太早;

今朝ar詠入E院了.../_\

細菌感染...反覆發高燒同嘔...

快D好番喇傻瓜詠>v<

冇人同我串唔知咩感覺;

Fish跟了我半天^^

還算乖;P

原來今日唔洗去培正;

then去佐E院一陣..

兩年冇接觸ge空氣;

今日見到ar霖>v<真係好耐冇見/_\

超想再番番去日日隔空對話ge日子/_\

不過還是那句:往事只能回味;

膠組長的手信收到了;P

多謝膠組長ar...xP

要是被您催去睡的話;

就算晚晚九點訓都絕對值得;P

 
That's all.Thank you;

甦醒:2011-07-06 11:23 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ]



lhyuki
暱稱: `Sok`雪;
最新文章
2022-03-19
2021-08-19
2020-06-17
2020-03-18
2019-09-05
訪客留言
最近三個月尚無任何留言