'唔通你想成世都比人操縱?'
你講呢句哥陣我真係嚇佐嚇v_v
每次當我們討論到呢個話題...
我都想避;
其實...到底是我沒勇氣...?
還是像你說的想太多...?
還是...根本是我害怕改變...?
甦醒:2011-06-15 10:00 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]