過去_未來
說好了
要當個
了不起的人
Date`04•12~晴天
今日場班際...
很不爽;不是在於輸贏;
不過D人都係咁ga喇...
如果而家講乜D人都只會話輸唔起;
怎會不了解;
只係你地係咪都贏ga喇...
打呢場波之前...我欣賞你地ge實力...
打完之後...好失望lor;
你地實力咁強就唔可以光光彩彩咁贏?
比賽第二,友誼第一?所謂兄弟也不過如此;
...咁屈自己個兄弟;
有幾多個犯規係屈番黎你地清楚la;
我突然覺得評判企ge位真係好差;
所謂當局者迷便是如此吧;
上面每一個都好清楚...究竟有冇犯;
如果話落面D人睇唔到;
咁我想話...你係被人打手哥個會feel唔到?
仲有...唔好做copycat好唔好?炆...
我地班ge男仔就係太正直先比人烚;
肥fong又係咁...新同學都係咁;
由F1G到F2G都係咁;不過我欣賞^^
唔好唔開心la;
贏佐定輸佐...都係虛名啫;
有冇認真對待呢場比賽...我地都知;
其實我地表面上輸佐;但很光彩;
而且...輸或贏有什麼界線嗎?;
you are the winner^^
贏在你們的認真,努力...
贏在你們不貶低自己的身價...
« | 580 | 581 | 582 | 583 | 584 | 585 | 586 | 587 | 588 | 589 | ... | 745 | »
|
|