過去_未來
說好了
要當個
了不起的人
Date`04•12~晴天 
2011-04-12

今日場班際...

很不爽;不是在於輸贏;

不過D人都係咁ga喇...

如果而家講乜D人都只會話輸唔起;

怎會不了解;

只係你地係咪都贏ga喇...

打呢場波之前...我欣賞你地ge實力...

打完之後...好失望lor;

你地實力咁強就唔可以光光彩彩咁贏?

比賽第二,友誼第一?所謂兄弟也不過如此;

...咁屈自己個兄弟;

有幾多個犯規係屈番黎你地清楚la;

我突然覺得評判企ge位真係好差;

所謂當局者迷便是如此吧;

上面每一個都好清楚...究竟有冇犯;

如果話落面D人睇唔到;

咁我想話...你係被人打手哥個會feel唔到?

仲有...唔好做copycat好唔好?炆...

我地班ge男仔就係太正直先比人烚;

肥fong又係咁...新同學都係咁;

由F1G到F2G都係咁;不過我欣賞^^

唔好唔開心la;

贏佐定輸佐...都係虛名啫;

有冇認真對待呢場比賽...我地都知;

其實我地表面上輸佐;但很光彩;

而且...輸或贏有什麼界線嗎?;

you are the winner^^

贏在你們的認真,努力...

贏在你們不貶低自己的身價...

 
That's all.Thank you;

甦醒:2011-04-12 08:28 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ]



lhyuki
暱稱: `Sok`雪;
最新文章
2022-03-19
2021-08-19
2020-06-17
2020-03-18
2019-09-05
訪客留言
最近三個月尚無任何留言