丫龍的日記
相戀時情投意合,日久時情變淡離.
愛你的心也漸失逝.唯有與你分手是

看見你的樣子.總令我迷失自己.你的一笑.令我人生充滿希望.你一言一語令我改變!你是我人生中重要的人物!你知道嗎?
 
2006-11-27

今日打比賽.開頭睇佢地打..好似好易就win咁..
1:1..好大壓力..我同我拍檔差d輸左..我第一次打
成咁..下次唔應該玩野..要努力d打..唔係死q更..
打到14:14..好緊要..我打打到16:15..仲打...
嬴得好震奮..跟住同唔吳道康打..超..無q用...
而家無拍用..而家要買拍..星期5去啦..到時又要
個幾月黎練拍..唔知有冇水準呢到時..
今日win左..5a.聽日打7a.唔打波打人...
你老闆..殺我婷婷同我歐子..係我敬重既人..
聽日要你死死死.後日又打6a..到時又打打打...
ps:5c精神..輸波打人!!今日好兇呀我..
婷婷有冇嚇親..我打緊比賽..我大叫跟住殺波..
佢講左一句..我好兇咁望住佢..跟住打打..
聽到歐子同佢叫加油..但唔知係唔係叫我..
我嬴左..好驚輸...輸左我班唔洗出黎見人啦!


刊登時間︰2006-11-27 08:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006-11-25

今日一早起身聽到我老媽佢講d野..好傷心..
佢同我家姐話我無用..打波有咩出色..
以為我訓左..我無訓嫁..咩都聽到嫁..
跟住約羅記出去穿線..開開心心出去...
傷心咁回去...放低拍,我地出左去食野..
跟住去旺角幫歐子睇拍..8.5一個....
跟住發現何乃昌佢講大話呃校長..
佢無做校長盃果d牌同盃.仲同校長講
做緊.你死硬.我一定爆出去...除非有牌啦..
跟住返去葵芳..羅記穿完啦..我又穿啦..
老闆話你塊拍穿唔到嫁啦喔..我話下..
唔係呀..佢話你塊野無得救嫁啦.
我話唔信..你穿啦..跟住發現爆左..
跟住..裂得好重要..跟住我好想死..
好想喊呀..我塊野無啦..與世長辭啦..
跟左我4年.而家離開我..我好想死..
4年黎一齊並肩作戰左4年啦..嬴過
唔出少.嬴過字頭.何sir.校長.國慶盃冠軍.
嬴左殺波王個朵..嬴左學校人既尊重..
而家你長睡不起..我仲有意思仲打比賽咩?
下星期打比賽..無左你係身邊我會嬴嗎?
跟住去左肥雞度玩..係觀塘..>>唔返去啦..
ps:今日好傷心.無左你.我無能力再打啦,,
我決定退出球壇啦!!永別啦大家!!!!!


刊登時間︰2006-11-25 09:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006-11-24

今日中六.四去聯校畢業典禮..返到去都無野做...都好似平時咁..
小息..你死味.,打我..跟住伏擊大富同寶...跟住唔知邊個打我隻眼.
跟住俾人踢左一腳..跟住唔玩啦..拉根..第一堂踢波.第2堂打排球..
都話我開波好準嫁啦.唔係流嫁..xdd!跟住打左一陣上去電腦...
個個係度吹水..英文..我好大膽訓左3分鐘..跟住俾misschan叫醒..
放學.去開咩會..羽毛球學界..shit!等左好耐...跟住有11人係甲組..
仲有唔講...何乃昌你好串囉...跟住同羅記打波..得2個打..
打下又黎一個.一陣又一個..跟住何乃b又黎左..跟住佢同我隻揪..
你死啦..俾你試下我苦練既絕招啦..玩到佢狗咁...仲有好多女仔睇..
跟住同佢猜下波...佢放我接我放佢接..佢接高左..我跳埋去殺波..
yaya!!殺中心口..咩仇都報晒..跟住佢唔打啦..同5b女仔打下波.
打完唔打啦..落去打排球..玩左一陣..返屋企....好唔好彩...
一出門口就見到老姑婆...跟住同佢say個hi...又見到miss蕉..
好有禮貌同miss蕉講再見...返去屋企啦...聽日繼續練波...
打死人..xdd!..聽日出九龍穿線啦..殺波王返黎啦!!!!!!!!!!!


刊登時間︰2006-11-24 07:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006-11-23

我是一個粗人..不懂得溫柔?
生無可戀是多麼的淒慘!18啦仲未有女朋友!!
唔通我要孤獨終老..


今日終於看清你啦..你地好野....
我錯啦..今日開始唔鬼理你地.
你地自己解決啦...估唔到
到頭黎換來呢既咁既對待...
真係好想大叫一個【收皮啦】!



我是否難以相處?為何別人都對我這樣誤解?
我有過公平嗎?我身上會發生公平的事???


刊登時間︰2006-11-23 09:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006-11-22

今日帶姐返學..返去學校好想死..頭痛有d暈..跟住想唔返..但係要拎野俾人唔返唔得...
跟住返去上電腦想訓...同人地sms..我家姐話接我返屋企..唔返啦...繼續上堂...
午膳小息上去f4搵人黎...xdd!唔講得..攪左好耐..跟住pf黎啦.閃水...
落到去俾寶同大富蝦..吹雞打我..好慘..跟住仲我地5c雙龍..唔識死...
跟住嚮朵佢地..九龍長發麟哥...我都有嫁..九龍長發熙哥..問你死未..
跟住俾機會佢地..上左英文堂先..跟住你地班死剷..我無書..你地篤我.
跟住上普通話..寶.同.大富又串我..miss係度你好彩..miss走啦...
5c雙龍..跟住佢地唔敢入黎..misschan照住佢地..跟住食左蕉啦我..
話我打佢地..都仲未打..仲俾misschan插左鑊金既..shit....
挑!放學又要去做電腦..個個都唔想做..係都要人地做...
好滾...跟住早去禮堂自己一個靜下..好唔開心..
自己訓左係琴度...佢地上黎啦..以前我會同佢地傾計..
果陣無心情同佢地傾..果陣我先知.原來自己地位
真係微不足道算...無咩心機..跟住打波啦...唉...
打打打..打左一陣.佢地就嬴左啦...我無心情 打波啦..
走啦..好..返去食飯..慢慢步行出去了.!!!
ps:估唔到自己地位真係微不足道.我今日明白啦..
算啦..我真係明白..kk..how.我唔會再一箱情願..
今日有姐唔落雨..凸凸!!


刊登時間︰2006-11-22 09:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006-11-21

今日返去唔洗早會啦...好平靜係度睇書..好充實..係今日好既開始...
跟住上會考pe..大家齊鼓掌..何sir唔係度..可想而知佢幾乞人憎!!
打左2堂好鬼開心..上中文堂係度傾我地自己d野..傾左2堂...
放學啦...打波..等到4點30佢地仲未到..去3e搵佢 地..
佢地話唔打...跟住好唔開心..一d體精都無...唉..好失望囉..
跟住佢又唔教我彈琴.跟住決定發一發癲..我一個打四大高手
其中2個..但我都嬴..係唔係佢地退步左呢?定係我勁左?
跟住成6點唔打啦..走佬啦..落大雨..去班房拎野走....
本身無事既..不過呢..我地話走既..去到油站無落雨..
但唔見佢地..打俾佢地啦..跟住你媽媽呀..堯話...
婷姐同大富借緊姐..等埋佢地...跟住堯話佢地黎緊..
等等..等左一陣..打俾佢地..你媽的..一個的士..
一個巴士..走左佬...shit!跟住落好好大雨..我
濕晒囉..係車凍到震...跟住xdd!有個靚女
佢俾姐我...哈哈!跟住去買裙!跟住送佢返去..
佢借左姐俾我..10000m個開心!!!
ps:病左啦!


刊登時間︰2006-11-21 11:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006-11-20

5c精神,輸波打人!

今日小息睇佢地捉象棋,都唔好睇既..跟住去打劫婷婷同社工!
xdd!幾鬼傾..問佢劫財定劫色..佢話無財又無色..xdd!..
驚呢..玩下姐都係..跟住上去會計..個個無心情上堂!
我都無上到.yo!第九堂又空堂!係班房度捉棋.....
跟住放學啦..選我地既班際既歌..好多.同步過冬...
跟住去左睇佢地五丙打比賽..不知所謂..俾晒提示佢
都打唔嬴!對唔住!我要爆一爆粗!屌你老母陳世超!
你同我收皮啦..你講d咩呀..咩叫廢呀..你地好勁?
你死撚更..我打唔嬴你我跟婷婷姓!我龍哥唔發火你
當我留嫁..上年你又串..今年又串..你死俾我睇..
你唔好打羽毛球同踢波!你死硬!7a我收你皮!等收皮啦!
真係好滾.你地嬴係嬴好彩..你估你地有技術?收啦..
我一個打嬴你成班啦..吹水你地就叻..扮野都叻!!!!
跟住同佢地打波..俾佢地發洩下..唔緊要啦..
失敗是成功之母..12月攪校長盃邀請賽!到時俾你地
打囉..聽日就係我5c打啦..雖然miss chan唔係度..但係我
地一樣會winwinwin..4強見啦大家..我要win呀!
五丙我要為你地
布仇說恨!


刊登時間︰2006-11-20 08:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006-11-19

琴晚好晚開心嫁姐..12點同華哥食糖水..跟住佢話打麻雀喔..但係..我....
電話響啦去接佢啦..同佢傾左好好多野..發現佢手.腳都係好幼嫁..嚇親!
跟住去左食野..佢食糖水我就飲野..差唔多2點送佢送屋企啦..都ok開心既.
跟住上去華哥度打麻雀..但係我好無心情打..輸輸輸輸..我賭神黎嫁嘛..
我發一發力先..對唔住..自摸清一色..哈哈!!跟住又4點到啦.唔打啦!!
去睇流星雨..o...shit!好多霧呀..睇唔到..跟住我都唔係無運嫁..
我見到流星.跟住返去啦..返去訓覺.....今日成日都係屋企無野做...
同某某傾msn...傾完打下機..睇下戲..3點做功課.做到4點30..
跟住msn..然後睇電視.睇完啦..買左送..自己煮俾自己食...不知幾開心!
悶悶地又一日..日子一天天咁俾我浪費..什麼時候才會後悔???
ps:好想去食炒冰呀...約下你地去食先..好好好好想去...!!!!


刊登時間︰2006-11-19 07:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006-11-18

琴晚訓唔著..2點仲係度四圍望..死未!咁都俾我見到!流星雨呀!xdd!幾正..
跟住仲係訓唔到..d人又off晒悶到食蕉.反反覆覆咁係度諗野..好唔開心!
仲唔到自己無朋友嫁!仲以為自己好多朋友.其實我無朋友嫁..難道唔靚
仔係罪名?唔靚仔就無朋友嫁啦!shit!好無奈5點幾先去訓..9點到起左身!
跟住又同佢msn啦.傾左一陣又食野啦.好多野食..琴晚到而家未食野..
仲唔食返夠本!跟住寶.堯去睇死亡筆記.無奈自己一個係屋企.悶到想死!
無朋友係咁嫁啦..是是但但搵返個女朋友仔好過.等佢地陪我死得啦..
我決定要重出江湖啦!出黎玩!不過又擔心一樣野..講都無人明..算!!!
係屋企係咁睇碟.悶到出汁啦.今晚又有流星雨.12點至2點.我一定睇!
約人睇中!剎那間發覺自己好慘呀..自己一個係屋企好孤獨呀....
d兄弟又早訓又要溝女佢地!無人聆聽我心聲.想搵雞雞但2點幾佢off左
唔知佢訓左未..so無打俾佢..從不喜歡孤單一個!可惜偏偏孤獨一個!
今晚出去玩..成日係元朗玩好無出息!要約下d人去離島玩!好耐無去啦!
上次去南丫島係同豬ling同婷姐.堯兄...當日感情fd到極點..
估唔到今日會攪到咁既田地..下次去離島還會出現嗎?
其實都係好小事.只不過每人意見唔同.同埋睇野輕重,處理手法有問題姐.
但各持己見一定傾唔到嫁啦.每一讓一步不是可以了嗎?為何要企硬!
發覺我同學校同學老師關係差左好多..其實有得睇既..唔好當我傻仔
先得嫁..我睇得出既..不過我當唔知姐..真係當我唔知咩..
關係一天比一天惡劣..總有一天會引發難以想像的事件!
ps
無朋友好慘!


刊登時間︰2006-11-18 03:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006-11-16

今日打比賽啦對住4b.食硬佢啦.但係同佢地講左唔炒.so今日有小小玩野..
多謝阿熙幫我包腳.我有返7成功力啦..3場都嬴.不知幾開心..跟住更加開心..
哈哈.同tingting打波..估唔到佢又幾勁嫁喔..如果佢加以培訓一定好勁..
佢好大力呀..哈哈!佢殺波呀..今日做左條好威既事..社工同tingting一隊..
跟住我係裁判.林sir啦啦行埋去成個金魚佬咁..叫人地俾佢打..跟坐我好惡咁
趕左佢出場..佢仲好串唔肯走..阻住個比賽..跟住仲多佢2句..呢兩野送既唔收錢.
跟住同tingting打波打到6點到..無打啦..跟住換衫走佬.社工果d走左..慣性係禮堂除衫換.
無啦啦佢地入左黎..俾佢地睇到..跟住嚇下佢地..仲俾佢地打返轉頭..tingting好細膽呀..哈哈
佢驚咩咩既...唔怪得啦..跟住行路出去啦..shit!俾人打..俾人圍毆呀..睇住黎呀..
聽日我唔返學..cc^^.問你死未.你地去大棠做野.我唔返學啦.得自己一個返學好玩左d喔!
ps:今日6a.5c雙雙勝出..好記得..金魚標佢話6a拎冠軍請佢地飲野..可以既.如果社工叫到.
跟住串左佢幾句..無野講呢..我今星期攪返好塊拍.傷又差唔多好返.我重出球壇你地就死..
xdd! kaka佢塊面好鬼多肉..今日婷婷佢俾佢篤佢酒凹.有酒凹d人好飲得嫁..佢今日唔
做乖女呀..第一次見到咋..cc^^.社工好鬼q!


刊登時間︰2006-11-16 08:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


likalung
暱稱: ¥♀傷心欲絕的小龍♂〥
性別: 男
國家: 香港
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
在cyma上課的最後一天
好無奈既一日
2007-02-07
2007-02-04
2007-02-01
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
雞雞日記
靚女
hangsome
lily
YEN
吞食
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋