今日返去都學..好鬼悶呀..上通識係度吹水自己同隔離.. 跟住上英文啦..唔知做咩見到miss chan就無咩心機上. 係度諗左好好多多野..跟住上中文..開頭都無野既.. 我地係度吹水..後尾佢問天生我才..下一句係咩.. 答:無撚用..哈哈.佢就開始小人啦..先小左麟.宇.寶. 跟住小息啦..36計走為上計..俾婷左...唉..18歲仔.. 最痛係果一野..佢用盡佢全力..一野踢落我細佬.. 訓左係度..跟住入去坐.禿鷹叫我跟佢行...同佢講佢唔信.. 跟住講你上堂唔可以調位..我要叫你家長黎簽上課脅以書.. 跟住講下講下..唔岩傾..佢小我..我又黎火..同佢嘈..佢話要見我家長. 跟住一腳踢起幾張台.跟住大叫...痴左..跟住想再小.. 跟住小息啦..佢同我講sor..你都kid既..彩你都有味.. 放學了.去左打羽毛球..ok開心啦..打到6點幾走人.. 邊行邊串婷姐..超正..哈哈..走之前..個阿姐話我似. 小春.話我靚仔..超開心..哈哈..返去又俾我老母小.. 佢好撚7.好似我唔岩咁...食古不化..不知所謂!!!
今日早會講捐血d野..其實我想捐好耐嫁啦..不過無機會.. 今次唔會走雞..一定會去捐左先..又幫到自己更加可以幫到一 d有需要既人..何樂而不為呢!跟住上中文..禿鷹唔俾我轉位. 發佢火..佢話你唔坐返埋去.你會阻住其他人上堂..攪左一陣.. 見到雞仔望後..又記起佢同我講d野..努力讀埋呢半年書.. 所以都返左去自己位上堂..上pe正..踢波去了.. 我.寶.堯.麟.宇一隊.對.kid峰.老潘.肥班.黃俊豪.b仔.. 其實唔係話你幾勁就可以嬴到個比賽既..係講團長精神.. 老潘係咁小d隊友..d人邊有心機再踢呢..相返我地呢邊. 合作順利..唔獨食..唔自我..咪嬴左佢地8:2.. 我入左2球..寶2球.麟3球.銘一球..睇下我都入到..哈哈.. 跟住英文啦..好無奈地上..聆聽.同堯一齊坐..我好似好勁咁..好多 都識.放學..去左打羽毛球..去6a搵b哥拎條鎖匙.拎完打波啦. 打左一陣俾條匙b仔問佢有冇波..佢老母.叫我去死..shit!!!! 跟住閃左落去睇d勁人踢波..d勁人就係miss秦..姐係我媽媽.. 仲有f5聯隊對2a..踢左好耐..f5 d人好無品囉..人地勁你小小.. 你條氣唔順打左人地一拳..無d波品..佢地成班都無個有波品嫁啦! 你地2a果個小朋友都唔同你計啦..仲係度蝦人..大蝦細我最憎.. 豬ling俾一個炸彈炸中成個彈開左..繼愁妹之後.又有一條kid子中招. 哈哈..同佢一齊唔見個波中我..好明顯係個樣問題...我都唔差一個. 360轉身踢中好多人..仲同我秦媽係度吹水..幾開心..好耐無同秦媽傾計.. 因為佢成日都好忙..所以無咩時間同佢傾計..跟住走人啦.. 係咁串豬ling同愁妹..點知換來俾人打既危機..佢好似好嬲. 但我知佢唔嬲..佢xx哈哈..唔講出黎,,廢事俾人打啦.. 返到去我老母問我做咩成日唔關機..話電費貴左... 阿sir話貴幾蚊姐...佢又唔信=.=.係咁嘈嘈...攪到我好想出去..
今日一早返去..早會講d廢野..返到課室.閱讀時間.. 睇左miss丘既一本既..唔通連本書都唔鍾意我? 我睇下睇下俾佢界到手..流血..shit.跟住無睇啦. 跟住上英文堂啦..佢話用spk..我都無買到.. 眼見堯.寶同人睇緊..都無諗住入過去睇.. 訓低左係張台到..miss chan又fuck我.. 跟我可以同邊個睇,..叫我同king同黃俊豪睇.. 死我都唔去..後尾..都去左..因為我應承雞兒要讀書.. 跟住中文堂啦..我係堯後面坐..禿鷹哥叫我走.. 我唔去..佢話最後一次警告.我都唔理佢... 佢話咁我同miss chan講返..好驚呀我... 小息啦..落去玩啦..睇到好多女仔..無個靚.. 跟住食飯啦..飯完啦..禿鷹行過黎..同我講.. 阿龍.阿sir知我頭先語氣可能重左.. 我係度同你講對唔住..可唔可以原諒我.. 唔好嬲..我話你唔好同我講野..佢kid既.. 今日攪到我俾miss chan小左鑊金既.. 火到上心口..仲話係你叻仔黎嫁..做咩唔讀書.. 我叻關你咩事..我對住你都無心向學啦.. 放學啦..學校攪個咩咩講座.我都唔升中7果d嫁啦. 聽左都無用..跟住就同堯,寶.lo記.愁妹一齊走.. 我係咁撩愁妹..係咁俾佢打..佢成日話自己唔好.. 佢其實心地.人品都好好...娶妻求淑婦..老母教既,, 不過唔係我娶佢..雖她外表平凡.但她有一顆仁慈的心. 跟住就返左屋企啦..返去做功課做到9點幾... 第 一次咁用心做...跟住搵人傾msn啦..
今日返去無野攪..上電腦堂...個阿sir超正..比王sir果d好幾多.. 仲教我地點樣買電腦..上中文堂..悶到我嘔電...個sir好q攪野囉.. 叫佢吳sir佢唔應..一早佢禿鷹佢就應...真係俾佢激死..跟住上英文.. 超市唔順超囉..佢老母..原諒我講粗口..bacause戎左..miss chan我好 x憎你..挑那星..佢又人地有冇通告要..你媽的..個個都派左西.輕鐵既優惠申請. 我就問,..miss chan我無呀..佢好唔順超既語氣同我講..有既我會俾你嫁啦.. 屌.你無你咪話無囉..真係好想講粗口屌7佢..好撚仆街..我做錯d咩呀.. 你講野我未試過駁你咀..你話東我唔敢去西..咁你都仲唔開心唔心足.. 呢d未算...上英文堂啦..個個問野..佢都好開心咁答..我問呢佢就好唔願意咁答我.. 我真係好想x佢嫁啦...佢d語氣好似我唔係讀書咁...我唔讀就唔會問啦.. 跟住咪好唔順超咁過埋囉...跟住落左去下面玩..同秦媽傾計...好鬼開心.. 跟住科哥好大聲講..阿堯呀..聽講xxx個西任摸100蚊..好抵.. 跟住校長係上面聽到..叫佢上去..話要見家長..哈哈...俾佢笑死.. 跟住出去踢波啦..開頭踢得好開心下既..跟住就火都黎.... 我4個月無跟波..加上我主修羽毛球..佢踢開既..點同.. 做咩要係咁多人面前話我廢柴..係!我係唔識踢..但你有冇尊敬過你隊友呀! 你點做隊長.我咪出去唔踢..果陣0:0..下半場..我睇啦... o...驕兵必敗..做人唔可以太過自信..唔係就會變左自大嫁啦.... 跟住仲火...輸左..佢地賴我..你老味呀..我可以點!痴q左佢地... 又會關我事既...我唔知可以點同你地相處...跟住睇睇睇..玩玩玩.. 一條kid子衝力射球..中左愁妹個頭..我以為佢喊.... 行出去..喂.你老味..識唔撚識踢波嫁...踢到人呀.. 同我過黎...唔過..我行去捉佢過黎...想打佢嫁啦.. 愁妹話唔好..咁我算..叫佢講sor..大炮誠叫我放佢開.. 如果佢唔講sorry!我諗佢唔會有命離開球場... 愁妹係我既好好好好好好好好好好朋友...拍得住堯哥同寶哥. 不過都係寶堯重要d (因為係兄弟).條靚仔佢10下10下.. 唔講佢真係唔洗走..我最後一年..咩都做得出... 跟住見到愁妹笑返我先放心..跟住係咁串佢.... 睇下佢係唔係扮無野..我驚佢俾人射到腦震盪... 好彩都唔係...搭車返去啦..5c d人又係度..shit. 唔知可以點..又要同一部車..到左元朗廣場.. 而..愁妹仲唔識落車既..幾驚佢暈左... 好彩佢訓左姐..我叫佢佢聽唔到..唯有叫寶叫佢起身... 跟住佢走左..佢地仲係度講踢波d野.. 到左天逸落車..就算點都好都係同學..同佢地講左88就落車.. 去左拎相..而..影到我幾靚仔下..哈哈.. 學校生活苦如死 班主任煩如魔鬼 失去自由活如死 懷念丘在仙日子 對校痛恨難回首 既想離去不留淚 五年感情一天喪 苦忍日子有多少
今日7點30落左元朗..等肥雞食早餐..佢條蛋散搭11先黎.. 攪到要買返學食...8點30又要去禮堂果度熱啦..俾條命仔佢. 今日無人俾人捉頭髮果d..跟住返去上數學啦..不知幾開心.. 第一日上體育堂.就做左成2堂體能.好辛苦..差d無命.. 跟住小息.去左後樓梯搵老潘幫我剪頭髮..幾靚仔..xd 埃及禿鷹佢叫我入去上堂..哈哈..彩佢有未..好久就入去啦 入去上佢堂..佢讀左2堂廢話..俾我地串左2堂..跟住佢攪gap. 佢話上聯.頸聯...我出聲..佢話李嘉龍你再講野我就打到你痙攣.. 俾佢笑死..落堂啦..我當然第一時間屈佢野飲啦..我話.. 阿sir你唔記得啦?你話請我地成班飲野嫁..佢話係咩.. 我話係呀..校長都讚同我咁做嫁..跟住佢話星期5請.. 如果我做左班長大家就有好多福利啦..可惜差一票.. 你地而家先知道我係咁有用呢..我係幫你地求福利呢! 後日又有p sa食啦..幾開心...佢話既...有錢唔怕用.. 佢咁有錢..咪拎d出黎同我地分享囉..哈哈... 聽日仲約左我地踢波..佢仲唔死..我卡路龍要踢人啦.. 哈哈..聽日足球比賽..講下姐...佢想同我地fd.. 係要付出金錢同痛苦嫁啦..唔玩下點得..今日問佢 一個攪笑既問題..我問..阿sir d禿鷹食咩嫁.. 美國果d就食肉既..不如埃及果d食屎嫁.. 下..咁你咪食屎囉...哈哈..俾佢笑死... 放學去左打波啦..打到宇頭有火..咁先好玩.. 有火先用力打..先練到野..你知嫁啦..我唔係講笑嫁.. 10.1就係比賽日..所以一定要練波..我要嬴... 跟住返去啦..就係咁樣樣閃左返去屋企啦....
今日一早返去無野早..四周圍行.8點半了.打鐘啦.. 去左禮堂早會..講左一堆廢話..完啦.又要檢查校服. 我插袋又唔俾.放係後面又唔俾..真係好想打鑊佢.. 最攪笑係..檢查校服果陣..miss chan行過黎捉啦. 佢條廢人..佢無啦啦拎把梳出黎梳人地個頭..笑到我呀.. 跟住到我啦..琴晚先剪完..又要我剪..shit..唔剪呀.. 上德育..毛毛講性..佢話唔同攪野招式就可以生仔同女.(勁) 英文無無聊聊過左去..中文就多野講啦..佢媽媽呀.. 上堂四中規條.寫左到落堂都未寫完..好想打喔金佢.. 死老屎fuck..見到你都無心情上堂啦...佢話咩咩.. 放學了..去左禮堂打羽毛球...悶到我要死.. 跟住見到我既miss丘啦..佢返黎交野俾個廢人.. 跟住同我落b仔食野..傾狙好耐..真係開心啦.. 講左好多壞話..估唔到miss lam係前面.. 無啦..無幾耐就返左去啦..咁樣樣又一日啦.. 人生幾快..仲有100幾日幾讀完啦.. 但係有種疏遠既感覺同婷姐..佢返左同放學好似兩個人.. 唔知點解有呢種感覺呢..可能係班房俾個大佬嚇親..
今日一早起身無野做..悶到死..起身打機同人地傾下計. 同愁妹傾左一陣..跟住出去剪頭髮.佢媽媽呀.佢門口寫住 洗剪吹48.我剪完走收69.shit.廢事同佢嘈..跟住再落去. 影學生相..影完打俾我老母..shit佢屌7我..話我做咩剪咁貴. 我火滾.屌7佢囉..我點知姐.佢果度寫48.我入左去剪.佢收我69. 我有撚計嫁..屌到我火火地收佢線.跟住就去左買校服褲.. 我老母話60幾蚊..我買左78..佢試下再屌7我呀..我唔撚返黎. 成撚日屌7我..成撚日以為俾撚左好多錢我..仆街..我出去行.. 唔好迫我行呢步...不知所謂.我中五嫁啦.唔係小學生. 小學一星期80蚊.中學50蚊一個星期..我屌呀.. 我食個m記早餐都12蚊啦.仲邊有錢係學校買野飲呀.. 佢講到佢俾左好多錢我咁..成日拎佢d fd黎同我比.. 話人地無零用錢嫁..咁講呀..我唔要你錢都ok.. 你個個月幫我交電話費.同幫我出電話呀.. 一個月200蚊.電話費80幾蚊.等於120.除20. 平均一日得6蚊..真係有時好撚火滾. 6蚊我點生活呀..大佬...而家中五樣樣都講錢嫁..我唔係有錢人.. 學校要既費用問你拎.又話咩又話物..我打咁耐波..佢有冇試過俾過一蚊我.. 買羽毛球拍700我自己俾.一塊500幾.自己俾.羽毛球自己俾. 仲成日話我讀唔到書..我d獎狀一定比你d fd個仔女多.. 你無讚我我一次..淨係識得屌鳩我..我都有感受同壓力嫁.. 你成日屌我.我好受呀.發火你又話我唔尊重你..你想我點. 真係有時覺得你好煩...唔想同你一齊住..成日識得講人地煩.. 聽過人比人比死人未..不如拎我同李嘉誠比.都kid既, 而家讀書無收入.係唔係都屋企俾錢嫁啦..到第時我出黎做野.就 到我俾你你嫁啦..你而家唔俾錢我..第時我俾錢唔會多.. 將心比心.我而家真係窮到仆街..我年年考頭3名.都無讚過我.. 你d fd問.你就識得威..拎我本獎狀既簿出去威..呢d係用錢買唔到嫁.. 我真係好用心先拎到嫁.好唔想係屋企呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
今日一早起身無野做=,=..又無咩心情食早餐無食到 打機打到1點幾..約人返去打羽毛球約左5個囉..2點 幾先出去.返到去3點..返去得我同燊打.打到我好辛苦 練返以前既5成功力啦.跟住去返自己班度涼冷氣. 跟住再打.跟住豬ling同小婷.係度講鬼故.自己又要驚. 又要講.不知所謂.跟住我咪講一個嚇下佢地..cc^^ 5點幾走佬啦.落去搭車啦.途中係咁俾婷姐打.shit 不過算啦..自己野佢..跟住返去約左小萍見面.. 點知又見到豬仔..哼.唔想見到佢.我就走左啦.去左食 飯.去左好鬼多間睇.最後都係去左海達食.食完返去啦 樓下班蛋散俾人拉.睇到我好開心.平時咁串呀啦.你媽的 俾人拉上差館.5.6歲既小朋友都有..真係d人好pk. 教壞d小朋友.細細個迫人加入黑社會.教人講粗口. 死賤人..不過佢地老母都有責任.唔教d小朋友.. 跟住返去打機啦.點知返去遲啦.俾人攻緊啦. 守唔到啦.好鬼傷..下星期爆返佢.唔係咩呀.. 而家仲唔知有咩做..睇下有咩攪先!!
今日係第一日返學..玩左成個暑假..終於返學啦. 一返到去.見到好多新面孔.第一時間返去我地班房. 4部冷氣正!8點30啦..上堂啦....第一時眼一睇.. 我班主任係一個好煩好煩既老餅.唉...人生有3份. miss chan係班主任無左3份1..個老餅係班主任又無左 3份1.miss丘丘又走左..又無左3份1.人生就係咁樣無左啦. 10點啦.去禮堂開始我地既開學禮.個老餅係咁望住我..我以往 都係咁嫁啦..佢好串.挑那星..好煩..仲有佢係咁串我既miss丘. 又話佢遲交d野俾佢..佢又交唔到上教統局.咪扮野啦..賴得就賴. 如果唔係miss chan係度我仲唔串死你..串我最尊敬既miss丘. 佢死更.佢話聖誕節返去補課..你估我會理佢咩.我決定左出去補中文! 雖然要俾小小錢..但係值得..11點.選班長以往有講有笑既朋友..唉.. 估唔到係佢心中展宇哥係比我好..只有5個知心好友支持我..唔知佢地係唔 係真心支持我嫁呢?是但啦我已經對學校每一個心淡.除左堯.寶外. 因為我知道佢地2個係永遠唔會出賣我同支持我既好朋友/好兄弟! 今日係我地相識5週年..好開心!記住呀..今日我求你地求唔到..第日你地唔洗指意求到我! 路遙知馬力.日久見人心..我會記住你地!有恩必報.有仇未必記!我諗無咩人會信我. 不過算啦.我唔在乎人地點睇我只在乎當日4c一起開心的日子..就算幾難捱我都要捱. 我退縮就代表我驚佢..點滴在心頭.眼淚在心流..而家2個班主任都針對我..日後日子好難過. 不過我有2個好知己..放學..我係學校發火啦..火滾到我呀..跟住同miss丘.傾計.傾左我既心聲出黎啦. 跟住同小堯.寶.婷.豬ling..食完野又唔知點.去左天水圍.返屋企玩左一陣落返去搵佢地. 去租車去玩啦..遊左成個天水圍.好辛苦.還車.佢話我部車有問題..你老味呀..明呃錢. d錢當俾佢既白金..小朋友錢都呃..死仆街..跟住同佢地去左觀音寺.好多野睇下嫁.. 唔知見唔到見我放生既龜仔呢?跟住返去啦.同miss丘傾msn傾到好開心.可惜佢人唔係度. 我而家既日子真係好苦..第一日就咁啦..第時都唔知點..打波又無波打..好苦..苦苦苦.. 丘在時活如仙 丘別之龍吃苦 人在校心已死 心在天涯海閣 活在地獄之中 人生苦不堪言 為有丘才是好 努力讀書為上 力盡在羽毛球 掛丘之心不變
琴晚去左我fd度打麻雀..打到5點幾..跟住同肥雞去左飲早茶!食完就返去打機.. 6點幾就訓左啦...10點起身..跟住換3落元朗..跟住打俾愁妹...愁妹話佢唔食啦.. 真係好想講粗口..放我飛機..跟住同羅記食..食完就搭車返去啦..返到學校門口. d校工好煩..係咁問長又問短..唉..攪左好耐先入到去..跟住過左一陣啦.上左去禮堂啦. 打波..打左一陣shit..又有校工又黎清我場..無野可以講..明明b哥話可以打嫁嘛.. 跟住佢地影相..我係咁用我絕學用個羽毛球飛埋去佢地度..愁妹唔同我影一相好專業 既相.好唔開心..算啦..出去踢波發洩一下..死啦唔小心踢到愁妹..而家愁妹好嬲我.. 我好傷心.而家都唔知點!佢嬲朕..好啦搵日打鑊金佢..cc^^.跟住入左去涼冷氣. 走嬲陣..陳廷又要我幫佢搬野..堯哥係出面等左我成個鐘哈哈!!跟住就落去返屋企啦! 返去又無野做..又打機同埋打機..幾勁!!