琴晚去左我小學同學度睇波..去到超正...好多靚女.仲同佢地打麻雀..大佬呀咁多靚女睇都夠啦點 同佢地賭呀..結果無嬴又無輸..如果唔係同d靚女分心一早臝左啦..1點就落左去食野> 2點開波啦..現場好緊張..5分鐘到施丹12碼入呀..大家係要攬黎攬去..錫黎錫去.. 下半場意大利入波..又攬過啦...補時施丹發火打人..紅牌出場..大家又係度講粗口> 踢12碼決勝..意大利嬴左..我同一個靚女跳起.攬下先..再錫下先..我地係支持意大利嫁.. 跟住5點幾靚女話要走..又無人送佢..我做護花使者送佢走.邊行邊傾幾開心..一陣就到左天富啦>> 我都走啦..唔通睇完電車男..我有電車男運..一個有錢靚女愛上一個窮西..係就好啦.. 聽日就要入camp啦..升唔到就係最後一次見面啦..中五見唔到佢地啦..我要買野入去... .你明明有男朋友仔..做咩要呃我..做咩要個希望我.咁咪仲令我更加失望同傷心..
今日星期日我要返學..家長日,..我拎左全班第三..級10幾..升班啦.. 好多人升唔到.唔緊要升唔到去第二度升囉..仲有全級第一科拎.. 仲有獎學金..不知幾咁開心..不過琴晚唔開心囉...我琴晚等左好耐.. 有幾耐..9點幾等到6點先訓..我等可愛豬仔打俾我..佢又唔打.. 佢係唔係唔想同我傾計..定係點呢??不過見到自己3年既朋友升唔到 多唔多都有d傷心..學校做到好絕囉..我不嬲品學良好嫁啦...努力呀朋友!!
琴晚去華哥度打麻雀...嬴左小小姐..跟哥愛豬仔玩訊息..佢話打俾我..我等左好耐.. 我條氣唔順.唔開心..估唔到我電話同我一樣唔開心..佢發火啦..成部電話壞左.. 自動關機...壞左啦...我開左好耐好耐都開唔到..到今朝..開心d.而佢又開得返.. 可惜已經用唔到了..我又去左睇電話..w550i w800i..兩部要返部好呢!!頭都大埋>> 跟左我咁耐既電話.為國捐軀....聽日家長日..但今晚有波睇..想睇左先...點好呢?? 豬仔琴晚話肚痛呀..死啦好擔心佢..希望佢無事啦..好似我咁身體健康... 唔好呃人知唔知呀豬仔
今日一早起左身啦我..跟住打俾阿寶..佢同我一齊返學校拎野..我拎我拍戰拍(羽毛球拍) 仲見到靚靚既lamlam..好鬼開心..跟住就落返去打機..打到12點幾就去搭車.. 搭車去石硤尾練波..去到同2個女仔打..心諗食硬佢啦..點知第一次就輸左. 原來佢地係沙田冠軍同九龍冠軍..第二次我都開始發威..嬴返先..係度等緊精神食糧打俾我.. 點知佢唔打黎...分心啦..同個教練打輸左...如果佢打俾我我食硬佢啦.. 跟住打完就去左食四海過橋米線..正正..跟住上車..就同哥愛既豬仔sd sms.. 咁樣樣又一日啦..哈哈...happy day...baby..你知道我心意未呀.. 我等到好苦呀..我係愛你.你又唔知..我天天都跟你說...但你還不知道我的心... 我每天愛你多一些..永遠都咁愛你..希望你收到我既訊息啦..baby i love u!!!!
今日好壞呀..我無返學呀.不過唔返都岩既..返去去行尖咀..我無返去左同班大支野去遊船河 幾好呀..唔洗錢.有得睇有得玩..8點鐘出左門門啦..落去屏山等上車.等到九點先上車.. 嘩..好多人呀..好彩我都識..又多仔又多女...10點幾去到左西貢啦..跟住上船..上左船.. 等一時間換衫..跟住落水..好正.又玩滑浪又玩香蕉船仲玩水上救生圈..跟住又去游水.. 班女游左出去唔識游返黎..又係我去救佢地...跟住同成班玩到痴左線..猜15.20 輸左跳落海.我跳左好多次..有一次一失足從3層高既船跌左落黎..超痛..跌到條腰. 痛左好耐..真係點滴在心頭..眼淚在心流..無事啦(扮野)再同佢地玩..玩到我成個散左. 死啦曬到成身紅晒...其實我真係好想同佢(心中人)講我愛你三個字..本黎都好有信心嫁啦 呢幾日佢對我冷淡..不再理我了..澈底把我信心打沉..算啦...佢都唔理我..我做咩仲要一箱情願 心情仲有d灰...好失敗...我真係好希望你會知道我係講緊你囉..如果你收到請你回覆我啦.打俾我or sd sms俾我.等緊呀...等我知道yes or no.. 我唔想再苦等啦..我等到好苦呀...
琴晚睇德國對意大利..我都估到係和嫁啦..不過唔係我錢唔入我袋我無去買呀... 補時最後2分鐘..意大利踢穿人地個龍門...最後一分鐘再入多一球... 結果2:0贏左德國..d球員又係度喊..人之常情..今晚又有波睇啦.. 唔知睇唔睇好呢..我都係睇..但聽日又要返學..出面朋友又約我遊船河. 我點樣做先好呢...lam話去遊...岩.尖咀成日都有得去..遊船河唔燧成日有得去.. 阿邊個邊個...我一直都想同你講我好愛你...但一直無勇氣講...希望你收到我訊息啦
今日一早起身打左俾豬仔..佢話返緊學..咪收線囉..跟住寶佢地話返去踢波.. 無無返我咪唔返囉..跟住係屋企等豬仔電話等到我傻啦..等到好耐耐.. 佢先打黎..佢打黎我食緊飯..好無奈咁我就出左去踢波啦...我見到海味啦.. EO話佢去銀座..我唔知見唔見到佢呢....見唔到...哈哈其實我真係去踢波既.. 踢波果陣差d同人打交..又唔勁又要串..我咪係咁撞佢..,差d打交... 算!唔同佢地玩..去左銀座打機加涼冷氣..今晚有冇地方去呢?好想同豬仔傾計.. 佢又唔同我傾..係佢心中地位好低............................................. .我心中果個人...再每天愛你多一些..
今日一早起左身..跟住約人返去打波..話打師生羽毛球..返到去得幾個阿sir上黎打... 都唔夠我地打啦...平時串我阿啦..4年既仇報左啦..我嬴左你啦何乃昌..仲話教練.. 跟你打波姐係叫我去死...打到成1點就走啦..落左去打機..打到成3點就走人啦... 估都估唔到今日EO都會返去...今日嬴得好易..無咩挑戰性..唔係係我勁左..定係阿sir差左.. 從此無人可以打得嬴我...A隊我都終於可以揚名立萬啦...記住我係A隊隊長.. 再同你講..每天愛你多一些..天天起身都可以看見你的容顏
琴日巴西對法國...巴西由頭到尾都俾法國壓住黎打...下半場俾人入左一球.. 一早換羅賓lo出黎咪好囉...得返10分鐘先叫佢出黎..雖然佢都好勁... 不過都係追唔返....好傷心.佢輸左...身家都俾埋佢....咁都輸...施丹好波 法國無左施丹一定收皮...2010巴西好想你報仇..98.06你都輸.. 2010都嬴返....下星期睇下四強算啦...真係睇波不賭波... 今日一起身打同可愛既小豬傾計...好開心..同佢傾計真係好開心>> 跟住miss丘打黎問黃俊豪電話..邊有佢電話呀>>唔fd嫁唔熟嫁...唔係玩開. miss話我電話把聲好斯文...咁又係既...學校同屋企我都係兩個人黎嫁.. 好想同阿邊個講:每天愛你多一些>>>無人會估到嫁啦...得天知.地知.我知.就無人知..
今日一早就病醒左..係咁流鼻水....無法子起身..跟住開電腦睇下有冇人傾計... 點知又無人喔...係度玩game囉.玩左一陣siu 玲on左啦同佢傾計.. 無幾耐EO又on...一陣小萍又on左..傾到點幾小萍off左..可愛既豬仔 又去左訓...得返我同EO係度傾..傾左好耐好耐....今日無地方去... 豬仔起身話唔做豬仔..我囷陣幾唔開心...你唔做可愛既豬仔..我都 唔想做pooh啦...你知道嗎!你永遠都係poohpooh既可愛豬仔> 無人可以代替到嫁...諗野唔好咁偏激...錫晒可愛既豬仔..XD.....