琴晚去左華哥度睇神雕俠侶..睇到成5點就返左去訓啦..當我都錯過好多.. 因為我訓左.今日一起身2點啦..都無野做.搵下有冇野食..食完就打機.. 打左一陣就打俾人傾電話啦..我都覺得放假係好悶既...我好想返學呀. 8月1日又打比賽啦..又出去打比賽啦..但唔知係邊打...我都好無信心.. 因為我好耐無打過波啦..+上你雙打.同佢好耐都無夾過啦.所以嬴既唔高.. 輸既唔太..睇下到時有冇運行啦..
八字 時 日 月 年 比肩 比肩 正財 七殺 壬 壬 丁 戊 寅 申 巳 寅 食神 偏印 偏財 食神 偏財 比肩 七殺 偏財 七殺 七殺 偏印 七殺
琴日去左新蒲崗好比賽..如果都ok既..不過上場我對手無黎我自動嬴左.. 叫左佢地唔好講啦嫁啦...區展宇好僧佢..係呀..我對手1係無黎我先嬴呀. 咁點呀..你洗唔洗唱通街..攪到我返去學校俾人串..佢做人好無骨氣.. 堯,寶唔通佢..佢地係好朋友.好兄弟..應承左唔會出賣..佢就唔通啦... 打完個比賽就返左去學校補中文..補左好耐下嫁都..跟住見無野做咪 上去睇下有冇人打44..咁有既咪同佢地打下囉...打完我地返去換衫啦.. 因為今日係我地4c第一次約會..都可能係最後一次..因為miss丘都走啦.. 好難可以再約返嫁啦..跟住齊人啦去韓國燒烤.都ok嫁..食到8點半同miss去 拎返佢電話既電..跟住miss話飛的(咁有米既)..到左天澤又唔想去惠康.. 結果去左華潤買..買左好多野飲呀...點知上到度哥度..班人都唔係人黎既.. 我地買左3包薯片..佢地坐係度睇電視佢地一個唔該食晒...我買左上黎打麻雀食都無得食.. 12點到個個都話走佬...俾我地呢d壞人講下個個都無走..第一次同寶哥玩到咁夜.. 仲唔到我地打麻雀打到去7點30分...10點到開始打..我地真係痴左線.. miss丘都係打到4點幾...跟住入左房訓啦..miss起身個樣好似就黎死咁... 不過算啦..女仔係咁嫁啦...捱完夜係咁嫁啦...我呢d玩開就唔姐..跟住同 miss果d去左m記食早餐..跟住吹左陣水啦..落雨呀仆街..miss又無姐點走去搭車.. 正當我想返去拎姐既時候..我媽媽買完早餐返屋企..又有姐..果陣覺得好岩.. 跟住姐左miss去搭車..我地都去左訓覺啦..訓到3點幾先起身..起身成身痛.. 果陣我先發覺我係琴日打波拉傷左..不過都值得既...學壞左啦..而家成日都唔係屋企. 成日都出去玩...不過仲未學壞..本性係好既..好難學得壞...18歲後我mama都唔係好理我... miss丘走左..5c就開始悶啦...人唔係度姐..佢既教學精神仲係度..我會日日拎佢張杷出黎.. miss丘祝你到新既工作地方教書開心d啦...開心過係cyma..你係一個好miss
今日一早出左去打比賽..我好早就出左去啦..結果入左16強啦..聽日又唔補課啦... 由於打比賽關係我去左我大伯度..聽日一早就出去,,,miss丘聽日同我地食飯..打 麻雀直落.唔識我賭神..佢地有排輸....所以我一打完個比賽就要飛返去..希望聽日可以 打到8強啦...到時慶功..哈哈....見者有份..
今日一早返左去補中文..都唔係補課既..吹水做過補..不知幾開心.. 快樂不知時日過..miss話差唔多走同我地去食野...最好唔好叫何乃昌.. 佢拎左我地1200蚊班會費都未拎出黎..打羽毛球仲拎左我地300元正. 仲要我地俾錢..我出去book場練波唔好..so miss最後一日應該唔叫佢.. 好既MISS就要走..d人渣唔見佢走..學校唔識珍惜人才..so攪到學校好差.. 出到去都唔敢講我係馬振玉..驚俾人笑..25號就打比賽啦...希望多d人黎睇啦...
今日我終於知道原來佢係咁濫交既..我又好絕望啦...今日一早返去左打波! 何乃昌你都ok大佬..問你拎波你個仆街無波扮有波.仲要我等你1個鐘.. 上黎仲要我練呢樣果樣..我無練..佢仲話唔練叫我走..咁住嫁啦... 跟住條仆街叫我地埋去..話今年學界又就到啦要練波啦..原來講咁多廢話 係要我地俾錢既...你媽的...學校有支助嫁..仲要我俾錢...無野呀大佬... 11點就去左打機..打到2點10去左食飯..跟住去睇電話..跟住又去左買書.. 見到羅白皮..佢叫我同佢買書..我想嫁...不過無帶錢..so遲d先.. 返到去又無野做..又打機...日日都係咁就黎悶死嫁啦...shit!!!
琴晚打麻雀打到4點幾..訓到3點幾先起身..起身無野做..我就打機.. 4點幾我fd打黎叫我出去打麻雀...我又去左打到8點.返黎同莊翠婷 傾計吹水.佢又話玩game呀!等佢玩我蝦死佢..哈哈...聽日又要返去打波!
琴晚去左莊翠婷度玩..佢屋企都幾靚唔係吹水..去到度用佢個按摩機..按左7個鐘. 跟住落去食野..上黎打麻雀.佢又唔識打..好在我嬴左小小姐.玩到6點我先訓.7點30起身返學.. 返去練毛筆字.見到科..佢升到中五呀..代佢開心囉..跟住我都走啦.返屋企打機..咁又一日!
琴日去左睇時裝表演..好多靚仔同靚女..肥雞都好靚仔..仲同好多人影相.. 跟住我返黎果陣我真係好灰..我係空地行過.見到siu冰啦..係佢後面. 我打俾佢佢拎起電話唔聽..果刻我心已灰..估唔到你會咁樣..我終於看見啦. 我親眼所見.無假嫁啦..怪自己無一早`你講..係.我明明係鍾意你.但無勇氣同你講.. 你次次都係咁攪到無勇氣同你講啦.因為唔開心所以去左打麻雀.嬴左錢啦..3點先返去訓啦. 一早又起身打機啦..聽日要練波啦..我要將力量放係羽毛球度.. 25號.我要打比賽啦.一定要努力呀!!
11.12.13.都去左camp..個camp就真係好正啦..但係d活動就真係好白痴.. 晚晚都係度玩..幾開心..仲係跌親個後腦傻q左..d野都唔係好想講..一聽到miss丘要走 我心都痛埋..小丘係我讀中文既原動力..佢走左我中文一定會好差...如果下年唔係何乃昌做 班主任我一定開香檳慶祝.今日無野做..部電腦壞壞地..所以去左fd度打麻雀.. 聽日又去睇學校d人表演啦!!親愛的你知道我在等你嗎..我愛的是你..