
| 2006-09-25 |
今日一早起床弄我的電腦.因為今年要拿回去給電腦的老師修理!
回到學校了.班上每一個人都在抄襲功課.看到這樣的情況真的令人
有一種失望的感覺.天天都抄襲,到了會考怎樣?如果抄了又明白還
可以指出他做錯的地方又不同.鐘聲又響起了.到禮堂去了.好無聊.
聽了一堆又一堆的廢話.但因為我們有人與人談天說地最後換來
最後一班走.今天總有一種令人好不安的感覺!不知不覺已經放學了.
今天英文要補默但我走了.明天又要補.補就補.好想死..下去弄我的 電腦,
弄了好久.我加了好多東西.好開心我什麼都弄好啦.可以慢慢的玩..
但是堯哥的電腦就好煩..弄了好久都不可以.他的電腦快的要飛..
但是明天才可以取回!小婷不知道為什麼今天特別漂亮!好走過的時候.
差一點不認識她!嘩.好奇怪!為什麼豬ling會在這兒?好可愛...
大富他們也來了.情人相見了.好像【吳乳飛】的歌..不理了..
弄好了的走了.一路走一路給人打.打死我啦.打人好痛呀...
但不欺負他都不行..因為她太好xx啦..cc^^星期三要打比賽!
希望可以快一點康復!
 |
| 刊登時間︰2006-09-25 09:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006-09-23 |
琴日去左捐血..先發現自己係咁大隻.捐左仲可以打波踢波.
仲俾護士姐姐讚我勇敢同man.因為我無麻醉.感覺到一支
好粗既針插入拔出.果陣感覺好難形容到出黎..跟住上去打
羽毛球俾鎖匙介爆手指..俾要俾愁打.真係慘跟住落去睇踢波.
發生左大件事..唔講啦.豬ling食左猛虎射球重傷.等婷姐好耐.
都未落黎.上去搵佢拎野閃人..發現佢同大富2個係房度....
都係唔講啦.有野不可對人言.跟住走啦.返到屋企無飯食.
我媽媽唔係度出左去.打俾雞仔佢陪我去食.食完返去搵
護士姐姐吹水.吹左一陣去左訓啦.今朝起身成身痛...
原來琴日俾豬ling同愁妹打傷左..背好痛.腳更加痛.
10點堯打俾我啦.出去啦.出去黃金買電腦.陳sir好勁!
佢幫堯攪左一部電腦.好勁2條512.佢有好多唔知咩.
5700元.跟住佢去睇手指.我地去食野啦.食完啦.
上車返家.返去做功課.無野耐做完中數.跟住同婷姐吹水.
吹左一陣食飯打機.再搵佢.死啦豬ling真係嬲左.
大件事啦.豬ling好嬲..令到我好不知所措.豬ling大人唔好嬲!
 |
| 刊登時間︰2006-09-23 09:00 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 捐血救人.你我做到! |
今日一早.愁妹本身約左我7:15係元朗廣場等既.但係
等到7:25都唔見佢都未黎,打俾佢佢又唔聽,跟住閃左
去左食早餐食完.佢先打黎俾我問我係邊.我話行緊去
運動場.因為今日豬ling姐叫左我地去睇佢跑.我閃左
去啦.嘩..真係一山還有一山低.佢地學校有咁多條豬!
跟住愁妹黎啦..豬兜黎.睇我地唔到.講佢又唔聽.跟住
8點啦.條死豬先開始跑.仲要自己一個.真係俾佢激死.
搭車返學啦.誰不知.見到何婉文.上車同佢互串到落車.
上pe.練跑.50米.6秒幾.跟住4x50.破左學校記錄..
跟住跑一個圈無咩力玩.踢波踢左一陣.同miss吹水.
跟住去左好有意義既地方做一樣野..就係去捐血啦.
我班係全校最多人捐既一班.10幾個.到我啦.同個
護士姐姐傾計.好好傾.佢又靚女又好傾.問我.你要唔
要打麻醉針呀?我話打左同無打有咩分別.我唔洗打啦.
佢話我好man.佢話我係第一個唔洗麻醉既人.好鬼開心.
感覺到一支粗粗既打插左入去.跟住見到自己既血係咁
流.幫到人真係覺得好開心.老實講護士姐姐咁索.洗鬼麻
醉咩,俾你個樣自然麻醉左啦.捐左同無捐一樣.我都係咁
精神.都唔明d人捐左點解好似就黎死咁?我又咁精神.
捐完我仲要上去打羽毛球.仲問護士姐姐拎電話.
相約1222再去搵佢捐.上堂去了.第一次上英文堂咁開心.
miss chan教我地讀書技巧.係咁係度吹水.放學啦..
打羽毛球先.拎鎖拎,拎左上去.佢條死仔係3樓掉落黎.
我手指界爆左.d係係咁流.眼見自己既血一路流...
我就去左搵護士姐姐.佢幫我止血.跟住上去啦..
串下愁妹先..佢野打落我個頭度.送左棟樓俾我.幾客氣.
跟住睇踢波.不知不覺我看見一個相熟的面孔.哦.係豬ling.
同佢一齊睇波.肥班都落左黎.點解佢唔見婷妹既.死左?
佢同佢愛人係5c班房度唔知攪咩啦,.要佢地自己先知啦..
個幾鐘可以做到好多野.到底佢地發生咩事呢?有無d唔見得
光既野呢?有冇的男同女既事發生呢?我地終於等唔到啦.上去搵佢地先.
一入去就見到d唔應該見既野啦.串左婷姐好耐.我都覺得自己過左火..
但係已經無法回頭啦.算..唔錯都錯左.由佢繼續錯啦.再串.到左
小食部.見到miss冼同佢影左幾張相.跟住出去睇波啦...
我卡路士上身.一個樽射中豬ling.佢一定好痛.我無心嫁.
sorry!我話俾你車返嫁啦.你又唔..你車左我都安心d..
跟住同愁妹反左面啦.俾佢打爆左一粒未熟既暗瘡.真係痛心慾絕啦.
跟住走啦,發現左一個秘密.原來豬ling件3個公仔同婷姐個樣
好似印出黎咁..都係方包.跟住講左出去俾人打左好耐..
上車又俾人打.算啦.捐左血唔可以還手.手痛.佢地班死產.落車
都打左鑊金我.死啦婷姐同豬ling嬲呀..不過算啦..你地盡情嬲啦.
我無法阻止到你地..你地話既..從今日開始你地唔再係我既朋友.
我都唔係你地朋友.緣盡啦.你地記住你地咁講.你地一定後悔.
我嬲一個人可以嬲好耐.我嬲一個人就可以做出一d令佢後悔既野.
你地要為你地既一言一語負上嚴重既後果,,,我今次唔係同你地講笑!!
聽日同堯哥去買電腦.又出西九龍..第幾次出去呢?約下人出去行先.
 |
| 刊登時間︰2006-09-22 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006-09-21 |
今日一早同愁妹同豬ling同阿嫂(唔講邊個).我整部電腦攪到遲左出門口所以
遲左小小.但仲有人遲過我哈哈..去左吉野家食早餐..係度吹水..cc^^
愁妹一世都唔洗指意想知到個男仔係邊個.我唔會出賣佢嫁..總有一日你知.
食下食下.發現佢碗野有野既.好驚呀..cc^^你都唔信嫁啦.真係有d野.
想知今晚msn問我啦.食完就同佢地一齊搭車返學啦.負well係都要俾錢.
結果都無收到.我又做左醜人啦.咩都上左身.嚴重破壞自己形象...
我都無.算啦.愁妹都唔信我嫁啦.我無須向佢解釋.我要為我朋友保守秘密!
上堂啦.會計小測溫書又溫書.小測識晒啦.小休去左象棋比賽.前2日.
何sir御審.我同5a重賽.我用左2分鐘多d.時間到左.我嬴左.下場嬴埋5b就
拎冠軍.正當我好開心既時候.忽然肚痛.堯哥陪我去搵禿鷹哥.係醫療室坐左
一陣跟住上左去上pe啦.放學啦.搵陳sir幫我攪部電腦.陳sir用左佢既絕學.
ok左.佢超勁.幫我裝左好多野.跟住走人啦.見到陳凱豬同佢一齊搭車去元朗.
搭車去搵堯仔.去到佢地好無奈咁.原來係度等緊人.唔怪得唔見豬ling姐啦.
佢黎啦..佢喊呀.唔知做咩呢.想安慰佢都唔得.算啦.開心d啦豬ling...
ps:thx偉大既陳sir...婷姐唔係唔想講你知.但我有難言之隱.你想明白我好難do..
早d啦先今晚..聽日捐血..
 |
| 刊登時間︰2006-09-21 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006-09-19 |
今日一早約左寶寶..到左車站見到華仔..跟住一齊你元朗食早餐..
8點幾閃左去搵埋堯佢地搭車..返去第一時間做英文...第2時間問人
借書..跟住上課鐘聲響了.去左早會啦..見到個靚女啦.跟住返去班房啦
上數學同英文都好快過.但係呢..愁妹個家姐..係我隔離係咁背書..
幾想一拳打死佢..佢背左2堂..傻嫁?食完飯.捉棋.我見堯win左.
我出招啦.諗一部棋用左3個字..佢地d棋例好7..佢話夠鐘..
一係和.一係重捉.我咪係度.同佢講重捉.佢又唔俾..
咁你就唔好講俾人選擇啦.你地大會做錯就係你地問題.
上年我攪羽毛球比賽.我咩都寫晒出黎.唔見有事發生..
有咩你要事前講左先.但係你無講,事後你講咩都得嫁啦.
同你講道理.又好似我好霸道咁..事實係你地出錯..你唔講明
遊戲既玩法.你地錯又唔應..好無品呀你地!輸都輸都唔服!
同佢嘈左好耐.跟住唔同佢嘈.走人.上去打波.見到6a既姐姐仔.
同佢地傾左一陣計.打左一陣波.問佢拎電話msn..
跟住打左一陣走人啦.聽日先打..電腦出現問題唔係好想打囉...
返去同靚女傾左一陣電話.唔好誤會.靚女就係miss丘.
傾下果d學習問題!
 |
| 刊登時間︰2006-09-19 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006-09-18 |
今日第一日用部電話唔係好識用..好在有我地既堯哥!
佢教左我點用.,,而家我識用啦.多謝你呀堯哥..搵日同
我豬豬影相先!我搵到我人生既目標啦.好開心..
努力溫書.聽日英文默書!今日d堂好似好快過咁!
上堂捉棋.開心捉棋.唔開心捉棋.小息捉棋.
捉左成日棋都ok既.放學了.班際象棋比賽...
仲以為佢好勁!shit我用左6秒4步ko左佢...
哈哈..太勁啦..捉完閃啦.陪左堯,寶去拎電腦!
同嫂子果d.佢條粉皮好串.想一拳打爆佢個咀!
如果唔係想識耐.都唔知我會點.!真係好火滾!
人情冷暖難回首.馬記人情薄如紙!
人生自古本如是.留取誠心活下去!
 |
| 刊登時間︰2006-09-18 09:26 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006-09-17 |
一天拖一天的願望實現了..我1年來一直都說要買一部比較好的電話..
昨天我去買了!我本想買w88i w550i 78i.810i但最後也是買了其中
一部..好開心!我陪小堯到元朗看袋子.可惜沒有一件是他看得上!最後他
自己一個到補習社補課..而我就跟肥雞到了華潤萬眾上台和出手機..到了
沒有貨在.我在那裡等.肥雞到停車場交費用去了..等了一會兒.我的電話來了!
我在檢查我的電話!差不多走的時候我做了18年來最難忘的事..我為我自己的電話簽了
名字.也是第一次用自己的名字上台.回家了..回去弄一弄自己的電話.
今天一早.起來把朋友的電話儲存在電話..弄了一個小時有多..一會兒.
我放進了自己的相片.下午到了肥雞家..換一換的的電話鈴聲..弄不懂.
打給相熟的愁妹!問她.你說了跟沒有說沒有分別.最後還是看說明書.
弄好了.第一時間試試可以嗎..最後還是回家了!不知為什麼總有一
種生疏的感覺!是不是.....還是不說!
 |
| 刊登時間︰2006-09-17 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006-09-14 |
今天我一早跟小寶一齊到了.元朗廣場後面的商店買早餐.
回到學校了.我發現我沒有帶旅遊的作業.結果到教職員室
找我的旅遊老師復印的作業.回到我的課室連忙把它做完.
鐘聲嚮起早會的信號..我轉身就跑到禮堂去.上課差不多.
問了小婷借了一本英文書.時間真快到了食飯時間...
食天的飯還可以.響起了小息的鐘聲.我到禮物打羽毛球去了.
上會考體育的時候.我們沒有人帶筆記..所以在討論打比賽的事..
結果.下星期可能要到屯門打比賽..國慶杯就要看情況了..
然後到了禮堂打羽毛球..如果拉傷了手..好痛!下課了..
轉眼間.鐘聲響起歸家的信號!又打羽毛球了!的看見一個
好相熟的背影.噢!原來是多天不見的豬玲.我們打羽球打到
五點有多.回家了!回家的路途上發生了好多事情..我們一
路上在玩..但是我弄到小婷好生氣..她一路打到我到輕鐵站..
但就在這個時間發生了一件令我後悔和傷心的事情...
小婷打我.我閃了.但她弄到自己手反了指甲..看見她痛心慾絕的
樣子.令我又心酸和內疚.她的手真好痛..十指痛歸心!
對不起呀!我真的沒有心的..請你願諒我吧!..
回家的時候.我沖涼去了..一不留神..噢!我跌到了
我的咀.我的下巴和身上都流血和腫痛..痛死我了!
可能就是報應..希望小婷快一點康復.明天再見了!
 |
| 刊登時間︰2006-09-14 08:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006-09-13 |
開開心心上學去.呢幾日係屋企掌上壓..做左80幾下一日..
做到好痛隻手同個胸..琴晚落雨,天氣十分之寒冷..
寒氣令我躲避在暖暖的被窩裹..早上也懶床不起..
結果一個強而有力既訊息把一個臥龍驚醒..起身了.
回到學校行黎行去..打俾阿嫂/愁妹.問佢有冇電腦書.
誰不知.她說今天不回校..當時十分次無奈.只有掛線.
聲音嚮起上學的信號.早會上.我東張西望.剎那間!
一個貌似我嫂子的人在我眼前.我吃了一驚.好明明
說了不回校.為什麼你既在我眼前.原本我俾人欺騙.
當時怒氣衝天.可能太容易相信人了.做左被騙的傻瓜!
今日的課堂過的真快..轉眼間已經到了吃飯!抱住希望.
我的天呀!我的飯真好吃呀!飯只有三分一.差燒4塊.
菜4塊..真的好美美呀..小息了!我到水洩不通的小賣部.
買的的美食.上課的鐘聲不知不覺地嚮起..我連忙上去.
問嫂子/愁妹借英文書.她說:[我沒有英文書!].算了吧!
我到了五甲跟羅記借了..老師也來了..我靜靜坐在自己的位置.
因為她有如老虎這般惡.鐘聲嚮了歸家的信號.在我生命裹.
仿佛帶點興奮.到了小賣部買東西.當我打給嫂子的時侯.
她說到了神龍了.算吧!還是讓她走.在車上我與大富商討
國慶杯的細節.放心吧!只要同心合力一定要能力!
 |
| 刊登時間︰2006-09-13 07:38 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006-09-12 |
今日上既堂都好悶..上體育超悶..係度測試呢個體能..
跟住無幾耐就打波..打左一陣就無打啦..何sir唔知做咩
唔打..難道驚輸?上中文堂..係我人生中最慘既作文..
估唔到佢講作文可以講左2堂..勁呀..講左等於無講..
問我地知唔知咩叫石灰..佢自己答.石灰咪就係可灰囉..
shit..一拳就打爆佢個咀..跟住佢仲講左好多廢話,,,
放學了..我又開想打波..但又無人打..算啦..都係走啦.
係班房玩左d好kid既野..禿鷹叫我做小龍..好想打死佢..
個名俾佢叫衰左..miss chan仲衰..今日超級唔開心..
明明無俾通告我..又話有俾..我收到一張咋.交左一張..
佢係都唔信..問左好多人..問完都唔信..跟住睇我書包.
儲物櫃睇完無啦..先信..我今日完完全全知道佢係幾咁
針對and唔信我..有我都交左啦..做咩唔信姐..唔信我可以
點做..都痴嫁..跟住約左愁妹閃人..跟住串佢...
我話海大富條女想打我呀..佢諗都唔諗就打左我啦..
佢係想過可能佢唔係囉..哈哈..但係答案在心中..
大富哥..阿嫂..哈哈...兩人都是那面平..人幾何有..
正到爆啦..跟住又見到豬ling啦..豬ling好似好耐無見咁..
豬ling仲係咁鬼kid.肥得黎有d可愛..佢打人好痛..
唔敢串佢..驚俾佢打死..跟住佢地自己走左啦..
電腦可以中左招...又要del個window..
miss丘走左好耐啦..對佢既思念是一天又一天..
好懷念4c既日子.現今2位班主任面目可憎..
一個比一個衰..好憎佢地..好想唔讀..
而家有miss chan既時候我未試過笑.
我一出聲一笑.佢一定望住我.佢都痴線嫁..
唉..原來對一個好.人地未必會記住你or對
返你好..人就係咁嫁啦.以後對人唔好咁好..
廢事又再一次失望.人在但好.人走就....
 |
| 刊登時間︰2006-09-12 09:25 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 17 | »
|
| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|