丫龍的日記
相戀時情投意合,日久時情變淡離.
愛你的心也漸失逝.唯有與你分手是

看見你的樣子.總令我迷失自己.你的一笑.令我人生充滿希望.你一言一語令我改變!你是我人生中重要的人物!你知道嗎?
 
考試第3日

今日考數學..我都識好多.mc識晒..考試就同堯,寶,宇頭食野..跟住同科.熙.麟.煙行左陣..
跟住行左陣千色..跟住就搭車返屋企啦.返到去溫左陣電腦...又玩玩玩.....跟住叫人幫我買波...輸左打
自已一鑊..

努力讀書..希望4c上5c!!!


刊登時間︰2006-06-19 06:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
happy day

琴日一早返左學校補數學..跟住去左吉野家食野..跟住搭車去東區醫院探我阿麻..探到5點幾就
走左..出左去長沙灣食四川過橋米線..超正..跟住搭車返元朗同科,熙.煙.傻龍.珍珠果d打左一陣波
又去左新機鋪打機...11點幾就去鐘聲踢波..踢到俾差d查身分證.跟住又去左千色後面玩左陣.
下雨啦..回家吧!!今日就係屋企溫書..溫左好耐耐...就咁又一日啦!!!


刊登時間︰2006-06-18 06:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
考試第二天

今日考英文..我第一份都識識地...講李小龍既..第二份就用左5分鐘...坐左1個鐘25分鐘
放學就同左科.明.熙.煙.麟去左唱k..唱到3點就去左打波..打到6點幾就走啦..
今晚又出去打機啦...而家又走佬啦..


刊登時間︰2006-06-16 07:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
做左英雄

今日係考試既第一日...考中文...我識晒...放學就去左打乒乓球.打到3點就去左鐘聲.
睇佢地打波打到5點.跟住麟搭走人..係761俾我見到佢..我真係好開心..有一d後悔..其實我....
跟住落車就滾啦...我行到樓下...
條仆街:望咩撚野
我:唔理佢..
仆街:我問你望咩撚野呀.拍我脖頭
我:做咩呀!!!
仆街:跟邊撚度呀
我:關唔關你事呀
仆街:屌你老母..你咁撚串做咩>
我:我唔同你講野(我就去)
仆街:我xx既..
我:(去佬唔理佢)
佢追上黎咪打交囉...原來佢條女係度..佢要威..就咁撚串..2個好似傻龍咁大隻.屌那星
我一個打2個..跟住返左屋企!!聽日返屋企要小心一點...小心俾人覆卓..cc^^
都係努力讀書好過啦!!!


刊登時間︰2006-06-15 06:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
中四最後一日返學

今日係考試前夕..都係最後返學既一日..我琴晚睇波睇到好夜無用溫書...
上英文堂仲訓教..我覺得好對唔住miss..我好想讀好自己既英文...
琴日警處寄信黎俾我..都唔係好野黎嫁啦...唔想講住...>>我要為考試而努力>
更為miss蕉既禮物而努


刊登時間︰2006-06-14 08:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
513的事件

今日上通識成班係度吹水...好似唔洗上堂咁樣.跟住上英文堂差d俾瘦鯨姐害,死..
佢都on99..個冷氣又吹我唔到..當然唔係我啦...宇頭咋...我當然係咁講粗口啦..
跟住miss蕉就黎左啦..我都醒水嫁啦...好彩miss聽唔到..唔係一拳打爆佢個頭
上會計好滾.個會計快勞俾人偷左..俾我知道我一定打斷佢隻手..放學啦咁就..
我拎晒所有書返去溫..重到死..又係時候問數學啦..聽日小測..我要好努力!!!!!


刊登時間︰2006-06-13 06:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
心情唔快

今日一早起左身..無野做就出左去元朗食早餐.返學又無野做...悶到我死..
我英文堂就走左去做身分證..做完就跑返黎見miss鄭...我本身就係拎書返去溫既..不過見佢見到成6點
shit.又拎唔到啦...不過開心既..係我會升到囉...更開心既係見到miss蕉...哈哈


刊登時間︰2006-06-12 08:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
考試前夕

今日一早起身無野做..就開始為中五打算啦...開始溫書...開左中文.數學..其他仲未溫住..有排溫啦
今個星期都係其既最後一個星期...考埋個試大把打俾我玩...
馬振玉既朋友仔開始溫書啦
希望中五可以見到


刊登時間︰2006-06-11 04:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
今日去左賣期

今日一早就去左幫東華三院賣期..賣到11點到就收工..仲有30蚊收又有優點記..真係好嫁...
跟住同miss丘.我.寶,堯.麟.煙.宇等等人去左飲茶...其間仲發生左一件大件事...唔講俾人知住>
飲完就去左打機..打到3點縛返屋企換衫又出去打...8點返到黎食飯又去左賴生度睇波...好正下..
咁樣樣又一日啦.....!!


刊登時間︰2006-06-10 11:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
黑雨的一天

今日黑雨又無得走..小息係下面俾人屈...我同燉奶玩..整到佢...跟住我走左上3樓
班f6係小食部俾人整跟住屈我...好在有人証見到我係上面姐...唔係我水洗都唔清啦
..跟住又要小測..我唔想做..見到miss chan咩都唔記得啦...果陣好掛住miss蕉
我就係份卷寫左一首詩...


刊登時間︰2006-06-09 07:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


likalung
暱稱: ¥♀傷心欲絕的小龍♂〥
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
在cyma上課的最後一天
好無奈既一日
2007-02-07
2007-02-04
2007-02-01
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
雞雞日記
靚女
hangsome
lily
YEN
吞食
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋