今日考數學..我都識好多.mc識晒..考試就同堯,寶,宇頭食野..跟住同科.熙.麟.煙行左陣.. 跟住行左陣千色..跟住就搭車返屋企啦.返到去溫左陣電腦...又玩玩玩.....跟住叫人幫我買波...輸左打 自已一鑊.. 努力讀書..希望4c上5c!!!
琴日一早返左學校補數學..跟住去左吉野家食野..跟住搭車去東區醫院探我阿麻..探到5點幾就 走左..出左去長沙灣食四川過橋米線..超正..跟住搭車返元朗同科,熙.煙.傻龍.珍珠果d打左一陣波 又去左新機鋪打機...11點幾就去鐘聲踢波..踢到俾差d查身分證.跟住又去左千色後面玩左陣. 下雨啦..回家吧!!今日就係屋企溫書..溫左好耐耐...就咁又一日啦!!!
今日考英文..我第一份都識識地...講李小龍既..第二份就用左5分鐘...坐左1個鐘25分鐘 放學就同左科.明.熙.煙.麟去左唱k..唱到3點就去左打波..打到6點幾就走啦.. 今晚又出去打機啦...而家又走佬啦..
今日係考試既第一日...考中文...我識晒...放學就去左打乒乓球.打到3點就去左鐘聲. 睇佢地打波打到5點.跟住麟搭走人..係761俾我見到佢..我真係好開心..有一d後悔..其實我.... 跟住落車就滾啦...我行到樓下... 條仆街:望咩撚野 我:唔理佢.. 仆街:我問你望咩撚野呀.拍我脖頭 我:做咩呀!!! 仆街:跟邊撚度呀 我:關唔關你事呀 仆街:屌你老母..你咁撚串做咩> 我:我唔同你講野(我就去) 仆街:我xx既.. 我:(去佬唔理佢) 佢追上黎咪打交囉...原來佢條女係度..佢要威..就咁撚串..2個好似傻龍咁大隻.屌那星 我一個打2個..跟住返左屋企!!聽日返屋企要小心一點...小心俾人覆卓..cc^^ 都係努力讀書好過啦!!!
今日係考試前夕..都係最後返學既一日..我琴晚睇波睇到好夜無用溫書... 上英文堂仲訓教..我覺得好對唔住miss..我好想讀好自己既英文... 琴日警處寄信黎俾我..都唔係好野黎嫁啦...唔想講住...>>我要為考試而努力> 更為miss蕉既禮物而努力
今日上通識成班係度吹水...好似唔洗上堂咁樣.跟住上英文堂差d俾瘦鯨姐害,死.. 佢都on99..個冷氣又吹我唔到..當然唔係我啦...宇頭咋...我當然係咁講粗口啦.. 跟住miss蕉就黎左啦..我都醒水嫁啦...好彩miss聽唔到..唔係一拳打爆佢個頭 上會計好滾.個會計快勞俾人偷左..俾我知道我一定打斷佢隻手..放學啦咁就.. 我拎晒所有書返去溫..重到死..又係時候問數學啦..聽日小測..我要好努力!!!!!
今日一早起左身..無野做就出左去元朗食早餐.返學又無野做...悶到我死.. 我英文堂就走左去做身分證..做完就跑返黎見miss鄭...我本身就係拎書返去溫既..不過見佢見到成6點 shit.又拎唔到啦...不過開心既..係我會升到囉...更開心既係見到miss蕉...哈哈
今日一早起身無野做..就開始為中五打算啦...開始溫書...開左中文.數學..其他仲未溫住..有排溫啦 今個星期都係其既最後一個星期...考埋個試大把打俾我玩... 馬振玉既朋友仔開始溫書啦 希望中五可以見到
今日一早就去左幫東華三院賣期..賣到11點到就收工..仲有30蚊收又有優點記..真係好嫁... 跟住同miss丘.我.寶,堯.麟.煙.宇等等人去左飲茶...其間仲發生左一件大件事...唔講俾人知住> 飲完就去左打機..打到3點縛返屋企換衫又出去打...8點返到黎食飯又去左賴生度睇波...好正下.. 咁樣樣又一日啦.....!!
今日黑雨又無得走..小息係下面俾人屈...我同燉奶玩..整到佢...跟住我走左上3樓 班f6係小食部俾人整跟住屈我...好在有人証見到我係上面姐...唔係我水洗都唔清啦 ..跟住又要小測..我唔想做..見到miss chan咩都唔記得啦...果陣好掛住miss蕉 我就係份卷寫左一首詩...