丫龍的日記
相戀時情投意合,日久時情變淡離.
愛你的心也漸失逝.唯有與你分手是

看見你的樣子.總令我迷失自己.你的一笑.令我人生充滿希望.你一言一語令我改變!你是我人生中重要的人物!你知道嗎?
 
2006-11-03

一早起身收到miss訊息..12:35am.嘉龍!加油!有機會再打波..祝你會考成功!
果陣感動到呀..跟住寶哥打黎話唔出去食..我咪換衫打俾佢出去啦.....
搭車少左一個人..大支野今日自己返去..返到去..咦..第一行第一個係lst.
跟住見到偉大既大佬..上去放低d野又落返去..大佬好盡責..gd pf..我欣賞!
今日中文堂..好大力.上都搬得郁既..台山佬無返..無得笑啦..係度自修..
數學就俾05-06既試題..唔係呀嘛..咁鬼易..我好多都識..小息換衫.落去搵佢
地傾羽毛球..唉..失望而回..果陣有一點兒唔想攪落去..努力不放棄..我會繼續!
跟住上pe..踢波..5對5..我咁勁當然有波入啦...跟住勁啦..俾人近距離一個勁謝!
我既主呀!我細佬又入重傷啦..訓左係地下係咁轉..轉左數分鐘起身..好彩無爆到..
跟住又有一位仁兄..好似大快活個標誌咁仆左係度..俾個廢柴線到..都唔好睇低d
廢柴..不係廢柴可以線死人..佢爆晒光..手.腳.下巴都爆光..痛死啦...跟住上去上堂.
去左mmlc用電腦..跟住同一班靚女女msn.xdd kaka.迪+個妹..同李氏同學(婉ling)
傾左一陣off啦..上去食飯...小息再一次去換tingting同社工..o....唉..又唔係度..
咁住落去行左一陣.上返去上英文堂..聆聽喔..好努力咁上..識d唔識d..
放學啦...第三次落去...唉!好陣真係火到極點...社工叫我搵tingting..tingting又叫我
搵社工..都唔知佢地想點..哼!咁車火滾滾咁上去打波啦..打左一陣..又再一次落去搵佢地..
見到lst佢又話你搵社工啦....去咪拎左個章程..跟住去小食部搵埋佢..佢買緊野..
唉...自己去搵何sir傾..傾左兩句..d人又問佢拎波..我又拎波俾佢地..拎左行返去.
見到tingting再傾啦..傾左一陣..b仔條粉蛋係咁彈我d比賽野..算..你話要公平..
好!就用直接果個..再同lst傾傾左一陣..見到miss萬..啦啦林搵佢影相留念啦...
跟住要傾埋啦..又搵b哥傾埋佢..傾左好耐..佢都係要用返最kid既方法..3場雙打.
是但啦..咁樣姐係分散我地5c既力量姐..唔緊要..出miss chan搵個勁d人夾佢..
做左馬啦..6a應該亞軍..唔會中我地5c嫁啦..冠軍戰見..cc^^..佢地走啦..
上去練波..超辛苦..米未步.+佢掉波我接再去後場打..辛苦到爆炸!!
咁住同誠哥打波..佢進步左..學界搵埋你打啦..唔好再令我失望..
跟住同何sir +李sir打我同大富..win左..跟住佢走佬啦..我都打左一陣..
咁住班兄弟黎啦..唔打啦走啦..cyma好黑..又諗起當日學校死人既時候.
都你咁既天氣..算!唔講落去.一班人慢慢行左落去搭車返家...
返去途中係度諗緊個比賽..我上次攪都俾佢彈左5.6次啦..
最後攪完啦...下星期仲有攪...而家攪埋比賽d野先...睇下校歷表..
編定時間啦..11月尾就打完啦...唔洗啦..做左冠軍.5c先啦..哈哈..
話晒4年冠..今年一樣唔例外..強到呀..我.大富.麟.銘.m記.miss.
5c精神.輸波打人!!講下笑姐..隨緣啦!6a我想冠軍賽同你地打!
ps:今日心情好滾..滾到極點..想唔理..但又唔捨得唔理..
校長盃邀請賽..我會自己攪..同校長傾左啦...同你學生會合辦啦!
星期一我地5c 3人會好串..上去拎獎..象棋冠軍!!!


刊登時間︰2006-11-03 08:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006-11-02

今早落左去搭車.先諗起自己無帶筆.啦啦飛鴿傳書俾大佬..叫佢拎支好野俾我..
跟住搵寶哥食早餐..食完又等大支野婷姐..she very boss!我與她的關係
一天比一天差..終有一日會朋友都無得做..你唔想同我講野..我又想同你講野?
我唔會乞求!跟住返去..終於見到的既神呀..大佬你拎筆俾我啦..cc^^無人捉.
攪到佢好唔公正!是但啦..聽日唔會嫁啦..跟住早會..聽左一輪廢話!上去班房啦.
今日成個人好無勁做野...不過今日我好認真上堂...上英文我居然寫左一塊解釋!
跟住上中文堂..shit又爆笑!吳sir又講...你知唔知我鄉下d人好大力嫁!連山都
搬得郁!我地話..唔係咁大力呀..你邊度人呀..我台山人..山都搬得郁!勁!!!
跟住我地班話果度5邑人黎嫁喔..佢話我四邑人+埋為你哭泣咪唔邑囉...
跟住笑左好耐..好快咁又落左堂啦..好無心情..跟住上班房坐...跟住5min小息.
好無心情中..連見到社工都好無心情.無諗住叫佢.就入班房!佢叫我全名!
轉身就行埋去..佢叫我搵tingting傾埋果個班際佢!跟住走啦..努力上堂..
食完飯去禮堂打波..嘩..成班f4係度打波..佢地超串..迫我出真功夫同佢地打..
無出到..手傷.果度又傷..唔好以用力..忍下..咁打下波...咪去搵tingting!
佢去左開pf會..咁無計啦..落左去行下..打鐘啦..會考pe..萬歲!b哥唔係度..
唔洗體能!轉眼間tingting係我面前出現..講左兩句收左水啦..跟住我
師傅爆sir拎好多書簿..我呢位好學生.啦啦林去幫佢手拎啦..拎下拎下又見佢.
一路行一路傾羽毛球比賽d野.miss係度啦..係度傾跑幾多個圈..miss有計傾..
1個大圈..+7下引體上升..唔知miss跑..慢慢行..都成400米嫁啦..第一次
有老師同我地跑..用盡力跑上去..追到佢啦..佢無啦啦停我又停..跟住跑唔返啦..
拉傷左果度條根...返去引體上升.無難度..一口氣做左7下啦..跟住上去打波..
同miss打左一陣.咁住負傷用其他人打..終於撐唔下去啦..我痛到打唔到啦..
咁算啦唔打啦..落左去行..咦...6a放左喔..上去搵人傾計..同左靚靚既kaka..
光光地頭既文..肥肥地既勾陽..仲有個羅白...傾左一陣打鐘啦..閃返上去..
跟住我好唔開心..有一點兒想哭泣!!估唔到第一次同miss萬打波..都係最後一次!
係果度同佢傾計..佢仲叫我努力打波..我會嫁啦..跟住俾左我電話佢..殺手到!
返埋位!跟住放學先勁!佢地係度剪頭髮..我話我和記既..不過係上網..
佢無啦啦講起黑社會..係度細說黑社會!!和x和..和合x.和x義.和安x..
跟住講到個大佬好串既..俾人打到殘廢..佢仲話呢個大佬收皮啦!!
講左幾次收皮!好黑暗.一個2個係度講黑社會..跟住落去踢波...果度
拉傷用唔到力..睇下..吳sir佢踢波ok嫁喔..幾勁下..跟住俾我地串佢
台山仔..佢行埋黎卵地度..死啦你..俾我地圍.仲唔打你..cc^^
跟住唔踢啦..去左睇打排球..miss萬打..跟住我就黎幫下佢手..
佢仲叫我幫佢吹.我都唔識果d..識d啦..跟住睇左一陣,,無野做啦..
閃人!跟住俾人串..同吳sir講,,,講下講下..無啦啦看到靚女kaka..
跟住同佢傾左一陣..去佢等車度..我行返去搵佢地..咁樣樣又返左去!
ps:我中123有個花朵..不過係出黎蒲果陣人地俾既.金仔!!
我收左山嫁啦..而家人人都叫我小龍..唔想聽到果個名!!聽到果個
名令我想出返黎嫁啦..你呀..姓歐果位呀..你知好啦..唔好講呀..
我會打人嫁..人人都無面子俾..我唔想聽到..我收左 山係好學生.!!
想叫我..一係叫我全名..最好就叫我小龍...唔好叫錯..唔係好大件事!
我有後著.班際攪唔到..我就攪校長盃邀請賽..同校長傾左啦.
校長同意左..不過我想係你班際攪完12月我先攪姐..我咩都做晒嫁啦.
加油..班際我會盡力幫你地幫到極點..xdd!!!!!!!!!!!!!!!!


刊登時間︰2006-11-02 08:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
無奈的一天

今日同寶去左吉野家食早餐.跟住落去等車..等婷姐等到搭2差唔多..上車返去..
咦!我見到大佬同社工!跟住無野攪閃上去放低d野..9秒九飛落黎睇野..點知無野
睇..今日排隊又轉左位啦..6a唔係我隔離啦.跟住傾傾傾傾幾好玩呀..係度傾計..
跟住大富哥佢地又黎啦..無啦啦話..台風【旺才】殺到hk俾佢激死..咁笑完閃上去..
我頭髮後面咁長..幾驚俾人捉..電腦堂超悶..係度改正2堂.小息好似去左搵社工!!
午膳小息落去啦..去搵社工..佢去左搵b哥..跟住係佢班同佢班d人傾計..無幾耐返左黎啦.
講下個比賽.佢又話明.咁我當然信佢啦..我唔信佢信邊個!!內務總管好串..cc^^見到你
有d想串..上年我練過下辯論嫁..串左一陣走左佬..上英文堂..要好快上去..唔係
俾miss快過..就死十分都唔得了!上英文堂作文..我估唔到我都幾叻仔..
miss話作120字..我寫左166個字..勁呀..自己寫嫁..都唔係話差嫁..
普通話..miss嚴唔係度..一個字形容就係正字!代課老師就係姆明啦!
同我捉棋..跟住落堂啦..叫肥班長去問何sir拎波啦...佢好大聲好串咁講..
我唔知!你要波你自己搵何sir..shit!你要面我俾你..我自己都有波!!
你跟何sir嫁我唔係..學界我諗你唔洗打嫁啦..又唔練波..叫你練波你去踢波.
一心諗住操好一班打學界既人..好令我失望..換完衫落去睇佢地7a對6a..
一開波我就走左啦..多數佢地都係撞人.鬆爭嫁啦..無咩好睇..上返去打波..
凸!未熱身就打波..好啦.光光地頭既朋友+我地一個人..我+大富..15:0
嬴左佢地..6a個朋友打得唔差..係隊友累..跟住肥班長+6a打我地...
15:1..唉..好令我失望囉..呢d都分都打得出..好心你地俾d心機練波啦..
我未熱身都15:0..出到去點打..無何sir係度你唔會認真練波嫁..你好扮野!
何sir係度我先唔認真練波..唔想俾佢知道我實力去到波..佢睇死我唔緊要..
我要俾佢知道咩叫一鳴驚人!保留賓力..乃b同你一樣咁q串..班際唔好對住我..
講到班際就.....唉..跟住大富拎波啦.我去睇打波..問社工個比賽點..
佢無同b仔講個比賽形式...算啦.我唔會怪你..你又唔係攪開比賽..
你又無攪過..仲有呀..我大聲唔代表我惡..我大聲係代表我緊張個比賽!
估唔到你唔想同我傾..你一句我唔想聽到你班聲.我當場收左水!!
真係好無心機再攪..我咁用心去攪呢個比賽..我著緊..我用心..我球證
時間同場都幫你攪班..估唔到你會咁同我講野..唔知你有冇心啦..
我知我當心好心酸..好似一團烈火俾水淋熄!係我就唔同何sir傾啦..
我一定同校長傾..校長話ok再搵何sir..到時佢可以講d咩...不過..
你係學生會..如果你咁做一定會得罪佢呢個小氣鬼!到時你學生會
d活動就多數攪唔到..so你唔好咁做!俾佢面子..問下佢..我攪校長盃我
一定唔會同佢傾..一接搵校長傾..不嬲串開..佢吹得我帳咩..佢有求於我!
好似好串咁..不過對呢d人唔可以唔串..跟住俾佢咁話我..啦啦林跑上去打波..
打左一陣就走左啦..無波打..屈屈不得志..唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ps:今日大富哥入左女次..唔好同人講呀!!!
6a d人好nice..好欣賞你地!7a你地賤格..我唔欣賞你!哼!


刊登時間︰2006-11-01 07:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
爆小弟的痛

放左咁多日假.終於返學啦..一早搭車去搵寶哥..跟住落元朗食早餐..
佢又無食我又無食..咁一齊食囉..跟住搭車..婷姐仲未到..等佢...
好快黎左啦..跟住返去啦..嘩.好靚呀..佢地既鬼屋後面既風景..cc^^
又俾個死肥妹串,..鐘聲向了!啦啦林飛去下面早會..6a同4a都係我地隔離.
好正..又可以見到佢啦..唔好誤會唔係6a既你.係4a既朋友..
跟住上去啦..上堂..好無心情上..yayaya!!!我愛英文!因為我地落去
下面鬼屋玩..cc^^落去第一時間去換tingting畫野啦...超!都唔靚既..佢無心畫..跟住去食佢既水泡餅..跟住你死啦社工..佢中晒.因為遊戲一定
要搵一個人..你中呀哈哈!跟住入去鬼屋啦..扮到好驚..係咁係度嗌..
好明顯我地係玩野啦..d鬼仲俾我地嚇返轉頭..你地d扮野水平太差啦..
行出去啦..shit有隻鬼拉我隻腳..我啦啦林拉返另一隻鬼腳啦..
跟住麟又衝入黎幫手..跟住我訓左係度..賴死唔走..俾人拖出去..我拼命!
肥妹你汁雞..俾你打傷左..打傷左我細佬隔離..好痛呀..行都行唔到!
跟住第2次玩又俾個肥妹打..佢衰到打完我同miss chan講我打佢.
超!lkaka你超好人呀!好多謝你..無你我都無咁多野食..你太好人啦!!跟住上去上堂啦..無咩心機上堂..8堂後..去左下面..俾社工see到..
佢過左黎..好彩佢同miss chan講咋..跟住我見校長個廢材....
啦啦林同佢講..幾時頒校長盃冠軍俾我..你條食屎狗你好無口齒!!
又話9月..11月啦仲未俾..跟住上去上堂啦..大富同個肥妹咁fd既..
跟住放學又黎諗住玩..無得玩..仲要做苦力..算!班主任幫下你..
表演力既一面..shit俾支釘吉到..d忠社朋友啦啦林問我有無事!
你地太好啦..跟住上去換衫再落返黎幫手..跟住見到地咁多糖食.
拎呀拎..cc^^跟住lst叫我食屎!o...買家..當堂嚇一跳..佢好兇恨!
算啦..估唔到我力咁大嫁..我ling碎左粒糖!真係好大力問你驚唔驚!
跟住幫miss chan推垃圾車去下面..係斜坡成部車夾埋我度..痛到食蕉!
跟住上去打波..打下打下..何乃b黎左!佢話過一過黎..你地同我走返3個
米字步.我話我腳痛..佢話腳痛唔好打波..你串..我走!落左去行一陣!
哼!換衫走.啤咩啤,,我係走呀...吹呀..打我呀..你收水啦.你夠我打咩..
你老啦..我秘密練兵你知咩..個球隊係我地操人嫁..你一上黎攪到好多人
都唔敢上黎打波呀..你又知咩?你今日40幾嫁啦..你仲以為你係18,22呀..
青出於藍呀..如果我地唔係叫人練波..靠你羽毛球隊晒左啦...
我地分左隊啦..你又知咩..A隊隊長係我..我地全部都係唔like你既..
b隊咪係你d徒弟囉..跟住走走!!!隻腳好痛好慢好慢咁毛行到去搭車..
ps:今日上旅遊堂聽到佢地d鬼俾人打..好緊張..有冇打到忠社大佬!
佢地話打左個鬼..幾想係個死肥妹!打死佢!誰不知係個男班長...
咁多個都唔打係打你..可能你個樣出現問題(講笑)..有d好唔開心
人地扮鬼做咩要打人姐..人地都係為左你地先扮鬼咋..做咩要打人地.
掉轉係你扮鬼俾人打..你會點呀..我就無打啦..我俾晒面佢扮到好驚..
佢地衰度.係禁人個頭落地..楊世明..你拉人地個頭去你春袋..你好賤!
個鬼真係慘..下年楊世明你扮得鬼.我一定打到你流鼻血出黎...
人地咁多好心你仲打人..仲要咁賤既動作..shit!!!你個死剷呀(男班長)
我明明無攪你..你話我攪你..攪到我係眾人面前失去信義啦..哼!
多謝kaka..心照啦多謝d咩.xdd..下年到我攪..俾d信心出黎!!
聽日又約波啦..何乃b我警告你唔好上黎呀..6a位哥哥仔唔好放我飛機!
post下我d紋身先!



l


刊登時間︰2006-10-31 07:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
重九..

生無可戀,人生有何意義!決定放棄你.以打波麻醉自己!
今日一早起左身啦.無計啦.12個電話召我去拜山..
唔去唔得呀..7點幾起身.去搭車出九龍再轉身去柴灣.
去到柴灣又封路..我的天呀..又要行上去啦..半30min
山路.真係命都俾埋佢..隻腳傷左仲更加傷而家...
跟住同ykchan sd sms不經不覺又到左啦..
嘩..d人多到啦..爆晒..大樓係10樓呀又要行山去..
一年一次姐.真係俾條命仔佢..d煙係咁吹黎我眼度.
攪到我係咁流眼水..拜完36計走.落去飲茶..無野想
做.返去屋企好過..2點返到去啦..啦啦林做功課..
英文未做..唔做好大件事嫁.做左30min左右做完啦.
跟住同人傾msn.咦..kaka佢on啦..第一次同佢傾計.
佢都好健談..佢地成班都好健談..係一個唔岩咀形...
跟住又同tingting同社工傾..佢改左名.攪到我好耐先
搵佢..第一次係屋企傾msn傾咁耐..係咁傾都有話題!
跟住雞仔打俾我話上黎我度拎書..俾佢上黎參觀一下.
我咁靚既屋企...佢走左我都落去買送俾自己煮...
你地睇下.好似我呢d好男仔絕左嫁啦..識煮飯..
唔食煙.唔食酒.節儉.仲要係運動員..cc^^
跟住無野攪囉..食飯.食完打左陣機..再去同人傾msn!
ps:我係唔係好乖呢.我去左啦!無令你失望嗎?
聽日返學啦.好期待羽毛球既開始!!可以快d嘛!


刊登時間︰2006-10-30 08:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006-10-29

上天憐憫的這個受盡風吹雨打的孩子..我腳好返好多啦,,好開心!!
今日一早起身悶到極點...無幾耐..俾人拍門叫我起身..食野...
食囉..食果陣係咁係度講去拜山d野..我無出聲..唔想出聲..
咁遠呀大佬..隻腳又傷左..仲要行半個鐘山路先上到去..
跟住12個電話召我去..我想學岳飛...寧死不屈..不過多數都去嫁啦.
講真我真係唔係好想去囉...跟住玩電腦...玩左一陣同大佬傾msn
傾左好多無人知既野..當然就係秘密啦..有第3個知..就哈哈哈..後果..
好大件事..睇到驚唔驚呢...跟住睇碟.睇到2點.同大6果d朋友傾qq..
傾到4點..跟住又係無聊到悶..上yahoo捉棋..同埋攪埋份校長盃.
跟住食下野...跟住舉重..練大隻d..差唔到5點..社工返左黎啦..
第一時間搵佢傾啦呢d位..好鍾意同d咁既人傾計..太健談啦.
跟住落去買送煮飯..太叻仔啦..無啦計.咩都要自己黎而家..
唔煮咪食蕉囉..剎那間!記得功課未做..啦啦林做我d英文先..
咩功課都可以唔做..英交唔得..女殺手唔係講笑嫁..
佢係一個極度煩既人..唔做英文仲慘過去死..啦啦林做..
聽日落元朗搵補習...今晚落元朗搵人食飯先..
ps:功課有返7成.下星期打友誼賽..都夠做嫁啦..
有水女3黎睇我..我會勁d嫁!!世上無人給我愛..
把精神放晒係打波度啦..


刊登時間︰2006-10-29 05:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006-10-28

琴晚真係我人生中最開既時候..我同好人傾左好耐電話..傾晒我一直係心裹
唔敢同人講既野..我講左出黎..好多有人同我分擔咁..好鍾意同你傾計呀...多謝你!
今日一早起身.等雞仔打俾我..10點幾打黎俾我啦..啦啦林換衫同佢出去食早餐..
食完行左一陣..又見到我地學校既女仔..真係有緣.跟住走啦..去睇下d補習社...
呃錢既..出去再搵.10點30上車出九龍..跟住搵埋寶.婷姐.出去深水埗....
出去買布啦.有我呢個地膽..話晒都係果度住左4年..去到啦.行左好耐..d布真係好多
種類..跟住佢地買啦.同寶去食野.抵到爆!10蚊.3個送..1個麵仲要有野飲.."
食啦..跟住佢地黎啦..再食..食完.同佢地去買拉鏈..跟住打俾好人..
傾左一陣..再行去西九龍.見到d砵仔糕好正..又買左d黎食...爽呀..
跟住落去搭車去旺角.行女人街..睇野..行左好耐啦.無野睇..
去攪我部電話先!好型..一定要人搭電梯既..都唔夠一個字我就走啦..
跟住落去買珍珠奶茶飲..再同佢地去美心食野...食完..慢慢行去搭mtr.
再行深水埗..6點幾上去西九龍睇人流冰.好想去呀..有冇人陪我去呀??
食飯..又係去果間食..食左7年啦..不知幾開心...大家都好攰啦..返去啦.
攪錯呀!!上左車先記起唔記得買二樣野..我唔記得買流連呀....
仲有法國啤酒.放心我唔係飲..係個包裝超靚..我想買黎放..
跟住無啦..返去啦..
ps:
愛你卻說不出口
想你卻是獨自心痛
念你卻只能寄語風中
夢你卻尋不回你的影子
等你卻不敢面對你的眼眸


刊登時間︰2006-10-28 09:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
運後餘傷!

不經不覺..兩日既運動會完結了..有d唔捨得.好掛住同一班人一齊既開心..
琴晚痛到我係郁唔到.忍受傷既能力好強..雖然痛.但我都要運動...
愛運動.戀運動.運動萬歲!!琴晚號召左成班人聽日一齊返去學校打波!!
早點起身.起唔到身.拉到好行..跟住起到啦..啦啦林打俾人約人食早餐.
落去吉吉食..跟住返學去了!運動前當然係買水啦.呢d係基本常識!!
返到學校門口..第一眼居然係望到佢先.真係喜出望外..好唔好意思咁我..
而家好似我驚d..我一見到佢就好似不知所措咁..好驚見到佢(驚佢逃避我)..啦啦林換3..
上去打波啦..10點30開始打.打波期間好想死.我跳唔起.跑唔到.跟住同佢地練
波.ok既.見到佢地比之前進步左我都好開心..話晒都係我指導下打既...
其實佢地同我練波..何乃b都無點教佢地..攪到佢地不知所謂..好想我呢d
醒目開..無師自通!不過技術係有限嫁啦..跟住去下面行下..而.見到姑姑同
社工係度打波.見到佢我唔敢行前(好耐無同佢傾計).只好遠觀..唔知做咩真係好驚佢咁!!!
跟住再上去打波啦..打下打下佢班個光光地頭個朋友又上黎打..
我一個打2個..我手.腳.腰都痛..仲可以打到幾好.cc^^不禁講一句【勁】
跟住同6a條友講我對佢班班際最強陣容..我諗既..分析左一排..(好白痴呀)
第一單(光光地頭).師生(肥仔.林sir)雙打(姑姑.社工)最強..出一出美人計..
應該有第2既..第一係無可能..除非我傷左打唔到啦..心諗如果雙打對住姑姑
同社工.我一定會輸..點解會輸..無得解..因為我會輸..中左美人計囉...cc^^
點解用腦諗啦..跟住佢去食野..我就落左去踢波..晒到死..我又痛..唔踢啦..
入去同佢地吹左一陣水..跟住上返去打波.打打打3點落去啦,,走佬啦.
落左去同佢地吹水...佢地個鬼屋都好鬼屋..我其實想幫佢地嫁..但佢地無叫到..
費事啦.一陣人地話唔洗咪死..跟住同qq既力加影相!!社工唔敢同我影!算..
佢地班仔係度踢波..俾何sir見到你地就食蕉啦..我都唔敢踢你地咁串..
跟住見到社工話想飲水..好想去幫去買水..但係太遠啦..佢地又話走..
我落去啦..啦啦林買..叫佢班d人幫我拎上去俾佢..跟住走人啦...
咁樣樣又一日啦..
ps:今日真係好驚..日日都驚..驚佢唔同我講野...疏遠啦!!
早晚總不能與你共談..報應..想怪怪自己..當初做錯!!
多謝.忠社大佬你關心我..我好左好多嫁啦..係第一個問我嫁(親口)!!




刊登時間︰2006-10-27 09:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
運動會2

琴日跑得太多啦..100初.200初.200決.4x400..咩力都無啦..
不過我好開心既..我做到我自己對自己既承諾..上年我同自己
講今年係我最後一年(可能)我一定會盡自己全力為忠社拎分拎獎.
所以唔洗你叫我自己都會組人跑社際.琴晚攰過頭8點9訓左啦..
今日一早6點半起身!熱身加拉根.今日起身成個人郁唔到..
拉根聽到啪啪聲..痛到我想喊..跟住啦啦拎幾件3返運動場..
7點半去到啦..拎左6個lok架..跟住上去看台拉根加叫人幫我拉根.
痛到入心既..心諗一陣點跑呀..好憂心..跟住落去跑左1個圈熱身..
10點到去鉛球啦..8強..聽到男子甲組100決賽最後召集....
啦啦林死過去啦..跟住等等..3分鐘又3分鐘到抵要等到幾時!
等左成半小時..先上線..傷心.痛心我眼淚流..我俾條友..
飛入半個人入賽道..結果12秒幾拎第4..跟住啦啦林上訴啦..
miss問有冇人睇到..我跑緊點知..果d檢察長做唔到既...
跟住好快社際4x100..隻腳超痛..痛痛..為左忠社頂硬上..
跑得好快呀...gogogo我唔可以令忠社輸嫁..爆到盡...
o..買家..係我交棒俾世蕉.隔離線條友黎接我個棒..我o左..
世蕉推開條友接埋再上..跟住唔知輸第幾..個miss都睇唔到..
跟住同何sir講..都無無咩用..跟住怒火中燒間.又有師生接力..
天..一d休息時間都無..我又係第3棒..我地第一棒尾2.第2棒尾2.
我盡力追..爆開左幾個第3個交..跟住信社成個人飛埋黎我度..
好彩我岩岩交左棒..唔係又死俾佢睇啦..我好大聲講左句..
你地唔係又睇唔到呀!!喂!舉期啦..跟住miss寫左紙去啦..
我地拎第3嫁..點知俾獎果陣仲係信社...我好想講一句做馬既..
跟住我問返bobo.佢話呂sir話唔可以呀嘛..明做馬啦..
做咩唔同何sir講呢..何sir唔會咁..呂佢自己跑既當然唔想啦..
但事實就係事實..跟住無話可說..只有傷心離去...我最唔開心係..
無人關心我..我好痛心..我真係傷左嫁..點解無人真係問候下我呀..
跟住自己係一角痛..痛左一陣扮無野上返去自己社..
跟住散去了.我終於可以同姑姑同力加同社工影相啦..哈哈..無限個開心..
跟住閃人去食飯啦..好好食呀..成班一齊好開心..個個都係度攪爛..
跟住返去踢波..呂君豪你條粉皮又唔俾我踢..算唔踢..睇算..
心裹講左一句(你唔好上黎打羽毛球.唔係你一定會好無面出返去.你唔好以為
有何sir同你一隊你就可以嬴到我地)跟住慢慢行去飲水..鷹哥話你無事嘛..
我話無咩事..跟住自己一個係運動場行返去...同靚女傾到3分2路程用左45分鐘.
11個字返到去家..之前5個字就返到去啦..跟去又係痛.就黎死嫁啦..
ps:今日又跑左好多..100決.4x100社.4x100師生.痛到爆..
好多獎俾人攪到拎唔到..鉛球好唔抵..佢自己叫我推..我用盡全力
推..9米到啦.拎第2到啦..佢話下..推左去邊呀..我睇唔到呀.
問我咁點..食野嫁..我點知.我無晒力啦..啦啦林推埋佢走..
拎第4輸0.03cm好滾..本身第2嫁.好火呀..火到爆..
因為跟左你地收左火啦..放心你無機會睇到我火個樣子!!




刊登時間︰2006-10-26 07:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
運動會

今日一早7點去到啦..幫佢地吹波.波到咀痛..唔吹啦..佢打黎啦...我啦啦林仆出去搵佢啦..
跟住去到.佢俾人串.死行去第2度..時間無幾多嫁..啦啦林跑返去..返去拎返對鞋俾紙暈..
跟住男甲100第一次召集.去飲紅牛..飲左仲衰..好快無力..100米小組第一!
跟住休左幾個字.男甲200第一次召集.去左啦..爆佢地..同kid峰差唔多..第2入去決賽.
嘩..休息啦.食飯啦..同寶同阿嫂同婷同堯.大富去左食野..食完啦.200決呀..
決前俾忠社個張中毛小我,,果陣我好唔想幫忠社號嫁啦..但係見紙暈同社長面子..
我跑!死都去..跟住200決啦..快快..26秒幾..拎第2..好慢..跟住好辛苦..好想嘔..
跟住上左去最上果度訓低..暈暈地..唔準自己暈低用水淋自己個頭..仲要係去水渠果度..
個miss上黎啦..幾兇呀..你無野呀..;都話 暈啦..仲點去次所淋呀..你kid既..你去跑呀..
跑咁多場..唔攰嫁..真係無諗野嫁佢地..唔想同佢嘈..跟住落去下面訓低..佢叫嚴忠敏黎././
叫訓導我就驚嫁啦咩..我唔想同你地嘈咋..面子俾足你啦..你真係三分顏色上大紅..
唔小你你真係當人地好蝦..我應承紙暈唔咁串同要斯文咋!唔係小你九年啦..
你大聲唔代要係岩嫁..我夠大聲啦..我會唔會對你大聲呀..你真係有病...
新黎既唔好咁串啦..個個知我痴起上黎連所有訓導主任.r我都咁小..
but為左你呢d不知所謂既老師破口大罵我覺得唔值..跟住4x400接力..
好好無力呀我..第2棒呀..我開頭留一留佢力..200到爆你呀..唉..可惜岩岩200決..
唔係我追到佢..結果忠社拎第2啦..都好嫁啦..我同自己講過最後一年一定要為
自己社拎分..2銀啦..仲未俾獎!跟住返去自己社..同社工吹水..岩岩放學..
點名..差d笑死左..姑姑既阿哥(禿鷹哥)我地話學校有10個社...
勤.險.忠.信.傾瀉.旅行社.宿舍.肚瀉.十惡不赦.跟住鷹哥..你地再講
就殺無赦..俾人攪爛晒..跟住閃人..見到佢地練野啦..我唔睇啦好攰呀..
返去屋企啦...聽日仲要100決.4x100同師生..一定要好好休息...
ps:姑姑.紙暈..你地拎包尾我唔會笑你地嫁..你地無運動開..懶人一個..
多謝社長.芷芸.姑姑.淇同我打氣..聽日一定要拎獎..but忠社做唔到野..
我跑左2次都無人打氣..好無心機呀(講笑姐)..符文詩真係好串..
話我地忠社羽毛球廢..有社際你勤社食蕉啦..一定打到你死..
大炒..係學校係搵唔到一個打得嬴我同大富..何sir都輸俾我地..
好串..好想佢地勤.險.信3社聯隊打我地呀..真係要俾佢地知名
忠社唔係留嫁...好快d攪呀學生會..係我係校之日好攪啦..
我地走左忠社就收皮嫁啦..講下忠社d人先..我.大富.銘.麟.
何sir...驚唔驚呢?我自己都驚..太強啦..!!!!!!!!!!!!!!!


刊登時間︰2006-10-25 05:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


likalung
暱稱: ¥♀傷心欲絕的小龍♂〥
性別: 男
國家: 香港
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
在cyma上課的最後一天
好無奈既一日
2007-02-07
2007-02-04
2007-02-01
文章分類
全部 (161)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
雞雞日記
靚女
hangsome
lily
YEN
吞食
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋