去返銅鑼灣進行人生第一次學車,緊張,刺激!同初吻既感覺好相似 哈哈~~曾師傅既耐心教導再加上我既天份.好快已經上手,完全無難度,不過由頭到尾,我既心跳如雷.學完車.帶住勞累既身軀上左巴士...不自覺望住車窗外. 記得剛到這城市既時候.日日返工都會看到繁榮既香港,建築群影映入眼簾,比到我好大活力!漸漸地我只會看上一兩秒,甚或一眼都無看上,只因我專注手上既書同mp3...可能那景色已自以為深印在腦海中,把握時候訓下以補充.前一晚睡眠不足引致體力下降對我來講更為實際.
工作對我來講係生命中唔可以缺少既環節.其實有時做野都有好多樂趣同滿足感.但又唔可以做到眼中得返工作.就係因為唔少次既過份專注,令我錯失左生命中好多美好既事物同感受 .但人總要進步,人既進化本身已經係一個進步,定係我地都鐘意原地踏步?總唔可以我地成世都坐響屋企度.衣來張手,飯來張口吧? 定係我地一生一世只做同樣既工作,習慣於同一個職位?可能最後我地老死之際,先至發覺自己既人生無咩得著,生活既環境,認識既圈子入邊,自己根本無存在感.甘樣既人生,無咩意義???????
|