^(OO)^特特豬^(OO)^
上到黎留個言,,唔好做偷窺者~
lilyan729
暱稱: 特特豬^(oo)^
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
多啦A夢 X100 
8.3 b day shooting d...
MY BDAY PART 5- PIN...
MY BDAY 正日 7.29 P...
MY BIRTHDAY PART1 AN...
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 397
留言總數: 990
今日人氣: 4
累積人氣: 29155
2008 年 2 月 27 日  星期三   晴天


jessica生日 愉快 分類: 未分類


今日返CWB,,放工去左尖咀同JESSICA慶祝生日~~飲到癲~飲到4點倒坐的走人~ 

發表時間:2008-04-19 01:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


情人節 驚訝 分類: 未分類

2月13號日,,我個好妹妹過左銅鑼灣買情人節整朱古力既野,,佢去買,我地傾住電話買,share我地一齊分then過黎我度分庄,,,咁隸唔浥用唔晒,,又抵d~我地會整朱古力同"羅"米糍~

第日14號一旱起身整,整左D態仔朱古力,個羅米糍失敗左,,唔小心落多左水.AND自家DESIGN左個朱古力碎粉手指餅,,,好好食用好多靚紙包住入袋~送左包比阿建,阿K爸阿K媽,阿晴and阿sa,,,,阿sa都有整請我食~~夜晚去飲野請埋偉文佢地食~~@原本影左D整既過程既相..BUT唔知D相去左邊~~ 

發表時間:2008-04-19 02:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 10 日  星期日   晴天


年初4再上阿e度 傷心 分類: 未分類

再去e度玩,(年初一無時間去)坐建dad的士去,買左盒莎宣 gift set比阿e,費事又買野食,,,,表姐都有黎,坐左影左d相佢地就走喇,,,then開檯打牌初初win$64,then打左8圈,only食左兩3鋪,,,好黑仔,,係其中有一鋪食左鋪十三腰,,令我好緊張...又開心返晒~~~~,最後都係lose $180>.<,,一路打,,阿e一路整d好好食既蘿蔔糕,**糕,##糕出黎,then食埋好美味既9大軌.........1點倒走人送埋家姐姐夫返home再返鋪頭,,,阿霆,文,偉係晒度,,,再玩過飲過,,,玩到成6點先走~~^^ 

發表時間:2008-04-19 02:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 9 日  星期六   晴天


年初3 愉快 分類: 未分類


今日要入元朗拜年,,,原本諗住帶埋番薯入去玩~but遭人阻止,,,唔係咁開心地入左去~~睇住兩 隻狗玩得咁開心,,番薯就可憐喇,,,成日被困住,,,,,之後好彩建唔忍心睇到我咁既死樣下,由元朗揸車出返去長沙灣接番薯入黎喇~~(真感動~)~唔 唔,,我同番薯一樣著運動套裝呀好襯好型呀,,,母子裝,番薯果套係紅色playboy套裝,......好大地方比佢玩呀,,,番薯始終當正自己係大 佬,,,見人就吠,,,,中意自己,,唔好煩佢咁話喎~~~~~食完飯就去裸電腦then設home睇碟<行運一條龍>and <見習黑玫瑰>(果晚tvb都播緊,,so又裸返出黎睇~~)zzzzzzzzzzzzzzz

 

發表時間:2008-04-19 02:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 8 日  星期五   晴天


年初二 分類: 未分類

入左粉嶺拜年食飯~~係TV睇煙花~~THEN出返去,,去左RED,,撞到WINNIE~~無LALA條友走埋黎影相~~~又...........THEN又出尖咀飲野,,,,THEN又返RED~~


 

發表時間:2008-04-19 02:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 7 日  星期四   晴天


年初一 愉快 分類: 未分類

年年初一都好忙,,,因為要去好多地方….起身整野,,遲闣到,,,搭建dad架的去荔景飲茶~~then上婆婆度拜年,,then就坐表弟部車入馬安山 拜年,,,等建黎埋then又出返黃大仙dad度拜年食飯,(今年女麻女麻入左老人院唔係度,,,希望佢快d好返la),再賭啤玩魚蝦x,lost成兩舊 水,玩到10點幾再入馬安山表哥度拜年打牌食左好多好多野,,,成日食左4餐,,好飽飽~~~逗左好多利是   每年就係咁樣呢度去果度去~~~好熱鬧~~

發表時間:2008-04-19 02:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 6 日  星期三   晴天


電話換新衫衫 開心 分類: 未分類

今日係MK幫部電話扮靚靚,,,,簡左底圖好耐,,再自己DESIGN,,終於完成左,,,,好滿意,,好襯我唷~之後夜晚同COCO阿偉佢地行MK年宵


發表時間:2008-04-19 02:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 3 日  星期日   寒冷


出新新電話+上coco度整指甲 傷心 分類: 未分類

之前部電話壞左(佢唔壞都唔捨得換,我唔係d見新機換新機既人,唔會side無謂既錢,

更何況都無多餘錢比我side)部電話成日會無lala打唔出,打唔入,

d fd成日話我無開電話打唔到比我(我係24小時開機),先知個問題,

上sony整話要一千喎,,都痴線(仲要"舌"埋險查費)唉!~~都焗住換~~~

起身食完野就過左深水埗度睇...計過上smartone抵dd,,,so又返去smartone

呢個大家庭喇~~~~~~~~~

出左新電話之後就過左去上cocohome整指甲(佢係LCN美甲師黎架,佢唔忍心見我指甲咁樣,

SO叫我上去幫我整)新年前要靚一靚既,今次我帶埋自己私伙整紫閃粉PLAYBOY甲..,,,整左5個鐘呀,,,

BECOS第一次佢幫我鋪返好D甲型,,要令我生返靚D好多野搞..^^一邊吹水,,一邊整(阿仔仔就慘慘地困入籠)''''''''''' 

發表時間:2008-04-19 02:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 7 日  星期一   和暖


瘋狂studio 愉快 分類: 未分類
發表時間:2008-04-19 02:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 25 日  星期二   寒冷


RUN UP 聖誕派對 愉快 分類: 未分類

訓醒6點幾去左買野食準備打邊爐既野,幫番薯著左套紅色playboy運動套裝,,好醒神型仔,

帶佢出去行街街,8點開始打,,今晚有成十6人,每人都要準備一份禮物∼打完邊爐食完野,,

開始交換禮物,我就諗左個game,,就係估物件重量,估得最接近可以出去簡禮物∼

當中梗係有d禮物唔係咁想要,so要努力估中,total 14份禮物,

竟然我係最渣最last果個,,我得到既係最無人要既紅酒∼∼嗚∼之後就拆禮物..哈哈,,

有d係孖裝牙膏,,京都念慈,哈哈∼∼我買既禮物係一個可以擺相既大大本通勝攬枕,

and打小人滑鼠墊∼,,自己都好想要∼玩玩玩玩到通頂∼

 
 
發表時間:2008-04-19 02:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 24 日  星期一   寒冷


FaMily cHristMaS PARTY 驚訝 分類: 未分類
今晚係阿e度開christmas party,早幾日買好左禮物準備好晒~份禮物自己都好中意~提早放工,唔記得左原來約左人bid交收~趕頭趕命去,(隻腳仲好痛,貪靚著矮”掙’鞋,好 夾腳)then就過左mk送份聖誕小禮物比阿sa同阿晴,影左d相,再買左份禮物then就過阿e度,趕頭趕命原來我就最早到,,then整我既簡單而隆 重不可少既菠蘿腸仔~then又hide in房寫生日card比表姐~then個個就到齊就開始我地既 Christmas 美食party有一個家姐係美心訂左既christmas cake la,阿e精心整既朱古力布丁,表姐佢地整既雜果沙律,我既巴閉菠蘿腸仔,仲有唔知邊間既p" P sA" and雞翼and葡國雞飯,and其他零食∼好美味,,
食飽就開始我地個交換 禮物,由最細age抽,抽number,抽到有個交接禮物拍攝儀式∼then有個比賽,就係最有心思買禮物果個可以得到阿e既cash$100,then 再黎一個開口中估number,一至一百內,,阿e就寫個number係張紙,我地5個排順叫number,我叫79,下round叫78,即中,我叫中 左win左一百蚊∼開心到跳舞∼哈哈∼∼∼yeah
發表時間:2008-04-19 02:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 10 日  星期一   晴天


e丈生日 驚訝 分類: 未分類

今日e丈生日,,約好左家姐上阪e度煮餐飯比e丈食,,,起身過左去藍田等家姐收鋪,,今日生意都幾旺,,都唔想收住

,,,but再唔收鋪就太夜喇, 同阿建接埋家姐去百佳買餸,買埋蛋糕,then就去阿e度,又美女廚房,去到都8點幾,,

我同家姐即刻煮,,佢地打住牌先,,11點幾先食得~~家姐整蜜糖雞翼,番茄薯仔湯,糖醋排骨,,我就沙嗲牛肉粉絲煲,

腸仔炒白菜仔,栗米斑塊......真係大工程,,而好好食~~~之後仲食埋蛋糕

發表時間:2008-04-19 02:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 5 日  星期三   晴天


又運動日~ 開心 分類: 未分類

今日我地又約埋做運動喇,,,君君一朝早過到黎,買埋早上黎比我一齊食,食完一齊落去跑步,,,,仲 要唔化妝添.....真係難,,,以前中學就實有機會做運動,,而加真係好難得喇,難得阿君呢期唔洗返工.....多見左好多,,,上次就only跑 步,,,今次地裸埋排球,,,but個波好硬,,打左無耐give up......又跑左幾個藍球場圈~~,真係老喇,,跑兩個圈都索晒氣~到咁上下時間就返上home,,夫左陣mask恰左陣,就拿拿林整野,去左西9 買禮物返粉嶺~~~去霞姐(君媽)鋪頭食飯,送埋份禮比霞姐,,,開心死佢~,仲影左好多搞野合照添,,之後仲跟埋佢地返教會~~
 

發表時間:2008-04-19 02:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 4 日  星期二   晴天


playboy 番薯 疑惑 分類: 未分類

playboy

上網見到有件playboy crossover adidias運動裝,超型,,,,bid左今day終於收到,,,,

睇下番薯幾型幾可愛,,,好彩size岩唧,,等我再bid多件紅色先....哈,連番薯都俾我搞到playboy上身~~ 

發表時間:2008-04-19 02:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天


我and coco 驚訝 分類: 未分類
發表時間:2008-04-19 02:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 1 日  星期六   晴天


baby 熱情 分類: 未分類

君君琴晚都係我度訓訓醒hea左陣佢就送我去中環就走左喇,,我就再轉小巴上瑪麗醫院睇bb


佢係美賢~好細粒呀~~ 
發表時間:2008-04-19 03:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 1 日  星期六   和暖


美賢bbbbbbbBBBBB 熱情 分類: 未分類


今日一早起身同阿e覆疹,,超眼訓~~搭bus返home訓過龍過左站,慢慢行返去,,再買埋野食上樓食then,,,頂唔住恰左陣,,食埋飯就走人lu..

出世幾日既美賢已經成個樣出晒黎,,好似幾個月大咁~ 
發表時間:2008-04-19 02:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 30 日  星期五   晴天


halloween+CWB 開心 分類: 未分類
發表時間:2008-04-19 03:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 26 日  星期一   清涼


番薯仔 驚訝 分類: 未分類


今日係鋪頭同君君同番薯影相相,,好卡娃唷~


發表時間:2008-04-19 03:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 21 日  星期三   晴天


返大陸做按摩+tony仔生日 開心 分類: 未分類
yesterday 君君上左黎訓,,then呢日起身一齊過上水返大陸,,,霞姐(君媽)同埋霞姐d fd,上左去等我地,,,去到腳底按摩,同全身按摩,,(都係霞姐比錢既...^^)之後食埋飯,,9點幾落返黎,,原本約左阿樂,,but臨時 canel,tony仔生,仆出去newaycity慶祝,,,玩到朝早先走~~同君君去飲早茶then上左我度訓sleep~
 
發表時間:2008-04-19 03:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 17 日  星期六   和暖


^^ 傷心 分類: 未分類

係 鋪頭整野,,陪番薯,,7點幾約左coco係葵芳行街,食班cake,,睇中左年褸好靚好中意(黑白波點),,都係160咋,,,but呢期洗大晒好 窮,,$160令我諗左好耐,坎左行多陣又返轉頭睇~~到最後人地差唔多close我先捨得買,,,but好like,之後建黎接我地同埋文同 coffee入西頁食m記,,(真巴閉)),then返出叔黎叔鋪頭無野做返homelu~~
 

發表時間:2008-04-19 03:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 11 日  星期日   晴天


lily生日 愉快 分類: 未分類

同君君出尖咀買我睇中既掙扎左好耐先買既褸.....then送君君返學,,就自己行街買生日禮物比lily,,,最後簡左個roxy化妝袋~自己都好中意~~,then返mk樓上bar慶祝,,,,玩到朝早走人~~
 

 

發表時間:2008-04-19 03:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 10 日  星期六   晴天


少女房間 開心 分類: 未分類

君君又上左黎訓,,,,同佢係home hea左日~

發表時間:2008-04-19 03:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


3姊妹瘋狂party夜 愉快 分類: 未分類
呢晚同君君過左紅磡搵coco,,,去左鋸扒之後去惠康買野食,買綠荼同唔知咩牌子威士忌返去玩~~擺低d野帶仔仔落街跑,,,乘機我地做埋運動減下磅 ~12點返上去bath,then溝酒飲平好多,,,自己溝都好好飲~~~玩左好多game,,超好笑~~~~玩到4點幾coco要訓,,我就同君君傾計 傾到8點先訓,,,coco就起身返工喇~~~
發表時間:2008-04-19 03:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 4 日  星期日   晴天


君君上黎訓~ 開心 分類: 未分類


發表時間:2008-04-19 03:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 3 日  星期六   微雨


姊妹團happy day 愉快 分類: 未分類

H a  P  d  

 

呢日係君君第一日返學上堂,,同佢行左陣尖沙咀,,仲買左本book同pen比佢支持佢,努力上堂,

仲送埋佢上課室添,then7點半君君上堂,就自己行街等coco出黎,,coco出到黎就一齊行街街,

坐海塝傾計食m記(以前同coco讀書成日都咁),9點半君君放學就同君君又買m記再坐,,

then建同文記and江仔出到黎,我地又影下相,then我地就上車,,諗唔到去邊就去左太子飲野,

初初玩都幾悶,慢慢月玩月開心,又轉場過隔離(好坐好多)有君君同coco一齊係度happyx2添la,,,,

玩到4點送coco返home<,,返黎玩多陣君君就上埋我度訓~~~~~

發表時間:2008-04-19 03:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 31 日  星期三   晴天


瘋狂halloween新世紀+尖咀+蘭桂芳 愉快 分類: 未分類
發表時間:2008-04-19 03:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 28 日  星期日   晴天


沙灘玩水 +bbq 傷心 分類: 未分類

11點起身,then成班有我,建,偉文,庭,lily,雞油,江仔去淺水灣游水,今日唔游就無得游 喇..首先買左個波先...then搵路揸車去,,,整整下,塞下車3點去到...換3玩沙灘排球,,又落去玩水,,坐係沙灘度嘆海浪~~~之後一齊係度 玩水,,,but都幾凍~~~then再上返水玩數字球,,,我食左個波餅好應,,,,唔夠5秒,即刻流鼻血,,,,都知道一定流,,,因為我個鼻係唔撞 得既,,一撞就流梗鼻血~~~~真可憐,,d血滴到落d沙度...好彩自己學過急救,,,自己止左血,,好快無事再玩~~,then5點幾去沖身,,,嘩 ~~超凍~~~then去左赤柱買野食bbq,,,諗住係赤柱bbq,,then搵地方燒,,but赤柱bbq埸係無燈既,,,so出返去深水灣燒,,8 點倒開始燒,,果度好鬼正,,,個feel好好,,,天氣又好,,,燒得好舒服地方又乾淨~~~傾下計燒到11點走人....then一齊返鋪頭再玩過又 飲酒....玩到4點幾走人~~~ 

發表時間:2008-04-19 03:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 19 日  星期五   晴天


海洋公園瘋狂halloween 傷心 分類: 未分類

-西埸 


發表時間:2008-04-19 03:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 12 日  星期五   晴天


^^ 愉快 分類: 未分類

又去左中環陪君君睇e生,同君君係長涉灣會合再去中環,約左e生一點又遲到..去到中環mtr仲見到謝偉俊同白韵琴添...then又去行左陣街等君 君...仲見到胡定欣添~~then係樓下打左陣nds君君就落返黎喇 ,,then就去左大快活食甼,,真係好好味,住得傾得又舒服,,then就一齊去左整頭駁髮,整左成4個鐘,,效果都ok,,,君君就麻麻喇.君君個頭 唔整好過整..果度間salon真係麻麻....then就返長沙灣,,我地仲買左副超大眼鏡添,,,好搞笑..去左智多星買野食,,呢間野係好食又抵 食,大大份....正,,,之後我地仲係鋪頭狂影相,,,,笑死人,,仲拉埋番薯添~~

發表時間:2008-04-19 03:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


BB 特∼我細個呀∼
(係咪好可愛呢~)
細個到而加都係湯碗平陰頭
豬仔包包面~
 
♥ Join Me ♥
♥ My Gif ♥