^(OO)^特特豬^(OO)^
上到黎留個言,,唔好做偷窺者~
lilyan729
暱稱: 特特豬^(oo)^
性別: 女
國家: 香港
« July 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
多啦A夢 X100 
8.3 b day shooting d...
MY BDAY PART 5- PIN...
MY BDAY 正日 7.29 P...
MY BIRTHDAY PART1 AN...
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 397
留言總數: 990
今日人氣: 1
累積人氣: 29136
2008 年 10 月 24 日  星期五   晴天


STUDIO影相 + MAYBO生日 愉快 分類: 未分類

   


今日去完studio影相then就返出mk~~then就過左去maybo個生日會~~見返d  Ive同學仔~~

玩得好開心唷~~我地仲特登用超紅唇膏搽咀再錫錫MAYBO,,攪到佢成面都係唇印~~

發表時間:2008-10-31 03:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 23 日  星期四   晴天


送給晴晴既禮物 愉快 分類: 未分類

份禮物前幾日買左==一隻生日月啤啤熊AND生日日子衫衫AND首飾盒,同佢地影左輯寫真集∼希望晴晴中意la,簡左好耐架la,呢樣最好∼∼

發表時間:2008-10-30 11:36 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 22 日  星期三   晴天


RELAXDAY 滿足 分類: 未分類

今日DAYOFF<,,,落樓買左D狗糧AND上海麵坐的上鋪頭,,,,,抖左幾陣執下野,,就落左去批發中心行街~~無野睇中~~

THEN返鋪頭陪番薯哥玩~~~THEN8點幾就出去MK自己行街街~買鞋,,,THEN等埋小建就返HOME喇,,,,今日仲買左份禮物送比黎緊生日既好朋友仔添,,自己都好中意~

發表時間:2008-10-29 02:01 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 20 日  星期一   晴天


影相日 愉快 分類: 未分類

   自己又揸埋機影埋一份~~~~扮專業攝影師~~~~~~~嘻嘻~~~~

今日攰到有D想暈~~

晴晴黎緊正日生日~返去同佢影相相~~THEN就返去食野食炒小菜THEN返HOME~happyabirthday

發表時間:2008-10-28 03:04 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 19 日  星期日   晴天


happy day 愉快 分類: 未分類

5點幾落樓去左荔枝角果邊食譚仔,,,then入左"豚"門搵君君.黑妹andstephen都到左~..幾個行街影貼紙相,,,then就去左冒險樂園玩,,,,,,籃球激戰~~~~仲有係中學成日同君君鬥既大餅,,,玩完10點幾就去左買酒買好多野食上君君HOME度玩~~玩到個個傻晒~~

發表時間:2008-10-27 01:25 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 16 日  星期四   晴天


打邊爐 開心 分類: 未分類

今日同小建dayoff,,,好有興致又買好多野上鋪打邊爐~~有豪,偉文,文,文嫂,成~~~番薯又有口福喇~~又飲又食~~~唔知番薯係咪好攰,,又被我地嘈住晒,,,呢左份梳化底,,好搞笑,,,要拖佢出黎~~2點走人~~~~€

發表時間:2008-10-24 12:45 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 15 日  星期三   晴天


又唱k 愉快 分類: 未分類

今日放工去左唱k~~本來得幾個,,,整下整下多左好多人~~~6點先捨得走,,,攰死我~~幾晚都唔夠訓,

發表時間:2008-10-24 12:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 14 日  星期二   晴天


中環夜境拍攝+晴晴生日 愉快 分類: 未分類

 7點去左中環影相.係高空影,,,影到有d驚~(好驚影影下變遺照~~啋~~大吉行是~好彩酬勞高心靈上有返d安慰~).......影完就返

mk搵晴晴接佢收工,同晴晴預祝生日,,今晚又係我地全女班~~~~~~~我,阿sa,coie,rebaeka,主角晴晴.阿呆~~~~~happy

又黎一大輯寫真集~太多好粗魯既相唔post得~~佢地個個話我影相個樣好細個~~~哈,,咁就好咯,,,"襟"老∼∼∼∼

發表時間:2008-10-23 12:55 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 12 日  星期日   晴天


係鋪頭打邊爐 愉快 分類: 未分類

6點幾落樓去左買打邊爐d野諗住係自己鋪頭兩個人打邊爐,,買好就上鋪頭擺低,,,then就帶番薯去沖涼,,,then就過左葵芳果邊行左陣街,,,行到9點幾狗鋪打黎話沖好涼就返去喇~then就接埋偉文上鋪頭打邊爐,之後豪都黎到......係自己鋪頭真係好寫意,,,又平,又方便,,,又可以慢慢歎~又有電視睇,番薯都有份食多好多野,,so佢今晚勁開心,佢最中意食腸仔~一路食一路睇"神探加俐偌",,原來都幾好睇,,,小建買返左部新電話-7百萬像既,,so除左我狂影之外,,佢都好踴躍咁狂影相~~

2點幾走人返home~~~

發表時間:2008-10-18 02:47 PM  [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 11 日  星期六   晴天


整指甲+去阿e度食飯打牌 開心 分類: 未分類

3點幾出門口then就bus去左tst去整指甲(又夾唔到coco幫我整喇~~)原本諗住試第2間,,,點知等我問好晒度好諗好入去整既時候,佢竟然話無位~

then都係去返之前幫襯果間...今次好好,,,有梳化坐之餘,,仲有兩個女仔幫我整~~本身諗住整我影低左幅相既款,,,,but諗諗下整halloween都好喎~~橫掂果d款幾時整都得啦~~而加整halloween應下節麻~~最終簡左我從未整過既深藍閃粉加南瓜頭~個南瓜眼仲加左紅色閃石~

傾下計,,睇下電影整左兩個幾鐘就搞掂,,,效果好滿意做到晒我既要求-厚薄岩岩好~弧度正確~good~

then就7:3x行去坐火車去阿e度~同表弟玩電腦,,facebook-超級無敵估歌仔~哈~好好玩~~then家姐同子浩都黎到~玩多陣就食飯喇~~

正!!又係我d至愛菜色-雞翼,銀雪魚,豆苗,番茄蛋,蝦(辛苦晒阿e),,仲要一路睇kelly演唱會一路食,,,仲更加好味~好好睇好正,dfans係極之好笑,,,笑到我同家姐標晒眼水,,睇到個個唔願郁~睇到宣佈結婚真係好感人,,,d fans喊到勁慘~~~then12:1x就開檯打牌~~~~打到兩點幾小建黎到接我地返home lu~~~

發表時間:2008-10-14 02:03 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 10 日  星期五   晴天


傷十節 不安 分類: 未分類

今日用電髮夾夾倦髮既時候...夾夾下行開左,,,之後再攞返起既時間,,,我隨手攞起~點知攞起最熱果度,,,即刻掉低,,,痛到我飛起~~,,,成隻手紅晒~~~即刻不停搽藥膏~~~全日隻手殘廢左,d神經好痛~痺晒~,揸筆寫字都好痛~~~~~3隻手指都腫起左條虫~~~~~€慘慘~~~嗚嗚~~~~~~~~~€

發表時間:2008-10-14 02:03 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 9 日  星期四   晴天


自拍~ 愉快 分類: 未分類

無無聊~~~~~~~~~

    

發表時間:2008-10-12 03:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 7 日  星期二   晴天


kelly演唱會dvd +打邊爐 開心 分類: 未分類

點幾起身玩電腦寫blog,,,6點先去整野落樓,,會合tony and豪bad,,,哈,,終於收到我既生日禮物---期待以久既kellylovefighters演唱會dvd,,,yeah晒~多謝豪bad~~then就去左金湯鍋一行10人打邊爐(我啦,建啦,油,lily,霆,偉文,偉,coco,豪,tony)好熱鬧,,,好開心,,,,我仲放寬俾小建飲小小酒,(之前幾次上鋪已經無飲~),,食到好飽好飽~~~then走人,,上雞油架新車車我地返停車場,,過江龍駁電,為左儲電,,,then我地揸返自己車去左遊車河,,我梗係即刻拆隻碟黎係車睇啦(睇到我好陶醉好開心~),then上鋪喇~~玩多到2:xx就走人返home喇~~

 

 

發表時間:2008-10-11 02:32 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 5 日  星期日   晴天


姑姐生日食飯 +一家4口打牌∼∼ 愉快 分類: 未分類

6:xx整好野落左停車場攞車,點知無晒電,,so返上home,,等到7點幾落酒樓食飯,姑姐生日∼叫左成十幾樣餸,,之後食埋b cake∼ then返home一家4口打牌∼∼(正,,又有牌打∼仲要係阿媽開聲話打....難得∼)哈win左37蚊∼∼∼then睇tv,,玩電腦∼∼(呢排個頭唔係好靚so,,影左相都唔係好想擺上黎∼∼>.<)

發表時間:2008-10-10 03:23 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 3 日  星期五   晴天


shoppping shopping 又shopping 開心 分類: 未分類

shoppping shopping 又shopping~~今日又行mk買左d秋季33(當中梗係買左d我至愛既one piece and colorful 衫衫la,仲有格仔系列,啡系列,民族系列,波希米亞,羊毛背心......)then行埋去廟街添,,,,終於買埋電髮夾,無我想像中咁貴~賓,,食完野then出埋tst行~~~攰到咩咁~then返mk又買多兩件33~~唉,,,好唔捨得summer,,都未游夠水,,仲有d夏天衫買左都未著~~

發表時間:2008-10-10 12:00 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 2 日  星期四   晴天


kelly結婚大囍日子~ 熱情 分類: 未分類

kelly呢日結婚喇,,,我有份去飲就好啦~~kelly係我最中意,and中意得最耐既偶像,(我有晒佢出道以黎既碟架~曾經就算得自己一個都會去睇佢演唱會架~kelly喎~),,而加偶像結婚,,我都好開心同好感動,,好唔捨得,,唔知幾時先聽到佢d新歌and演唱會~

祝KELLY & ALEX百頭到老,連生貴子啦,,我諗佢地既第日仔仔女女一定好靚仔靚女,,話晒有kelly既優良血統~仲一定好精乖伶俐添~

 

發表時間:2008-10-10 11:44 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 1 日  星期三   清涼


國慶睇煙花~happy 熱情 分類: 未分類

今日起身玩電腦,7點幾整好野就出門口~落樓去mtr出mk會合黑妹,stephen

then出tst睇煙花,9點開始,我地8點半就去到~

行下又停下,之後解封入埋碼頭巴士站,,,正~~唔洗坐成日都有個靚view~~

最中意live睇煙花,,,睇電視完全係兩回事~睇tv邊有果種震撼同氣氛呀~~迫下先夠熱鬧麻~~

真係好中意自己部sony手機,,影出黎d相真係好靚,d色最真(除左人地幫我揸機~)

(名副其實既5百萬像,BUT而加放上GIF會蒙左D,唔同其他牌子果d咁,,,硬係掙d~)

雖然梗係無相機咁好啦~but已經可以滿足到晒我既要求,

(君君同maymay中意我手機影d相,,,多過佢地部數碼相機既相~)

,,而部手機又有晒我想要既其他功能..個size又fit

希望佢唔好壞,,比我用返兩3年先啦~(好彩新年用到而加雖然跌左幾次都無咩大礙~)

原本約左毛玲玲一齊睇,,,but最後無會合到.大家分開係唔同位置睇~

睇完4個就行返出佐敦坐的出mk,去左仙跡岩食野,(stephen好攰,becos佢陪黑妹行左成日街~),

then11:xx送埋黑妹同stephen等bus,就走喇~

阿文揸車同偉文,阿成and豪and豪b黎接我地返鋪頭then玩左陣啤牌1:5x就返home喇~

發表時間:2008-10-08 03:41 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 30 日  星期二   晴天


上鋪打牌 開心 分類: 未分類

返cwb,,放工佢地(文,豪,豪b成,偉文)同小建黎接我...then返鋪打牌,,,,一點幾文老婆上到黎一齊打~~~

最深刻有鋪明明有人碰左9索,我覺得係最安全就打出去啦(差唔到臨尾~),,,

點知出充仲要雙響..仲要一個十三腰,一個清一色~~~shit~

絕章都兩家都食到大牌真係無得頂~抵俾又抵死~~~打到5點先走~~~~

唉~輸左6十幾底(一蚊底~)then返homezzzzzzzzzzz

發表時間:2008-10-08 03:54 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 29 日  星期一   晴天


激氣 驚訝 分類: 未分類

12點幾起身,打比建mum,原來小建返左home~擔心死我,,成晚搵佢唔到~原來仲要又跌電話.(only用左廿幾日既新電話)被我柄左一大餐,,,

then小建再打黎悔過,勒令戒酒,,,除非我既許可~~

then3點幾同黑妹落街食野~~

then返上home坐,唉~~發現好多化妝品都撈亂晒,盒眉粉係阿君度,個眼捷毛夾又唔見左.眼捷毛液又掉轉左~

6點幾我就走人返出西九駁髮喇~then就返home自己再幫自己再駁髮駁返d前陰~搞好多野要救返個頭~

好炆呀~~~

發表時間:2008-10-08 04:21 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 28 日  星期日   晴天


黑妹 & STEPHEN HAPPY WEDDING PARTY 開心 分類: 未分類

訓得兩個鐘又彈起身,,,同阿君一齊BATH,,拿拿林整野化妝,,,大家互相幫忙,,,君又幫黑妹化眼妝,,,我就幫佢地上假眼捷毛,,,幫手著婚紗,,,4個女仔整到成間房亂晒大籠~D化妝品互相交換用,,,整到撈亂晒~~堂黑妹著好婚紗,帶埋一頭紗果刻,,真係好靚好靚~~~~


小建無訓過就接埋俊俊好準時9點就到左樓下,,,THENSTEPHEN就落去會合佢地,,等我地整好野就上黎接新娘~~(我地預計係9點接新娘,,,THEN9點9出門口去註冊,註冊10點半,BUT到9點半都未整完~~)整到9點8已經無時間,,,叫佢地上黎...佢地已經係門口,,,無人得閒接應佢地,,,,我就唯有著埋對鞋會新朗同兄弟,,,要佢地大唱情歌,怇地就唱ONLY YOU~~哈BUT已經好趕時間,,,SO好快就入得黎接新娘走人...(哈...呢個新娘真係平~原本幾日前同阿君講笑咁話99蚊算,,,佢好平架咋,,,哈而加唔洗利是添~~)THEN就上黑妹DAD車搞埋個LOOK食幾啖麵包過沙田喇~~

THEN10:2X到沙田,(由於只可以一架花車入停車場,,SO小建又要泊係D炒牌地帶~),,THEN就衝過佢登記~~影下相咁,,,THEN就入禮堂註冊喇~~我都好緊張~~全程錄晒MOVIE~~係佢地宣讀既時候真係感動~~我個好姊妹咁就嫁左去~~,,,係簽紙既時候,STEPHEN仲掉轉左支筆揸添,,,個證婚人提左佢兩次先知~,,緊張到佢呢~

 

     THEN影多幾張相就出返去喇~係大會堂出面狂影數百張相~~

黑妹就好忙咁又要同我地影,,,又要同佢一大班親戚影~~

 

    拋花球時間~~~各姊妹ready~~

我同阿君一齊接到,錄埋movie添~~

 因為有d人未過黎參與,so再拋一次,,呢次係君君接到~咁快又到你~~!?

之後就一行7人上小建車返粉嶺飲茶喇~

我地幾個女仔著到咁太唔方便so返左home換衫先(我地對腳可以抖抖喇~~)係home樓下又影左幾張相

12:3x飲完茶就同阿君過上水買野,(諗叔返以前返學既日子....),,仲買左支閃粉噴頭添~then3點幾就返上home睇戲and恰左陣~~黑妹就落去酒樓招呼親戚朋友先,我地就拿拿林整返個妝落去嘞~THEN毛玲玲都黎左喇~~仲帶埋晴晴添,,好可愛呀,,又盞鬼,,要佢扮開心扮喊都得~~

   金蘭4姊妹 

 成晚狂影相,,又唱K,,又飲酒,,,真係好開心,,,又好感動~~一定會唱既我地首姊妹曲"朋友仔" 

Stephen 記住對黑妹要最好呀,,唔係唔放過你~搵機會一定過黎英國探你地~

祝黑妹永遠都咁幸福快樂,,百頭到老,,永結同心,,,做個幸福少奶奶,,,組織一個幸福家庭,~~~

雖然你嫁到咁遠,,但係地幾個係心連心既~~

我地玩到12點幾先走,小建開心到飲到大晒,仲無LALA出左MK搵FD,,被佢激死~

,D大人仲留係度繼續唱K,,我地就返上HOME玩~~

STEPHEN仲好浪漫咁"咩"黑妹返HOME添,好搞笑囉,,MAYMAY話STEPHEN"咩住舊雲吞囉,笑到我地肚痛

之後返上HOME繼續玩....玩啤牌飲酒,,,stephen唔知係咪飲多左~係咁講野講唔停~哈,平時佢好cool架~,玩到5點幾先訓~~~嘩,,,攰到咩咁 

引用珮珮同日日誌~

發表時間:2008-10-06 02:41 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 27 日  星期六   晴天


cuthair and黑妹結婚前夕過夜 驚訝 分類: 未分類

今日叫左txx上黎幫我染髮,,,順便修下髮...點知cut到好短好薄,,,勁down,,,辛辛苦留左大半既真頭髮終於到肚and已經留到好厚,,,,而加一下子我既真髮and駁髮都cut都好短好薄,(d駁髮變左無意義,,當堂唔見晒~)連我既好重要既齊陰,頭頂都碎晒~,down都好想喊~~果刻即時變啞......(唔理點都好都要駁返長佢~)唯有怪自己點解唔講多幾十句野強調下~then好趕急咁bath整野出門口去mk,,,要攞返黑妹份禮and"簡"晚裝,,but點"簡"都唔岩,又無時間,so都係著返之前好中意果件(好彩有帶埋出去)...沿途見到7個fd都覺得我個look唔ok,,,,,,,,,,,down到我呢~~灰到無晒心機(聽曰仲要去飲呢)then勁肚餓買左d小食就bus入粉嶺~~

原本黑妹諗住結婚細攪簡單幾圍親戚食飯算,返英國先大攪,,but最後都租左件婚紗著下~我同君君都唔知點著好,,原本好姊妹結婚梗係著都好誇la,,but佢又唔係大攪,我同君都唔知著得隆唔隆重好~~

入到去送左份禮比黑妹,係一個木制diy相架(佢地好鬼中意)and兩隻閃石珍珠厄,,岩晒佢結婚帶~~then同黑妹andstephen又打牌跑馬仔...人地結婚all要做唔做得既野包括新娘新朗唔見面..我地完全無理過..之前諗過好多方法,,,分屋訓,,or分房訓,,,but實在太麻煩and好難就身日既行程so,,都係由得佢la~反傳統~so結婚前夕如常打牌開p,,,等到黑妹個妹maymay同herbf返黎,,,終於可以打3番牌喇,,,stephen就去去睇波~~,,then等到兩點幾丶君終於黎到,,,,一黎到,,都係坐低打牌~~~打到4點幾就攞d晚裝出黎試,,,then就同君君一齊bath喇~~then入房我同君君一齊夫埋mask就同黑妹上頭(原本錄左moive,,點知stephen揸機only影左幾秒~~~)唔係好正宗and爆笑既儀式~5:1x就同黑妹君君3姊姊sleep喇(7點要起身)

發表時間:2008-10-05 03:28 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 25 日  星期四   晴天


HALLOWEEN試玩影相 開心 分類: 未分類

完本個job係23號,,,因為打風延至今日(好彩晴晴同我調更)5點半係oceanpark門口集合,then等齊人就入去影相試玩~玩完一間又一間,6點半點就去食buffet~(優先埸有免費野食~仲見到胡杏兒同李彩華)then又去第間玩,,,入夜鬼屋已經開放,開始有人排隊,,so我地係橫闖鬼屋入去(令到排隊人士有d好奇有d不滿~真係唔好意思~)

玩下又影下玩下又影下~雖然成日要停,but都好好玩~仲同其他model狂影相~影到10點半就finish~then就出返cwb同mangie and攝影師and記者食飯~(無lala落好大雨)then就返home~msnsend返d相~夫mask~zzzzzzzzzzzz

今次玩得唔夠皮~一定要再去~(halloween係我好重視既節日)

發表時間:2008-10-04 04:02 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 21 日  星期日   晴天


濱崎步亞洲巡迴演唱會2008-HK 開心 分類: 未分類

期待已久既 濱崎步亞洲巡迴演唱會2008 今去左睇喇~好開心....8點半開場,8點去到...諗住買紀念品,點知搵極都搵唔到...影左幾張門口相.then就入埸喇,,,好嚴囉,,,完全唔俾影相,,,被人發現會俾人話,,,d保安全埸周圍行,,,

成個演唱會都好正,好high,同dvd裡面一樣咁正,咁好聽,,ayu教手勢又跟住一齊跳舞啦~佢唱既主要都係經典歌,我好多都識,so可以住佢一齊唱~d舞台既製作效果真係好震撼,,,全場既人都係成晚企~我仲帶埋上次睇完kelly既螢光棒成晚fing....

ayu真係好索好靚勁cute~由其講廣東話果陣~

中途仲見到有個女仔被人見到佢影相,,嗌左落去要del,,,真係掃興~~8點半睇到11點半.....

睇完散埸果陣牛雜見到我,一早知佢黎,,but見極都極唔到,佢係我附近坐,,and半分鐘後coco又見到我,佢都係坐係我好近,影左幾張相就走喇~,終於問人搵到紀念品攤檔,,but我最想要既毛巾既袋都賣晒~~,,,,唉~~~then同poster影左一陣相(無得同真人影,同張poster影已經好好,全場每人應該梗有一張~)就坐的走人喇

發表時間:2008-09-30 03:40 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 19 日  星期五   和暖


今日玩得好開心~ 開心 分類: 未分類

今日同建揸左阿哥架車入元朗幫阿哥訂包圍,THEN4:XX就入左"豚"門行街,探埋阿君班~原本諗住接埋黑妹STEPHEN一齊入"豚"門行街,可惜搵佢唔到,THEN食埋野,買完野之後黑妹打黎就約好6點半係MK等喇(我地早幾日約左話去打桌球)~~會合左之後就返長沙灣打~第一ROUND係小建同STEPHEN,第二ROUND係我同黑妹,好開心我第一次打,都估唔到咁好,,,攞起支掍用完全唔正確既手勢第一下就入左喇,興奮到叫起上黎~真失禮(黑妹仲講笑話原來我收埋左個天份十幾年~~)BUT我地耐唔耐先入一球,,,場波打左好耐,半個鐘有多,,睇到佢地又笑又無奈~,小建見我好似好勁咁,就幫我錄MOIVE,,點知撻晒Q,,,有兩球我打到跳波添(即係明明個紅波同COLOR波係一直線,非常近既距離,我可以打到個白波跳OVER咁跳,跳過左個COLOR波~~又扣分~笑死佢地€~花式桌球)我同黑妹經常性連白波都掂唔到就好型好用力咁督左出去...~OR唔小心督到個白波只係郁左1CMOR只係震一震~~,影左好多相,同埋5分鐘MOVIE花式桌球.................THEN第3ROUND就係男子VS女子.,,,我地係完全靠對方扣分先有分~~大比數我地輸左7十分倒~哈~...THEN打左一個鐘多D諗就去左食泰國野,,超好食囉,,碟碟都咁正,又平又快,,,唔洗出9龍城LA以後......THEN又約埋豪,文,6個係HOME樓下打籃球~又玩數字球,輸左要做掌上壓,,STEPHEN真係好叻,,,,教佢好多野,一講就識玩~~熱到爆...玩到成身濕晒~結果每位男士都要做掌上壓,.....嘻~~之後阿哥又咁岩放狗撞見佢~見左陣~~~玩到熄燈再玩多半個鐘就走人喇,THEN就車黑妹返HOME喇~~~~~

發表時間:2008-10-01 06:25 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 18 日  星期四   和暖


^^ 愉快 分類: 未分類

今日返cwb,,放工偉文,豪and豪b又黎接我放工喇~~去天后果度食完點心就返鋪喇~

發表時間:2008-10-05 02:38 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 17 日  星期三   晴天


好耐無影過架車~ 愉快 分類: 未分類

 

發表時間:2008-09-30 02:15 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 15 日  星期一   晴天


中秋追月BBQ 開心 分類: 未分類

 

4點幾同小建入到粉嶺,,,同黑妹佢買野,,,小建同STEPHEN係出面睇車,,THEN就入蕉徑(黑妹第2個HOME)~打牌跑馬仔~STEPHEN真係好醒,麻雀呢家野,,話咁快玩過幾次就識~佩服~(BUT係耐唔耐被黑妹"渴",簡係"女皇的教室"")仲一路打一唱K~差5多8點倒珮珮(都係叫慣毛玲玲)就入到黎開始燒~又影左好多相,,,同珮珮影得最多.,,,我地成日都被人話我地似樣,髮型,面型,身型,膚色,個LOOK AND笑容都係咁上下~影相起黎都好夾~可能大家都係影開相啦,自動波擺POST~大家一齊都曬黑左同今日有D面腫腫~仲夾~~~銀姐D FD都係度,,好熱鬧~~一路食一路睇溏心~THEN又再打牌,,, 珮珮11點幾早走先,,,我地1點倒都走喇,,車返黑妹過粉嶺THEN返HOME

引用珮珮同日日誌

 


發表時間:2008-09-30 02:35 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 14 日  星期日   酷熱


中秋佳節慶團圓+表弟偉生日 3囍臨門 滿足 分類: 未分類

6點落左平台買左閃燈頸鏈,,諗住一個比豪b,一個比子浩,一個比阿文個仔,一個比自己,then食飯(被人激到我嘔電,,自己衝左入馬安山會合家姐,姐夫,子浩,阿e,表弟,e丈,媽咪唔得閒黎~)

9:xx我地去左馬安山公園,,,非常多人,好熱鬧,好有氣氛,,個個坐晒響草傾計賞月,玩~勁多細路揸坐燈籠跑黎跑去(子浩梗係其中之一啦~d燈籠同螢光棒掛闣係樹度~今日仲係表弟生日,食生日月餅d閃燈頸鏈就分晒出黎帶來~~~,,之後小建入到黎玩多陣(我帶左d蘋果型立燭玩)自己電話card漏左係home,無位影相,,都係靠阿e小建家姐影.then11:xx就行去飲糖水解熱喇~1:xx就走人車埋家姐返去就返鋪頭喇~(可惜有好多收唔到,無得post.....)

 

發表時間:2008-09-23 08:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 13 日  星期六   晴天


表哥明結婚大囍日子~~~恭喜恭喜 熱情 分類: 未分類

10點幾起整野,拿拿林整野化妝,夾頭,gel頭(趕住1點半註冊開始)一點半我同小建先搞掂出門口,,楂車去仲要塞車,,去到要等位入停車場,,shit果時已經一點25分,,,等多陣唔理,,求其泊係貨車落貨位(鎖車地帶)唔理喇,,唔可以見證唔到註冊果刻架,,,就棄車衝上去~去到好彩岩岩好,,即刻坐低~

好靚既註冊禮堂

 

 

3點幾去到酒樓食晏,準備....我同家姐一心諗住打牌...but最後都唔得閒打~~~

家好月圓慶中秋-就係我地7個由細玩到大既表兄弟姊妹喇~我係阿秋,家姐係阿慶,表姐係阿月........

呢張相令我諗返起我地細細個去飲7個被d大人捉去影全體相~

 

好難得人齊既全家福

 

我婆婆呀~~

hehe 我表哥呀(即新朗哥)乖喇,做人老公,,唔好再咁百厭喇~

 

開席前幫手包花花(表哥親手"接"既..要上台送俾表嫂果札) 今日個個都咁靚仔靚女~

 

全場走黎走去,滿場飛~

 

不停影,不停影(but未開席,已經影到電話無晒電熄左機~shit,咪唯有搶阿媽and小建果部狂影囉)

在場人士都要寫既心心祝福牌~媽咪對鞋"簡"得好靚,好彩今日我著到咁高都無失禮拗柴唧~

對鞋雖然大左一個碼,,but著呢d鞋鬆d反而仲好著~~lucky~

仲有每人都有既小禮物(指甲鉗-附送婚紗相一張,我同小建岩岩攞到一男一女既指甲鉗)

哈~~林走我攞走埋塊"男家親友"牌,,我諗得我會攞~but唔攞好嘥姐,表哥結婚相喎~

我仲跟大隊去敬酒呀~

食到好飽12點走,,,then上左阿哥度換衫,,出左佐敦飲野~~~ 

祝表哥表嫂永遠甜蜜幸福快樂,努力"造"人 ..............

好多靚相仲未收到~~得我自己影果百幾張,,無得post~

(終於up完呢編~~~)

發表時間:2008-09-23 08:30 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 12 日  星期五   晴天


準備結婚小禮物 愉快 分類: 未分類

聽日就係表哥結婚,準備左小小禮物,加多左樣(就係一對柸),今日搞埋小小野,and寫埋結婚咭and信,包裝埋.一個木制相架~好中意張卡,係一個立體蛋糕 ,對柸都好盞鬼~仲有對心心立燭,岩晒中秋可以玩埋~ 小小心意~

發表時間:2008-09-23 03:10 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


BB 特∼我細個呀∼
(係咪好可愛呢~)
細個到而加都係湯碗平陰頭
豬仔包包面~
 
♥ Join Me ♥
♥ My Gif ♥