^(OO)^特特豬^(OO)^
上到黎留個言,,唔好做偷窺者~
lilyan729
暱稱: 特特豬^(oo)^
性別: 女
國家: 香港
« June 2016 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
多啦A夢 X100 
8.3 b day shooting d...
MY BDAY PART 5- PIN...
MY BDAY 正日 7.29 P...
MY BIRTHDAY PART1 AN...
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 397
留言總數: 990
今日人氣: 1
累積人氣: 29139
2009 年 1 月 29 日  星期四   清涼


年初4 踩單車 +車公廟 +馬安山 滿足 分類: 未分類

呢日約左表弟去踩單車,,,3點係大圍會合左,,then就去買左d立雜野食,,then就去租單車喇,,,

then往馬安山進發,,,首先我地踩到去車公廟,,,入去拜訪左一陣,,轉風車,打鼓開下運先

林走買左個好靚既風車吊首飾..then掛左係單車頭,,再繼續行喇

沿途停下又坐下傾下,,又影下~~~

6:xxpm入到馬安山

今次租既單車實在太唔舒服,,我地兩個好快就踩到好攰~~~

then7:xx返上阿e度食飯,,,阪e又為我準備左幾樣我好中意既菜色,..

then12點幾自己返home,,,架忘命ran真係堅,,,10分鐘出到mk,,,坐到我好緊張~~~

發表時間:2009-02-09 02:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 28 日  星期三   晴天


開心年初3 愉快 分類: 未分類

呢日2:3xpm上左探阿婆婆,同婆婆拜年.,,比錢婆婆,,同埋同"0靚"仔,,,比利是佢~


之後4:2xpm就上阿E度勁食年糕,蘿蔔糕,雞翼,煎餃子,水餃,鮑片豆苗.....總共10個餸

全部餸阿e都煮得好好食~~~

之後又打牌,,,打完牌10點幾就一行8人出發到九龍灣睇賀歲片"家有囍事"


戲院裡面影既相(仲差d比職員鬧..哈)

睇完去食野....THEN就返HOME喇~~

發表時間:2009-02-09 02:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 27 日  星期二   晴天


年初二 開心 分類: 未分類

呢日比利是比番薯,,,,

呢日6點幾入到元朗,,一去到表嫂就係咁讚我,,仲傾左好多野~佢仲好中意我頂冷帽同褲

勁熱鬧,,,廿幾個分兩台人打邊爐then 就成班大人後生一齊開賭局,分3台,,好好笑

then就同bobo父表哥佢地玩pair牌,,罰飲酒,,玩得好開心

10點幾就返出去喇

發表時間:2009-02-06 03:30 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 26 日  星期一   晴天


年初一 愉快 分類: 未分類

呢日好忙,,,周圍拜年,,,首先去荔景飲茶

(昨晚小建係鋪頭訓,,全靠番薯叫醒佢佢先醒咋)

then3:xx就去左馬安山明公公度

子浩仔揸機唔錯呀~~~

then5:1x過爸爸果邊食晚飯,,,玩魚蝦x,鬥地主

then9:4x入返馬安山舅父度...有好正既雞翼食,,,打下牌la

發表時間:2009-02-06 02:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 25 日  星期日   晴天


年30晚 美甲 團年飯 年30晚 mycherry diary 滿足 分類: 未分類

今日book左4點整指甲,,,套指甲好捱鬼,,差唔多成6個week都仲好靚,,

but實在太長唔換唔得,,,今次都係整返蝴蝶,becos實在太中意,,,

由於又想要返紫色又想試下黑色so兩樣整晒,底係粉紅色閃粉

左手1紫色,,右手黑色~嘻~~~~~~~~~

整完7:xx返home食團年飯,,,好正有我中意既東姑

and fish and 雞飽得太緊要,,,

食完坐係床度無郁過~~睇獎門人~

 

 

 

新一年新開始,,,我既順身日記都要換la,

一樣買返我由到大至愛既卡通人物cherrychum

(到而加都會草佢既野,佢出既野好少好珍貴)

其實本小日記係將我既每日事情簡寫,演唱會飛and戲飛等等都釘入去,成本已經爆晒

詳情先會打上blog,之所以成日可以追返d blog都係全靠佢咋~


發表時間:2009-02-05 03:22 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 24 日  星期六   晴天


CWB 維園年宵 開心 分類: 未分類

放工一點幾同carmen去左維園行年宵,,,年29好多人,,but唔算迫,,

好有氣氛,,,,我地目標一樣都係要買風車,,

牛包山呀--->

行左成個鐘,,,格晒價最後買左4樣戰利品

有紅牛牛公仔啦((仲係我最中意果d粒粒發寶膠果d,,都係十蚊雞only咋)

牛牛風車啦同carmen一人一個,,,比mk行果時平好多)

和牛麵廁紙筒la(好得意,,,雖然市面上有,,but係度買係唔同d既,,,同carmen一人一個)

一個好靚既手工藝輝春,,諗都唔諗就買左,,實在太靚啦

(隻牛牛家下好事正咁坐左係電視機上,,,日日對住我笑~~~~~~~^(oo)^)

我地一齊揸住個風車轉得好勁好搶眼~~~,,,

um....個風車andother一定會帶比我好運既~~~

林走仲買左盒朱古力龍shoe糖比建爸,,,then就走人ran出mk,,,行到我地10級攰,,

上車我地見頭痛添原本去飲野,,but實在太攰,,自己返home~~~~

發表時間:2009-02-05 03:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 23 日  星期五   晴天


影相+MK年宵 滿足 分類: 未分類

呢日去左影相..................

影懸崖係自己要求要影,最驚唔係我,,係攝影師,,,

佢驚我論盡,,,跌左落去~~~

影完返左鋪頭陪番薯...因為好攰,同番薯一齊恰左陣,,,

番薯仲攬住我隻手訓添,,,,,,

THEN睇"豬肝補氣:,,,呢集好緊張~~

then同建,DEE去左行MK既年宵,,,BUT實在無咩想買,,

行左一陣就去左松記食糖水LU~~~~

發表時間:2009-01-26 12:56 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 22 日  星期四   晴天


2009年第一輯相   新相發佈^(oo)^ 滿足 分類: 未分類

呢輯係19JAN去影∼,,天氣非常唔錯,,,風和日麗~~

原本諗住呢輯相效果會一段(BECOS覺得自己發福左唔少∼狀態不佳)

但出黎效果又OK滿意喎∼呢幾張自己比較中意POST左上黎...

相簿入口

AND一D無聊自拍相∼∼

發表時間:2009-01-26 01:44 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 21 日  星期三   晴天


^(oo)^牛年快樂^(oo)^ 開心 分類: 未分類

同大家拜個早年先

祝大家牛年行好運,事事順利

有情人終成眷屬,

搵多d賺多d

身體健康,青春常駐

逗多d利是~~哈

天氣凍左,,大家要著夠衫呀

發表時間:2009-01-26 01:00 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 9 日  星期五   晴天


番薯 愉快 分類: 未分類

呢日同番薯著左件我買比佢既新衫衫,,,超靚既playboy衫~~

if人都有呢款就好喇~

 

 

 

 

 

 

 

又同佢著返上年果件playboy運動套裝~~~

番薯唔係好中意著衫,,,一著佢就"啤'住我喇~~~~#$&<*+)^@!#

次次一同佢著親衫,,佢就郁都唔郁,,慢動作,,個樣就down晒咁款,,(唉...咁天氣凍麻番薯~!)

如果有件咁靚既playboy衫著,,,阿媽不知幾開心

發表時間:2009-01-22 02:03 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 8 日  星期四   晴天


我的豬多事幹之 相機 & 花花手鏈 & 閃石筆 &電話翻新 滿足 分類: 未分類

由於始於想部相機係粉紅色(買果時斷貨)so,,都係落手落腳再整過~~

原本諗住攞出去拉花保護貼,,but都唔平,,,,諗諗下都係自己整....

買左d材料整,將本來既閃石整返落黎,再拉返個底色,

半個鐘就搞掂,,,連d detail位都cut埋架~~自己整完都好滿意~~

由其是呢個電池位一d都唔馬夫架~~

前排整完既兩條珠珠手鏈~整多d,,諗住係家姐鋪頭度寄賣~~~

支筆大coco見到話好中意好想要,,so決定送比佢~

電話個playboy拉花已經成年,,已經退左d色,,so "痴"返d石and花,,等佢靚返d~~~

 

發表時間:2009-01-16 10:48 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 7 日  星期三   晴天


LADIES NIGHT 愉快 分類: 未分類

呢晚又係我地阿晴,,阿sa,阿呆,coie,阿y既ladies night

放工又會合大家去左neway,,,今晚都影左好多相,,but仲未收到~~

3點幾就走人,,我就再去左neway搵小建佢地,,,再玩下場~~~

唔知點解呢晚好貪玩,,第日要返工早起都仲玩到咁早~~訓得果幾個鐘咋~

發表時間:2009-01-16 10:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 6 日  星期二   晴天


有趣的相片 感動 分類: 未分類

,

發表時間:2009-01-16 10:06 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 1 日  星期四   寒冷


09年第一天 滿足 分類: 未分類

新一年第一日晏晝係HOME,,,7:2X夜晚出左去同阿君食我至愛既"台灣美食"..

勁多野傾~~佢又講,,我又講~~THEN行左陣就一齊上鋪坐再傾~~~~

我地傾計永遠都係咁開心,,唔洗講晒出黎都明晒

永遠我未講晒既野,都已經明晒,,,仲激動過我呢個當時人~相反我都係~~

永遠都咁支持大家~~~~THEN傾到12點就走人送君去BUS

小建黎接我,,我返HOME先,,佢去飲野~~~

返HOME追BLOG,,追返咁多日無寫既~~~

之後同君君玩視像~~佢話要比我睇下佢撞到瘀痕~~

最好笑係當大家見到大家既烏WHERE屋企樣,,都笑到我地死,

其實大家唔化妝既樣經常都有見過~只係好笑在明明先頭見面大家都仲係一個索女,,,

呢頭就變左身~€

發表時間:2009-01-07 12:29 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 31 日  星期三   寒冷


倒數 感動 分類: 未分類

話咁快~~08年last一日喇~~wo

呢排太凍,,,凍到呢幾日妝都唔化就落街,,返工先化

今日唔知醒,,,好勇咁又一粒妝都無化就標落街,,,返st

放工小建接我,,then同會合coffee,豪去左mk食印度野,,,

then買零食會合成佢地上鋪倒數睇煙花~~~

之後cathy,文佢地都上埋黎玩~~~

如果知足既話,,,其實呢年都過得唔錯呀,,,

依舊有好姊妹鍚and多左好多朋友仔陪我,鼓勵支持我

仲有24考男友既愛錫有增無喊呢,,仲有好重要既屋企人啦

最緊要身體健康,,無咩大病痛~已經好滿足

雖然都有好多唔如意,,不幸,,失望既野發生,,but都唔計較咁多喇,,,

開心先save,,唔開心既就delete..

希望來年會更好,,事事順利~最緊要係身心健康,,心想事成....

唔洗大富大貴,,,只要開心就得喇

祝我d好姊妹朋友仔個個都有好好既另一半,甜甜蜜蜜,事業有成,身體健康

祝我既家人個個都身體健康順順利利,,,全家幸福

祝小建來年事事順境,,,有新開始.....無煩惱,,無負擔.....

祝番薯健健康康,,,乖d,,,聽聽話話,,,,靚靚仔仔

祝我既Qooza and Yahoo blog友心想事成,,想咩有咩啦~~

繼續cm我啦,,,,cm愈多,祝福就更快成真喇~~~哈

,,,HApPy NEw YEaR

    

發表時間:2009-01-06 02:15 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 29 日  星期一   晴天


全日閉關執屋大掃除 滿足 分類: 未分類

閉關大掃除...實在太多衫,,,再唔執下,,個衣櫃一打開d野實"冧"晒落黎~

,,,倒晒d衫出黎逐件接~揼左好多衫攞去捐,,有好多唔著又唔捨得揼既就繼續擺~

抹野搬野~~~連d公仔都攞埋去洗~~執得好enjoy,,,

係最唔好插返d電線既時候,,,跳制,,全屋d電無晒,,,黑晒~~~超麻煩

call埋實q開返出面果個大制先有電,,,擾攘左大半個鐘先可以繼續執~~~

間房算叫做整齊乾淨返d啦,,足足由晏晝3點執到凌晨3點~~~~

發表時間:2009-01-06 02:14 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 27 日  星期六   晴天


boxing day party 開心 分類: 未分類

5點幾落左樓,比返張8達通coffe,幫佢"痴"晒石~andTHEN去左食上海麵,,

then去左買打邊爐既野,,勁多海鮮,又象拔x,又扇貝,又蝦又.....好貴,,多謝coffe...

then coffee要去食飯,,,我地買齊其他野擺上鉓頭建就返工.....

then,我同豪阿欣去西9龍買禮物,佢地未買,,becos我又仲掙一份未買到~~

點知之後連阿成and佢個fd都走埋過黎買,,個情形青好搞笑,,個個都係果層買,,,

助長左apple商場既經濟9:xx會合埋阿偉,coco,文...佢地就上鋪頭

洗野準備打邊爐.then10:xx建放工會合埋coffee就上黎開始打邊爐喇,超級多野食

今晚有成18,9人...........超級熱鬧~~~~~~

之後又到交換禮物既時候.個個最想抽到當然係coffe用dvd袋裝住既現金獎啦~

而同上年一樣,,,最唔想抽到既都係偉文果份,,,係未拆既時候,,

已經係人都知係"必x痛"....*@$y@(&$a(@*&$*)

coffee最後願意接收tony抽到既"必x痛"

我就買左一個大型柸麵廁紙筒(好搞野)and香薰座花~~~

最後我就換到個藍色情侶鎖匙相架座and煙灰缸.......

仲有果個"殺必死"小強毛巾,,,米田共錢箱............

玩到咁上下,,coffee,,細佬聰走先~~~~

有個小插曲,,就係玩玩下番薯唔見左,,,,

我地幾個跑出去搵,,

之後原來番薯籬埋左係梳化底,,,被佢嚇死~~~

差唔多玩到6點,,8點先訓~~~

發表時間:2009-01-06 02:13 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 25 日  星期四   晴天


聖誕一年一度FAMILY DAY交換禮物 熱情 分類: 未分類

呢日係我地FAMILY DAY每年例必舉行既聖誕交換禮物

我同小建就準備左兩份禮物--一個係香薰花座

(點知去到阿e度先知無帶,用左另外一份禮物迷您手袋仔頂替)

AND一個超靚既HELLOKITTY煲

(呢個係林出發前買既,,都唔平呀~~)

8點上到阿E度,,,,費事又係PIZZA,,今次決定食KFC....

下面呢張似唔似慈善捐款儀式呢......其實係一大張包裝係銀紙既魷魚絲唷~~

我地又用返同一方法,,,剪低月曆上既DOUBLE 冧把貼上禮物度,,

再放落蛋仔抽獎箱度..再揼骰仔抽先後

我就抽到媽咪果份SNOOPY(擺糖鹽既廚具),,

 

小建抽到好實用既鴨仔牙刷座~~

媽咪就抽到我果個KITTY煲,~~其他仲有狗糧廁貼筒,柸麵錢箱......

之後食埋湯圓點幾就走喇,,,由於病病地S送埋家姐返去THEN返左HOMELU~~~~

發表時間:2009-01-04 06:11 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 24 日  星期三   寒冷


平安夜 愉快 分類: 未分類

呢日有小小病病地~~

今日同晴晴PART,,晴晴送左份聖誕禮物仔比我,,THX

THEN11:XX小建黎接我去長沙灣等位,,好耐都無位,,由於有小小唔舒服,

等等下我仲係車度訓著左,訓左一陣精神好返D,

THEN最後出左去左太子飲野慶祝聖誕,,,

有間仲有位既,,仲有大抽獎,,BUT好可惡既係,,成間BAR得50人倒,

,我地有12人,,竟然10份獎品我地一個都抽唔到~

  多謝大家cm,,祝大家聖誕快樂~~

 

發表時間:2009-01-04 05:35 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 22 日  星期一   晴天


豪b dAY 愉快 分類: 未分類

呢日放ST小建接完我之後去左食上海麵,,THEN豪BAD B DAY正日

就上鋪頭食B DAY CAKE,玩到點幾先走~~~

發表時間:2009-01-04 05:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 21 日  星期日   晴天


做冬-潮州美食 愉快 分類: 未分類

夜晚出左去tst同姑姐佢地做冬食飯

呢間潮州餐廳d野超好食,,,估唔到咁好食,,有好多特色食物都未試過~

之後就送姑姐返去,...返鋪

發表時間:2009-01-04 05:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 20 日  星期六   晴天


做冬 +豪b day 愉快 分類: 未分類

呢日上左阿e home做冬~~打牌打到11點開始食

有好多我中意食既餸,,,

雞翼啦,,豆苗啦,冬菇啦.......

之後去左neway  豪bad b day

 

發表時間:2009-01-04 05:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 19 日  星期五   和暖


迪士尼聖誕開心影相之旅 開心 分類: 未分類

呢日約好左媽咪去迪士尼玩,影相~~(免費之旅)

7點半起身整野就去左美孚同媽咪食早餐..

食完11點幾就MTR去迪士尼喇~~前年都已經去過,,BUT都10分期待~

媽咪未去過,就更加要帶佢去玩啦~

 今日有我同媽咪AND 攝影師

(自己相機相)好靚既米奇MTR--->

琴晚成晚訓唔著,訓到我好炆,,好彩呢日精神唔錯唧~~唔係影相就唔靚喇~

好彩我媽咪揸機都唔錯,,影相都幾好~~角度唔錯,,,比個GOODX99

(好怕D人幫我揸一係影晒全景,,個人就一粒野咁細,,一係明知D光唔靚個人暗晒都影得落手....)

到左正門喇,,,,由攝影師阿杰帶我地入場.......

 

 

好多靚靚精品呀~~~~~~

 

睇中好多野都好想買~~~BUT都係等林走先買~~睇定D先好~

 完全無理過任何人,,見咩就攞咩黎影~~~~我諗都唔止我係咁~~~~

必影地點-睡公主城堡

 

我地係坐一號太空船...

好好玩既巴斯光年槍GAME~~~~我既得分係一級戰士~~~~

玩過山車時影既相相~~~嚇到我媽咪~~~~

米奇雪條~~~ 入到黎點都要品嚐下既~~~~都幾好食~~~~

 

5:30PM   唔可以錯過既花車巡遊

 

 

之後就同百幾人坐左係地等左9個字既15分鐘SHOW~~

 

 樣樣都好想買唷~~~~~

唔買就唯有同佢地影下相,,,當買左啦~~~

 

 

 落雪呀~~~~

9點放煙花,,,真係好鬼中意睇煙花~~~~~好鬼靚,,,一路睇,,攝影師, 一路幫我影相~~

 

最終ONLY DISCOUBNT價買左呢幾樣~~~~~~~~

我就買左鎖匙扣AND手鏈,媽咪買左電話繩ABD耳環..

之後返美孚食野THEN就返HOME喇~~~~

今日玩得好開心好攰~~~~~~(特別鳴謝--杰€)

仲未收到大機既相,,,唯有POST住呢D先啦~~~~~~

發表時間:2008-12-20 03:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 18 日  星期四   晴天


我的豬多事幹 之 8達通 愉快 分類: 未分類

今日係工餘時間將我既8達通翻新~~個playboy都殘殘地要換喇(都成年幾喇~~),...

痴呀痴~~~~~~~,,,,,痴呀痴~~~~~

完成喇~~~~雙面設計~~~~~~~

好多人都問將8達通咁仲"嘟"唔"嘟"到~~?~!?,,,放心係"嘟"到既~~(

(幾日之後coffee見到,,叫我幫佢整返張淨閃石,,走花走心既一張8達通~~~~~)

發表時間:2008-12-31 02:42 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 14 日  星期日   晴天


同豪b shopping + LADies nIGHT唱k 愉快 分類: 未分類

6點幾飲完湯就出門口,,,同建,豪,豪B,TONY,文出左去MEGABOX行街街~~~~~

阿b好重唷~~~

餵阿b食奶~~~

之後又到我地既ladies night~有我,,晴晴,,阿sa,阿y,阿呆,,rebaca

今日同阿sa一齊著左套裝,,,(無夾埋架,,,成日都咁岩key既~~)

發表時間:2008-12-27 01:42 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 7 日  星期日   晴天


睇戲--証人  good∼∼ 愉快 分類: 未分類

落樓同coffe食飯then 去左奧海城睇<証人>

10粒星推介.,,真係超好睇,,,劇情好好,,,每個演員都做得好好~~

有緊張,有感動~睇完想再睇多次~~~

大家真係要睇下,,唔睇走寶~~

發表時間:2008-12-18 02:26 AM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 6 日  星期六   晴天


影相日~ +coco b day 開心 分類: 未分類

今日既影相主題係--中國娃娃,,,,嘻,,,成個春麗咁呀~哈~~今日比較凍添呀~~

比較中意呢幾張~~~

 之後就係coco既b day∼∼

HAPPY BIRTHDAY TO COCO

發表時間:2008-12-16 05:18 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 4 日  星期四   晴天


dIY PLAYBOY 酒柸 +禮物仔PB垃圾桶 感動 分類: 未分類

今日返工DIY整左隻PLAYBOY閃石柸,

又係諗住放係車度裝飾..

P.S

隻柸仔只係o係雜貨店兩蚊雞買返黎~

加陣唔同晒~~~

放工小建黎cwb接我,,比左個小小驚喜我,送左個playboy垃圾桶比我

呢個垃圾桶見左好耐,,成日係街見到,雖然好平,,but唔捨得買~

now終於擁有,,真係好開心...有人送,總好過自己買,,因為唔急用..

加陣用黎做筆筒 and廁紙筒~~~

發表時間:2008-12-12 04:52 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 3 日  星期三   清涼


返st 相機扮靚靚 熱情 分類: 未分類

今日返st,,,串左條手鏈比相機~~嘻嘻,,,又幫佢扮靚靚喇,,,,,閃石閃石又閃石~~

發表時間:2008-12-12 01:21 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 2 日  星期二   晴天


影相+買相機+NEWAY唱K 愉快 分類: 未分類

今日去左影相(IFC+立法局)

THEN出左MK食野,,AND買左部相機.睇中好耐,,終於今晚衝入去買左∼∼

OLYMPUS  皆因睇中佢防水,,可以去沙灘影相,1050萬象,,個款都幾好,

各樣野都岩我心水,仲有係1.5米防撞,哈,呢個岩晒我,我預左好快又跌又撞,希望唔好咁快

至於百老滙送既超級大禮,已經送左比人∼∼

 又一次IFC~

 

我既物業IFC~~哈

影高空相又驚又凍~企上去嚇死我~

已經睇到好多燈飾~

立法局

THEN去左唱K,,,今晚到豪BAD請∼∼∼︿︿

發表時間:2008-12-09 03:17 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


BB 特∼我細個呀∼
(係咪好可愛呢~)
細個到而加都係湯碗平陰頭
豬仔包包面~
 
♥ Join Me ♥
♥ My Gif ♥