| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
^^  |
分類: 未分類 |

帶左番薯bath,then去明星飲茶,,仲去特登買報紙睇,then行西九龍,去行福榮街買左d野,,then裸返番薯係鋪頭睇"回魂夜",阿鋒都係度...then寫信~
|
| 發表時間:2008-04-19 03:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 8 日 星期一  |
中環寫意遊^^  |
分類: 未分類 |
起身去左中環陪君君睇e生,我就去行街等佢落黎,,之後同君君寺左行中環,食大快活,,好好食呀又去左睇halloween既野~係石板街影相,,睇返相先知有人攝鏡,係我地後面v字手勢,超好笑,佢真西利,,,咁都可以成功攝鏡,多謝呢位人士...,then就行左去蘭桂芳,介見到有隻鬼添,,影完諗住走人,,果隻鬼要我地曬返d相比佢,佢就帶左我地到附近既曬相鋪曬相,then就行去中環海旁坐低傾計影相,,仲可以睇埋燈光會演添,係果度坐得好舒服,,then坐到9點倒坐船過尖咀(專登坐船,,無咩幾何坐)then行左陣就坐車返長涉灣返鋪頭食野喇~
|
| 發表時間:2008-04-19 03:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 7 日 星期日  |
上左飛鵝山  |
分類: 未分類 |
起
身同君君去上海麵食野then係鋪頭,,夜晚去左尖咀重慶食印度野,好好味,有阿偉,coco,鋒,建同我..之後去左西貢食糖水(11:xx),
then再上埋飛鵝山一路上都好驚,又超黑,條路又窄,中途仲有兩舊大石係路中心,好彩警覺到可能係有人有心擺出,等我地落車打劫,,so鋒同建就立埋支
好大既電筒落車整走舊石頭..then再上,,咁大個女都未上過去,嘩好高好涼呀,仲影埋相寫埋大字添,之後再行落d坐,睇另一邊境傾到兩點幾走人∼
|
| 發表時間:2008-04-19 03:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 1 日 星期一  |
10月1國慶  |
分類: 未分類 |
十二
點幾先起身~沖涼整野,,,建同俊落去士多野返黎煮~得合味道同腸仔,,食埋野換埋泳衣搞搞下都3點幾,d太陽都唔係好勁..君君帶埋佢果部游水相機落
水影相諗住,,點知落到去竟然掛紅旗,,好失望,,成個summer都無得swim,,今次都無得游就無機會游喇,都入秋喇~無法子下沙灘,寫下大字玩
下沙咁喇吹下風傾下計......之後再上返屋打牌~~>.<(lose左7十幾底......一蚊底)then係電視睇煙花...then9
點倒要執野走人喇~~~~揹返個好重既背囊走人,,,出去問的士佬出東涌原來6十幾蚊咋,,早知入黎搭的啦,,又平,,,之前搭bus每人要18蚊架~~
又耐喎...唔係可以游到水啦~好少見到藍色的士,,,,個的士肯落車借位比我影,,真好人......之後等bus出返長沙灣~,,,去左"牛車水"食
飯,,原來好平好抵食架,,,又大份~~之後就返home lu~~~ |
| 發表時間:2008-04-19 03:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 30 日 星期日  |
大嶼山塘福兩日兩夜camp  |
分類: 未分類 |
好過癮一定要睇下~
10點倒起身整左兩個中頭野,呢次去camp準備左uno,pair牌,軍曹迷謎語咭,層層"碟 "......執好再落鋪頭"雲起"集合等俊俊君君~過左隔離正斗食野,食完揹埋番薯(委屈佢係個袋度)兩點先搭的入去~入到東涌轉bus,,,勁曬勁熱,,,真係燴番薯唷,,一定熱鬼死佢~等左十5分鐘度到我地上車...都唔知幾時落,,大家都懷疑緊個司機會唔會出聲問有無人落車,好可惜架旅遊巴太大,我地又坐最尾,,又費事行出去問,,好唔對路,,坐左半個中已經總站,,,唉....miss左站_....原來我地搭十分中可以落車架喇~~,,,,又嘥左d時間搭返去,好好太陽,好驚swim唔到,,(好彩同司機講,,唔洗我地再比錢唧~) 4點幾先去到攞房,,都已經無咩太陽,,唯有第日再swim啦>.<唔 .. 間房都ok,同之前book睇相差唔多,,之後就即刻放番薯出黎擺低晒d行李喇~~hehe我同君君都急不及待同番薯裝身,,,真係笑到我地肚痛~首先同佢著左條褲仔(好鬼抵死)幫佢著埋件夏威夷33(上年買既)一隻閃令令既煲呔,一副超酷眼鏡,,,再黎一頂burbuury帽(都唔知係burberry 定偵探帽),嘩,人唔似人,狗唔似狗,超可愛笑到收唔到聲.番薯就唔知咩事咁~~~之後就落士多買野食,,,買左好多bbq野同啤酒,成8舊幾水買左~之後上返屋,點埋香薰係菊花-專用黎驅蟲既,費事有蚊,番薯又乾淨d)未肚餓租馬吊打左4圈先~~打到咁上下8點就整野透爐bbq喇..出面就係露台,,燒得好方便扭攞野又方便,,又睇到電視~又攞埋d上次大埔bbq 未玩既燈籠出黎掛住~攞d謎語咭出黎猜燈謎又玩"超級無敵接尾音"^_^,,傾下計,,聽下歌~~影相當然有啦~燒到11點幾就執野~ bath完再play mini game,,,首先係耍盲雞...好過癮,,,我"呢"入窗簾搵我唔到,,,又拿住d被扮野,,望住佢地就黎俾人捉又唔可以郁,繼續扮野,好想笑,,忍笑忍聲忍得好辛苦,又唔可以比佢知我就係佢後面>_<之後又玩層層碟,摸鼻哥,pair牌鋤dee,show hand罰飲酒玩到成4點幾,,,,
玩5點幾諗住訓既時候,,去左刷牙,,,番薯竟然跳上床柯尿....shit~~~家法侍候~~~~~唯有吊轉成張床玉鋪毛巾訓啦>.<8點幾先真正訓到...出面一有行過番薯就一定吠~~~ |
| 發表時間:2008-04-19 03:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 10 日 星期一  |
200% h A P p Y  |
分類: 未分類 |
200% h A P p Y
呢日係鋪頭逗留好耐,阿雞買左d野飲落黎,同阿君係鋪頭又影相,影埋d好白痴既相,4
個一齊影埋d 4
格相...好搞笑,有d仲好恐怖添~我周君君都超想打牌,約左幾個鐘,~~約黎約去未約成,同阿黑妹講左陣電話約左黑妹出黎mk10:0x,黑妹仲係
home攞左壺湯出黎,去左starbruck坐左陣就落去瓊華影貼紙相等毛玲玲出黎影到11:0x今毛玲玲出到黎一齊影~~影得真係好好笑~仲將d相係
貼紙相機過晒落電話度,,,擺係電話做wallpaper超靚唷~!then"有人"(唔咁衰女唱,大家自己估下喇..)自己上左去買野先,then打黎
救急,話行行下隻鞋爛左行唔到,,,then上返去幫手,隻鞋真爛誇張~~then同xx一齊幫手去買鞋,,好彩買到d又靚又平又襯到既人字拖
~~then就一齊又去狂呼我地既newaycity..間房夠大,去到即刻飲左d湯佢,,,超好飲~then,,盡情地玩,拍movie喇~
MV:黃伊文既"show me love" 主角:我,黑妹,君君
內容感想:"鵝""攞"(<-攞命果個攞)多姿,毛骨悚然~~
MV:speed既white love 主腳:毛玲玲,君君 and me
內容感想:嘩~~3個d日文好到呀~~(唔知唱乜>^0^,but好神似),3個d舞好似排過咁...
MV:joey既留給世上最愛的人 主角:君and黑妹
內容感想:懶悲哀,懶感動,,,好感人呀~
MV:濱崎步首"M" 主角:我同毛玲玲
內容感想:最巴閉大聲就係果句"maiea",表情動作搭夠,80分~!
MV:我同黑妹都鍾意唱既"大傻" 主腳:我同黑妹
內容感想:兩個係度一邊彈結他(攬住個cool荀彈)一路唱,彈到抽根咁~超爆笑,唱到爆咪咁滯~
*想睇可以去"豬 tube"瀏覽~
成晚4朵金花都好開心又飲又食又爆咪又影片影相,,,200%開心難得....(係中途成日有隔離房d pk刻意入錯房噏廢話,埋單唔區呀~!)玩到5 x走人~~~係街度影多幾張街頭相就走人喇 |
| 發表時間:2008-04-19 03:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2026 年 6 月 27 日 星期六  |
我的生日禮品  |
分類: 未分類 |
 睇下今年我的生日禮物    
好姊妹君君送比我既的骰手袋仔

yuki 送既可愛兔仔刀叉 lily送既我的王愛playboy耳環(經常戴既)

Jessie 送既超好用又型又靚既手袋仔及化妝袋 COCO &阿偉送既PLAYBOY手枙鏈

家姐送既好好用既眼霜(送得合時呀 ^^) 阿E送既手鏈
家姐送比我既生日卡(每年每張麵好靚呀,,好係離唔開粉紅既~~) 生日精選菜單普
CARMEN送既粉紅色毛毛 廁紙盒 VIKO送既毛毛相簿

阿燕送既灰色運動套裝及大粉紅玫瑰花一大支 小朱送既花花雨傘
阿禧送既禮品包(有筆有有電話袋,有襪............哈,對襪好可愛,去人屋企一定要著~!)

Helen 送既頸鏈,,,,好中意呀,,好好襯呀~~~ Venus送既金色耳環(好得襯我d花花衫)
Angus送既playboy火機 小COCO送既花花裙(EE~~~我自己都有條一樣喎€!咁知我心既)

偉文比CASH我買既即影即有相機∼∼想要好耐喇∼∼好YEAH∼
仲有阿Y送比我既花花裙*相片後補

媽咪 爸爸 建媽 ...既利是~~~~~~~~~~~
THANKYOU SO MUCH∼∼∼啜∼啜啜∼€ |
| 發表時間:2010-12-31 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
|
|