| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 20 日 星期一  |
出左街街~~  |
分類: 未分類 |
今日我同媽咪係春田食壽司~~
之後大哥又落埋泥食~
食左$114(好似)
我食到好飽.......
但又好好味呀
我好鍾意食唷~~
食完之後
我同媽咪去左街街
去左新城市~~
睇下有冇袋~~
係我鍾意~!
可惜...........
係冇~~!
又唔岩la~~
上次行街又係唔岩
唉~~~!
之後行完街又要學琴
真係好累呀..........
之後同daddy去左買野~
我要佢買雪糕~~
買左lu~
開心唷~~
唔講la~~
我做功課先~~
bye...........
|
2007 年 8 月 19 日 星期日  |
哇~~!好累耶.........  |
分類: 未分類 |
今日我起左身
我係咁做功課~~
好累~~~!
要加油油唷
一定要快D~~
係夜晚.........
我睇左呀笨與呀占
幾好笑呀~~!
之後睇森之愛情
daddy,憎死你
你唔比我睇~~
自己要轉去明珠台
哼~~~!
衰人唷.........
但算了~
我玩MSN算了吧
我要加把勁(做功課)
未做完的都要加加加油~~~ |
2007 年 8 月 18 日 星期六  |
哇~~快要死掉了  |
分類: 未分類 |
今日媽咪唔使返工
我同媽咪係下午
去左姨媽屋企
今日有好多人去耶= =
特別係有...........
有............
有兩個小朋友= =
nono~~係三個呀
一個係BB仔~~但唔係好BB
我地今夜有好多野食~~!
好好好好味~~有叉燒~~
仲有.......好多~~!
食完飯...........
個B醒左~~係BB女~~得意唷
之後我同個BB女熟左~~
個BB傻傻地的~~但好得意~~
佢唔係真係傻
只係無嗱嗱叫我做媽咪= =
之後佢又要我抱佢~~
唔係好重~~
所以我都抱過佢好多次~~~
唔講住la~~
睇電視lu!~ |
2007 年 8 月 17 日 星期五  |
開估了~~!  |
分類: 未分類 |
every body,我係時候要開估la~
你地咁醒~~估到未呀
個答案係:我媽咪去左報名去旅行呀~~!
雖然只係大陸
但係今次有好多野玩呀~~!
好正嫁><
好想快D去呀~~!
yoyoyo~~!!
唉~~
今日好累呀
做足一日功課
但我英文好努力
我做左兩份la~~!
係好慢~~我都知= =
但我一定會好努力嫁~~!
加加加油呀........... |
2007 年 8 月 16 日 星期四  |
好開心呀~~!  |
分類: 未分類 |
我爺爺之前整到佢自己只耳仔
所以我祖母同我媽咪同佢一齊睇醫生
之前同佢去剪頭髮
我媽咪幫我買D野食
因為我之前食左野
好飽飽呀~~~!
到左夜晚~~!
我媽咪住完飯
佢同左一個姨姨去報名
你估下報咩名la~~
聽日開估
我好開心呀
因為我8月尾可以做呢樣野la~!
yeah 
我又要做功課了~~!
加油吧!!!
所有未做完功課的同學,朋友要加油呀~~~! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|