。甜蜜的回憶,是由自己創造出來的 。
lilyho_1996
暱稱: ﹏||tung。
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
默書
sorry唷><
咁快ge??
lock左= =
第三日的旅程
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 16
今日人氣: 2
累積人氣: 1850
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 26 日  星期四   晴天


我膚mask~ 滿足 分類: 未分類

  今日正常lu~~係10:25a.m.起左身.........一起身,我上MSN lu~~ok多人on la~!日日起左

身好悶..........唔知做咩事呢??

  我話左我呀哥今日要上班........佢好早出左門口la~~佢好似會7:00p.m.放工........今日好耐

時間係我玩的(係電腦呀)~我可以玩~!一定好開心la~(唔使講你地知la)~~哈哈明天我又可以

玩足一日lu~

  我係夜晚澡完涼.........我膚mask~~係茶樹油mask~!塗左係我塊面到..........咦.......

好臭呀........D茶樹油味好臭呀~~20分鐘後..........我要洗面la~哈哈..........我洗完面........塊

面好滑呀~~

  



2007 年 7 月 25 日  星期三   晴天


12:00p.m.先起身= = 不安 分類: 未分類

  哇..........今日係咩日子呀??我做咩會訓到12:00p.m.嫁...........我平時只係會訓到

10:00a.m.但係今日............唉............算la~我又唔洗上學~!可能係琴晚1:00a.m.先訓

la~~但我今朝好怪呀...........8:45a.m.同10:00a.m.唔知做咩事我起左身囉~係10:00a.m.我

想再訓多陣..............點知~~一訓訓到12:00a.m.無奈..........

  今日呀哥去左街~我可以玩足一日...........哈哈~明天呀哥又要上班~~我又可以玩足一日la~

哇哈哈~~係唔係好想同我一樣呢~?



2007 年 7 月 24 日  星期二   晴天


Keroro軍曹大電影(2) 愉快 分類: 未分類

  今日又去左飲茶la~但係今日多左好多人,我有兩個姨媽,兩個姨丈,我個呀姨,我個表侄女同佢

個媽咪~~

  我地飲完茶,我個表侄女話同我睇戲,問我好唔好~我話是但囉~!咁我地咪我地搭巴士去旺角囉

我地去左旺角la~我地去左百老匯戲院睇下有咩野做~我個表侄女話想睇史力加(3),但係冇得做

喎~!!跟住我個表侄女哭lu~咁我地咪去朗豪坊個間UA囉~!但係又係冇=.="可能係上左好耐

la.........咁佢話要睇Keroro軍曹大電影(2)la~~但咁樣好D~佢唔會哭la...........今次大電影ok

好笑喎~~哈哈哈.................

  係咁la~~我呀哥好快又要玩lu~~係咁先la~Bye



2007 年 7 月 23 日  星期一   晴天


買左新衫呀^^ 開心 分類: 未分類

  琴日我咪話左我個婆婆要我9:00a.m.起身~~我今日居然8:30a.m.起左身喎~我琴日

1:00a.m.先訓~~我居然咁早起身=_=簡直係一個奇蹟呀~!

  哇~我今日飲茶又食左好好味的野~~但係冇琴日食得咁多>3<我媽咪11:30a.m.先來= =好

遲呀=.="你做咩咁慢嫁(我同我媽咪講嫁)??

  地飲完茶,我媽咪話去一去街市買D野~~我係街市附近買左衫~~有兩條褲同一件衫我好

鍾意呀~我買新衫係因為我今個星期日我有個姨媽生日,我要去飲呀~!

  我聽日又去飲茶la~又要早起身la



2007 年 7 月 22 日  星期日   晴天


Harry Potter >3< 驚訝 分類: 未分類

  今日我一早同我媽咪一齊去同我個婆婆去飲茶,哇=.=我食左好多好多好多野~~跟住食完我好

飽la~飲完茶我同我三個表姐去睇Harry Potter~~ok好睇呀~~我個呀哥同我個表哥又話今集好

悶~~一D唔悶~睇完Harry Potter,我同我三個表姐去食MC,好味~!

  今晚我係我婆婆屋企訓~~我去左我婆婆屋企係咁玩NDS!!因為我實在太悶la=3=可憐的我

     我係夜晚同我D表姐一齊睇Harry Potter(1)~~我地睇晒有12:30a.m.掛..........我估我

1:00a.m.先去訓~~哈哈~~

  我第二日要同我婆婆去飲茶~~因為我媽咪要接我==要9:30a.m.起身呀><可憐