今日我好似痴痴地= =
8:25醒左
傻的呢........
唉~~但係再訓過
好懶呀~~
我今日再左好耐功課呀
我做左好耐功課la~~!
我要努力呀......
要快D做晒D功課~~
加油呀
你地會支持我嫁呵?~?
kaka~!
你地都要加油呀
唉~~
努力中
唔講la~~!做番我要做的煩煩功課
Bye~~!
之前我唔記得開估我~~!sorry
我要開估la~
咁醒目的你一定估到la
答案係:電燈膽
唔知你中唔中呢?~?
請比留一個cm比我~~!
今日我係TVB睇到一個節日
令我好想哭
有一個小朋友(10 years old)
佢話佢個公公係沙士個時入左醫院
但係佢個公公唔係沙士嫁
個小朋友佢D家人冇得睇佢
之後佢個公公自己開始絕食
之後佢個公公仲整到佢自己死左呀
佢呢件事令我諗起我公公呀
雖然我公公唔係好似佢個公公咁死
但係.......我公公又係死左
我好掛住我公公呀........
我睇完我唔可以哭嫁~~!
公公都唔想我哭la~~!
所以我好努力咁做返我D功課
我唔講住la~~!bye
今日我祖母買野比我食
買左三文治,同一個飽
好味~~
我好鍾意食^^
我日我又做到傻左(homework)
好累耶
我仲有幾多holiday homework未做
我要加油la~~!
我一定要快D做完佢
加油努力呀~~!
今日媽咪因為去左飲
我同我daddy同大哥食飯
我食左焗豬排飯
好正呀~!^^
之後返左屋企
daddy話要睇明珠台
佢整到我冇得睇呀笨&呀占
我好可憐呀><
唔講la~!
我要做holiday homework la
今日冇咩特別.......
我今日不停找mid
我找到呢手歌
估下係咩歌呀
明天開估la~~!
好唔聽呀??~
我估你好快估到
聽日開估~!加油喔~!!
我只係係咁做holiday homework
我好快做到傻
因為今日冇咩做
所以我今日遍日記好short~~!
唔好介意~!
夠la~~!大哥
食屎la去.........
我琴日咪話過我媽咪又買返D飽比我
我大哥佢今日又食晒la~~
小小都唔比番我
激死我la~~!
我好憎佢呀
係下午.........
我攞左媽咪比我大哥的其中10元~~佢得番20
之後佢買左D糖.........
仲有小小~~
我食晒佢~~!kaka
跟住我係咁做holiday homework~~!
做到死下死下咁
唉..........唔講la~~
Bye~~
明天再傾la~