今日我同埋媽咪落街食早餐..........今日多左一個姨姨同三個細路~~
我地食完野..........我同媽咪同個姨姨同三個細路一齊去街市........因為個姨姨叫我睇住個三
個細路~~跟住...........佢同我媽咪去街市買野~~~我睇住佢地..........佢地話要玩game.........
但係呢D game係BBgame~~佢地叫我同埋佢地一齊玩.............唉~~做咩要我玩呀???
我同媽咪返左屋企...........佢話又要執屋la~!唉..........我又要出一身汗la~!辛苦..........我
又要吸塵..........又要拖地~~唉~!但係我完晒呢D野............間屋好清潔呢~~~!但係我同媽咪
出晒汗囉...........真係好辛苦嫁~~~~!
我明天要去食飯..............因為我個三姑姐要返澳洲~~~佢星期六返去.......... |