今日超眼訓, d堂冇乜特別, 係bs堂成班俾al話, 除左一個人, 因為我地冇編到僱佣條例, 佢係度問人做咩唔編, 我即刻話十幾頁點編呀?? 之後佢話人地都去拎本野番黎啦, 我話q知邊度有得拎咩, 但因為有其他人講野, 我又唔係特別大聲, 唔知佢係咪聽唔到?
之後今日又叫我地上網編野, 但又係超多, 唔知邊到拎..佢話新街市有, 後黎我同d同學記得好似冇~~咁佢就話我唔知你地啦, 你地自己搞掂啦之類既野, 我即刻話:嘩~d人咁講野都得既, 幾興
, 但某兩位同學叫我算, 但點算呀, 做老師咁講野, 好不負責任...但叫我算既其中一位同學, 佢話幫我地拎晒, 佢咁話得, 我就算啦. 唔該晒你~~
放學之後就狂做功課, 有d唔識添~~有冇人可以陪我放學一齊做呀~.~''
|