今日對腳仲有小小痛
下午去左禮堂睇 drama
吳X堅 演得十分之好,我覺得
好有演戲天分,唔錯唔錯
放學~~
收到一個缺點~~ 因為經常遲到
哎~~
今日星期一
但唔洗上堂
同 龔,航,樹 去左西九龍
去左滑冰
星期一特價 學生價$30/ 不限時間
一開始,需要習慣下先~~
接住就滑得好順,比第一次好超級多
仲同龔,樹 斗快,好串~~
點知就撲左,個pp 超級痛,手都系
之後仲玩埋接力
同冬奧會的 短道速滑一......(閱讀全文)
今日見家長
覺得無咩野
可能已經知道自己的成績,覺得都滿意
班:2/44 級:16/199
繼續努力!
潮濕的一日
成個人好唔舒服
一入去數學室,勁恐怖
成個地下,天花板都系水咯,上上下堂,都會滴水,無奈
科學堂——小實驗
成個流程都幾成功,匯報終於過左啦,輕鬆~~
放學,打排球
一開始都還可以,打打下
文突然好唔爽對方,發脾氣,成個局面好尷尬
過左一陣,好左d
之後個 丁XX ,突然發神經,搞得好唔想......(閱讀全文)
時間過得真系快
新年假就咁過左~~
生日就咁過左~~ 又大左一歲 ~~
╮(╯▽╰)╭
今晚9點幾先返到hk
聽日要交的功課總算清理嗮~~
返學咯~~
又恢復之前的生活~~
開心過著每一天~~
ya ......(閱讀全文)